NORMAL rantautuu Kauppakeskus Plazaan – loppuvuosi sisältää joulun lisäksi epänormaaleja hintoja sekä liiketilojen muutoksia

Kauppakeskus Plazan loppuvuosi on tapahtumarikas, kun joulukauden avajaisten lisäksi odotettu tanskalainen vähittäiskauppaketju NORMAL avataan nyt myös Saloon. Plazaan avattava myymälä on jo 14. ketjun myymälä Suomessa. Lisäksi Plazassa sijaitseva Mehiläinen laajentaa tilojaan, minkä myötä se käynnistää suun terveydenhuollon palvelut Salossa.

NORMAL tarjoaa normaaleja tuotteita epänormaalein hinnoin

Kauppakeskus Plazaan avattavan NORMALin valikoimista löytyy ihonhoito- ja hygieniatuotteita, kosmetiikkaa, snackseja, meikkejä ja puhdistusaineita. Liikkeen ideana on tarjota asiakkaille mahtava ostoselämys, joka pitää sisällään sekä tunnettuja että uusia brändejä pysyvästi alhaiseen hintaan.

Tuotevalikoima on sekoitus tunnettuja klassikkoja ja jännittäviä tuotteita ympäri maailman, esimerkiksi USA:sta ja Skandinaviasta. Uusia tuotteita tuodaan myymälöihin joka viikko. Hinnat pysyvät edullisina, koska asiat pidetään yksinkertaisina: tuotteet ostetaan suoraan jakelijoilta ilman välikäsiä ja lisäksi ketjulla on alhaiset promootio-, markkinointi- ja mainoskulut ja aina alhaiset kiinteät hinnat.

Ketjun mukaan Plaza tarjoaa täydellisen sijainnin myymälälle. NORMALista vinkataan,että ketjun perinteisiin kuuluvat komeat avajaiset kilpailuineen, herkkukasseineen, lahjoineen ja tarjouksineen. Plazan 1. kerrokseen avattavan myymälän avajaiset eivät tule muodostamaan poikkeusta! Mahtavat avajaiset pidetään perjantaina 19.11. klo 10 lähtien.

Mehiläinen laajentaa ja käynnistää hammastoiminnan Salossa

Mehiläinen laajentaa toimintaansa kauppakeskus Plazassa. Uudet lisätilat avataan ensi vuoden huhtikuussa toiseen kerrokseen, nykyisten tilojen välittömään läheisyyteen. Samalla Mehiläinen käynnistää suun terveydenhuollon palvelut Salossa. Laajennuksen yhteydessä nykyisiä tiloja päivitetään ja vastaanottotoimintaan rakennetaan lisää huoneita.

Mehiläisen laajennuksen myötä Click Shoes muutti marraskuun alussa suurempiin tiloihin Plazan toiseen kerrokseen.

Plaza avaa joulun perinteiseen tapaan ilotulituksin ja musiikkiesityksin

Plaza avaa joulukauden juhlavasti perjantaina 19.11. Jouluista ohjelmaa on luvassa koko päivän ajan. Paikalla on tietysti myös itse joulupukki tonttuineen, ja tontut jakavat lapsille joulupusseja. Tarjolla on lämmintä glögiä sekä musiikkiesitysten lisäksi kuullaan kirjailijavieraiden haastatteluja.

Joulun avauksen ohjelma:

• Glögitarjoilu klo 10–17.
  • Kirjailijavieraiden haastattelut klo 17. Vieraina: Lilli Jokela ja Mikko Kiviluoto.
  • Kauppakeskus pukeutuu jouluiseen asuun ja sytytämme Plazan jouluvalot juhlavasti perinteisellä ilotulituksella klo 18.00. Valot sytyttää ja jouluisesta musiikista vastaa Shady Boyz.
  • Joulupukin tervehdys ja joulupussien jako n. klo 18.15 Plazan toisessa kerroksessa.

NORMALiin liittyvät lisäkysymykset:
maajohtaja Lasse Lauridsen
lalau@normal.fi

Tiedotteen muut asiat:
kauppakeskusjohtaja Riikka Tuomainen
riikka.tuomainen@plaza-salo.fi

Kauppakeskus Plaza on viihtyisä ja monipuolinen kauppakeskus Salon keskustassa. Kauppakeskuksessa on yli 40 erikoisliikettä, monipuolisia palveluita, kahviloita, ravintoloita, S-market ja Sokos-tavaratalo. Plazan omistavat Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elo ja Suur-Seudun Osuuskauppa. Plazan kauppakeskusmanagerina toimii Realidea Oy. kauppakeskusplaza.fi

Realidea on kokeneiden ammattilaisten vuonna 2018 perustama ja omistama riippumaton suomalainen kiinteistöalan asiantuntijayritys. Tarjoamme laaja-alaisesti kiinteistö-, hanke- ja konseptikehityspalveluita sekä vuokraustoiminnan ja kauppakeskusjohtamisen ratkaisuja. Palvelemme kotimaisia ja ulkomaisia kiinteistöjen omistajia, sijoittajia ja vuokralaisia sekä kuntia kautta Suomen. Vuonna 2020 vuokrasimme yhteensä yli 25.000 neliömetriä liiketilaa ja olemme Suomen viidenneksi suurin kauppakeskusmanageri 2021. realidea.fi