WolfcomWolfcom

Nuorten naisten vaatemerkki Boy Meets Girl® tuo kantaaottavaa ja tyylikästä särmää Prismoihin

Jaa
Rohkeasti kantaaottava newyorkilainen Boy meets Girl -vaatemerkki on saapunut kaikkiin Prismoihin. Merkin luoja Stacy Igel vieraili Suomessa kertomassa näkemyksellisistä shoppailumahdollisuuksia nuorille ja muotitietoisille naisille sekä muistuttamassa siitä, että muoti kuuluu kaikille.
Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.
Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.

Boy meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia. Sen faneina tunnetaan esimerkiksi huippumalli Kendall Jenner ja näyttelijät Rosario Dawson ja Rachel Bilson. Suomessa Boy Meets Girl esiteltiin 12.−13.8. kuluttajille Tubecon-tapahtumassa Helsingin Hartwall Arenalla. Lehdistö tutustui merkkiin 17.8. Helsingin Korjaamolla tilaisuudessa, jonka juonsi Maryam Razavi ja jota tähditti brändin kanssa yhteistyössä toimiva laulaja Diandra. Jälkimmäisessä tapahtumassa Stacy Igel oli itse kertomassa merkkinsä filosofiasta.

”Boy meets Girl ammentaa ideoita New Yorkin jatkuvasti muuttuvasta katutaiteesta ja musiikista. Haluan luoda hauskoja, mutta myös tärkeitä sanomia ja ajatuksia sisältäviä vaatteita tiedostaville nuorille naisille, joilla riittää positiivista asennetta ja uskallusta näyttää se”, Igel määrittelee.

Vaatemerkki tulee Suomen markkinoille trendikkäillä ja käytännöllisillä vaatteilla kuten t-paidoilla, topeilla, huppareilla, takeilla, housuilla ja sortseilla, joiden kokovalikoima on laaja. Prisman valikoimiin tulee myös Boy Meets Girl -brändin lifestyle-tuotteita kuten vuodevaatteita, pyyhkeitä ja sisustustyynyjä, sekä valikoima opiskelumateriaaleja. Brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.

Uskottavaa katumuotia kautta maan

Vaatebrändin tie Suomeen oli luonteva, sillä Stacy Igeliä puhutteli Prisman filosofia muodin kuulumisesta kaikille. Myös Prismalle merkki on sopiva yhteistyökumppani, joka tukee hypermarketketjun asemaa koko perheen vaatettajana.

”Muoti kuuluu sinne, missä suomalaiset haluavat sitä kuluttaa. Prisma on kauppa, jossa muoti kuuluu kaikille ja jossa jokaisella on oikeus pukeutua omalla tyylillään. Me tarjoamme vaatteet, jalkineet, reput ja laukut sekä asusteet koko perheelle, arkeen ja juhlaan hintatasolla, johon kaikilla on varaa”, pukeutumisen valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta sanoo.

Prisma on tutkitusti suomalaisten mieluisin vaatteiden ostopaikka. Boy meets girl-merkin lanseeraus vie kauppaketjun taas askeleen lähemmäs tavoitteen täyttymistä: Muoti kuuluu Prismalle.

”Olemme erittäin ylpeitä, että toteutamme nyt lupauksemme myös kaikista muotitietoisimman kohderyhmän, eli nuorten naisten kohdalta”, Hole summaa.

Tyyliä ja itsetuntoa, mahdollisuuksia toteuttaa unelmansa

Boy meets Girlin viestittämä maailmankatsomus on puhutellut nuoria naisia merkin perustamisesta lähtien. Vaatemerkki on puuttunut rohkeasti tärkeisiin asioihin, kuten esimerkiksi kaikenlaisen kiusaamisen vastustamiseen. Uusimmassa mallistossa on mukana myös printtejä, jotka kannustavat kaikkia kouluista työpaikoille puuttumaan kiusaamiseen rohkeasti sivusta katsomisen sijaan.

”Tyylin ja hyvän itsetunnon tulee olla kaikkien oikeus ja juuri siksi uskon merkin menestyvän tasa-arvoisuudestaan tunnetussa Suomessa. Jokaisella tulee olla mahdollisuus olla oma itsensä ja uskoa rohkeasti omiin unelmiinsa”, Stacy Igel painottaa lisäten, että häneen teki vaikutuksen Prisman suoraselkäinen rohkeus tuoda esiin myös selkeät, rohkeasti kaikenlaiseen kiusaamiseen puuttumiseen kannustavat viestit: ”Näin laajan asiakaskunnan omaavalta kaupalta se on harvinaista ja myös siksi olen innoissani yhteistyöstä Prisman kanssa.”

