WolfcomWolfcom

Nuorten naisten vaatemerkki Boy Meets Girl® tuo kantaaottavaa ja tyylikästä särmää Prismoihin

Rohkeasti kantaaottava newyorkilainen Boy meets Girl -vaatemerkki on saapunut kaikkiin Prismoihin. Merkin luoja Stacy Igel vieraili Suomessa kertomassa näkemyksellisistä shoppailumahdollisuuksia nuorille ja muotitietoisille naisille sekä muistuttamassa siitä, että muoti kuuluu kaikille.

Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.

Boy meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia. Sen faneina tunnetaan esimerkiksi huippumalli Kendall Jenner ja näyttelijät Rosario Dawson ja Rachel Bilson. Suomessa Boy Meets Girl esiteltiin 12.−13.8. kuluttajille Tubecon-tapahtumassa Helsingin Hartwall Arenalla. Lehdistö tutustui merkkiin 17.8. Helsingin Korjaamolla tilaisuudessa, jonka juonsi Maryam Razavi ja jota tähditti brändin kanssa yhteistyössä toimiva laulaja Diandra. Jälkimmäisessä tapahtumassa Stacy Igel oli itse kertomassa merkkinsä filosofiasta.

”Boy meets Girl ammentaa ideoita New Yorkin jatkuvasti muuttuvasta katutaiteesta ja musiikista. Haluan luoda hauskoja, mutta myös tärkeitä sanomia ja ajatuksia sisältäviä vaatteita tiedostaville nuorille naisille, joilla riittää positiivista asennetta ja uskallusta näyttää se”, Igel määrittelee.

Vaatemerkki tulee Suomen markkinoille trendikkäillä ja käytännöllisillä vaatteilla kuten t-paidoilla, topeilla, huppareilla, takeilla, housuilla ja sortseilla, joiden kokovalikoima on laaja. Prisman valikoimiin tulee myös Boy Meets Girl -brändin lifestyle-tuotteita kuten vuodevaatteita, pyyhkeitä ja sisustustyynyjä, sekä valikoima opiskelumateriaaleja. Brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.

Uskottavaa katumuotia kautta maan

Vaatebrändin tie Suomeen oli luonteva, sillä Stacy Igeliä puhutteli Prisman filosofia muodin kuulumisesta kaikille. Myös Prismalle merkki on sopiva yhteistyökumppani, joka tukee hypermarketketjun asemaa koko perheen vaatettajana.

”Muoti kuuluu sinne, missä suomalaiset haluavat sitä kuluttaa. Prisma on kauppa, jossa muoti kuuluu kaikille ja jossa jokaisella on oikeus pukeutua omalla tyylillään. Me tarjoamme vaatteet, jalkineet, reput ja laukut sekä asusteet koko perheelle, arkeen ja juhlaan hintatasolla, johon kaikilla on varaa”, pukeutumisen valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta sanoo.

Prisma on tutkitusti suomalaisten mieluisin vaatteiden ostopaikka. Boy meets girl-merkin lanseeraus vie kauppaketjun taas askeleen lähemmäs tavoitteen täyttymistä: Muoti kuuluu Prismalle.

”Olemme erittäin ylpeitä, että toteutamme nyt lupauksemme myös kaikista muotitietoisimman kohderyhmän, eli nuorten naisten kohdalta”, Hole summaa.

Tyyliä ja itsetuntoa, mahdollisuuksia toteuttaa unelmansa

Boy meets Girlin viestittämä maailmankatsomus on puhutellut nuoria naisia merkin perustamisesta lähtien. Vaatemerkki on puuttunut rohkeasti tärkeisiin asioihin, kuten esimerkiksi kaikenlaisen kiusaamisen vastustamiseen. Uusimmassa mallistossa on mukana myös printtejä, jotka kannustavat kaikkia kouluista työpaikoille puuttumaan kiusaamiseen rohkeasti sivusta katsomisen sijaan.

”Tyylin ja hyvän itsetunnon tulee olla kaikkien oikeus ja juuri siksi uskon merkin menestyvän tasa-arvoisuudestaan tunnetussa Suomessa. Jokaisella tulee olla mahdollisuus olla oma itsensä ja uskoa rohkeasti omiin unelmiinsa”, Stacy Igel painottaa lisäten, että häneen teki vaikutuksen Prisman suoraselkäinen rohkeus tuoda esiin myös selkeät, rohkeasti kaikenlaiseen kiusaamiseen puuttumiseen kannustavat viestit: ”Näin laajan asiakaskunnan omaavalta kaupalta se on harvinaista ja myös siksi olen innoissani yhteistyöstä Prisman kanssa.”

Merkkiä myydään myös New Yorkin maineikkaissa Macy’s- ja Nordstrom-tavarataloissa sekä Pariisin legendaarisessa Colette-konseptiliikkeessä, jota suosivat trendien edelläkävijät.

Päivi Hole, pukeutumisen valikoimajohtaja
S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80711, paivi.hole@sok.fi

Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Stacy Igel Helsingissä 17.8. Boy meets Girl -malliston lanseeraustilaisuudessa.
Diandra esitteli Boy Meets Girl -mallistoa ensi kertaa Suomessa 12.8. Tubecon-tapahtumassa Helsingin Hartwall Arenalla yhdessä tanssikoulu DCA:n tanssiryhmän kanssa.
Pukeutumisen valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta ja muotisuunnittelija Stacy Igel.
Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja. Brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.
Boy meets Girl tarjoaa tyyliä ja itsetuntoa, sekä kannustaa kantajaansa toteuttamaan unelmansa.
Diandra Boy meets Girl -malliston lanseeraustilaisuudessa.  Kuva S-media
Diandra Boy meets Girl -malliston lanseeraustilaisuudessa. Kuva S-media
Diandra ja Stacy Igel Boy meets Girl -malliston lanseeraustilaisuudessa.
Boy meets Girl -lehdistötilaisuuden juontanut Maryam Razavi ja Stacy Igel

Kutsu: Medialounaalta parempaan tulevaisuuteen keskiviikkona 29.11. kello 11.00 @ Perho22.11.2017 10:14Tiedote

Ruokahävikin vähentäminen on yksi Suomen ja koko globaalin ruokapolitiikan keskeisimpiä haasteita. Sen puolittamiseksi on asetettu niin YK:n, kuin EU-komissionkin tasolla kunnianhimoiset tavoitteet, mutta voiko yksittäinen kuluttaja Suomessa vaikuttaa suureen kuvaan? Haluamme käsitellä tähdellistä asiaa hyvällä maulla ja kutsumme median edustajat Perho Liiketalousopiston ja leipomoyhtiö Vaasanin yhdessä isännöimälle medialounaalle Ravintola Perhoon keskiviikkona 29. marraskuuta kello 11.00 (sisäänkäynti Ravintola Perhon pääovesta Mechelininkatu 7, Helsinki).

Uusi opaskirja esittelee Tallinnaa suomalaisten silmin9.11.2017 11:30Tiedote

Tallinnan legendaarinen Viru-hotelli julkaisi 45. juhlavuotensa kunniaksi opaskirjan, joka esittelee Tallinnan mielenkiintoisimmat ja yllättävimmätkin nähtävyydet ja tekemiset suomalaisten Tallinnan-ystävien omien kokemusten kautta. Kirjassa jakavat suosituksensa muiden muassa presidentti Tarja Halonen, kirjailija Sofi Oksanen, F1-kuski Mika Salo, muusikko Ilkka Alanko, elokuvatuottaja Markus Selin, jääkiekkoilija Siim Liivik ja monet muut tutut suomalaiset.

Uudessa Tuntematon sotilas -elokuvassa arvuutellaan jälleen, kuinka konjakkia leikataan31.10.2017 15:00Tiedote

Alun perin jatkosodan aikana rintamamiesten rajoitettuun juhlallisuuskäyttöön luodut Puolustuslaitos Leikattua konjakkia ja Puolustuslaitos Viinaa ovat väkevässä roolissa paitsi Väinö Linnan Tuntematon sotilas -kirjassa, myös kaikissa kolmessa siihen perustuvassa elokuvaversiossa. Aku Louhimiehen ohjaamassa uudessa Tuntematon sotilas -elokuvassa leirinuotiolla arvuutellaan, kuinka konjakkia leikataan. Nykypäivän versiossa Puolustuslaitos Leikattua on aidon ranskalaisen konjakin ja kotimaisen vodkan sekoite ja se valmistetaan Kuopiossa Lignell & Piispasen toimesta.