Merkkiä myydään myös New Yorkin maineikkaissa Macy’s- ja Nordstrom-tavarataloissa sekä Pariisin legendaarisessa Colette-konseptiliikkeessä, jota suosivat trendien edelläkävijät.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Päivi Hole, pukeutumisen valikoimajohtaja
S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80711, paivi.hole@sok.fi


Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Kuvat

Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.
Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.
Lataa
Stacy Igel Helsingissä 17.8. Boy meets Girl -malliston lanseeraustilaisuudessa.
Stacy Igel Helsingissä 17.8. Boy meets Girl -malliston lanseeraustilaisuudessa.
Lataa
Diandra esitteli Boy Meets Girl -mallistoa ensi kertaa Suomessa 12.8. Tubecon-tapahtumassa Helsingin Hartwall Arenalla yhdessä tanssikoulu DCA:n tanssiryhmän kanssa.
Diandra esitteli Boy Meets Girl -mallistoa ensi kertaa Suomessa 12.8. Tubecon-tapahtumassa Helsingin Hartwall Arenalla yhdessä tanssikoulu DCA:n tanssiryhmän kanssa.
Lataa
Pukeutumisen valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta ja muotisuunnittelija Stacy Igel.
Pukeutumisen valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta ja muotisuunnittelija Stacy Igel.
Lataa
Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja. Brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.
Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja. Brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.
Lataa
Boy meets Girl tarjoaa tyyliä ja itsetuntoa, sekä kannustaa kantajaansa toteuttamaan unelmansa.
Boy meets Girl tarjoaa tyyliä ja itsetuntoa, sekä kannustaa kantajaansa toteuttamaan unelmansa.
Lataa
Diandra esitteli Boy Meets Girl -mallistoa ensi kertaa Suomessa 12.8. Tubecon-tapahtumassa Helsingin Hartwall Arenalla yhdessä tanssikoulu DCA:n tanssiryhmän kanssa.
Diandra esitteli Boy Meets Girl -mallistoa ensi kertaa Suomessa 12.8. Tubecon-tapahtumassa Helsingin Hartwall Arenalla yhdessä tanssikoulu DCA:n tanssiryhmän kanssa.
Lataa
Diandra Boy meets Girl -malliston lanseeraustilaisuudessa.  Kuva S-media
Diandra Boy meets Girl -malliston lanseeraustilaisuudessa. Kuva S-media
Lataa
Diandra ja Stacy Igel Boy meets Girl -malliston lanseeraustilaisuudessa.
Diandra ja Stacy Igel Boy meets Girl -malliston lanseeraustilaisuudessa.
Lataa
Boy meets Girl -lehdistötilaisuuden juontanut Maryam Razavi ja Stacy Igel
Boy meets Girl -lehdistötilaisuuden juontanut Maryam Razavi ja Stacy Igel
Lataa

Liitteet

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Korkeavuorenkatu 1 B 11
00140 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland

Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Näyttelijä Peter Franzénille uusi rooli juoma-alalla25.4.2024 12:22:27 EEST | Tiedote

Vuosi sitten esitelty suomalainen Lingoncello-käsityölikööri panostaa kansainvälistymiseen näyttelijätähti Peter Franzénin avulla. Lingoncello kuuluu kansainvälisessä kasvussa olevaan cello-juomien kategoriaan, jonka tunnetuin edustaja on italialainen limoncello. Suomessa keksitty ja kotimaisista puolukoista valmistettu likööri haastaa markkinaa pohjoisen tyylikkyydellä, laadulla ja ainutlaatuisella maulla. Suomen kansainvälisesti menestyneimpiin kuuluva näyttelijä Peter Franzén tulee vauhdittamaan Lingoncellon koti- ja kansainvälistä kasvua liittymällä juoman innovoineen Mother’s Milk Beveragesin osakkaaksi. Yhtiö on kehittänyt myös kulttimainetta nauttivan Puolustuslaitos-juomaperheen.

Keväisiä elämyksiä Virossa10.4.2024 13:00:41 EEST | Tiedote

Keväällä luonto herää eloon ja ensimmäiset auringonsäteet kutsuvat ulkoilmaan pitkän ja pimeän talven jälkeen. Muuttolinnut palaavat pohjoiseen etsimään kumppania ja pesäpaikkaa tositarkoituksella. Keväisin myös viherpeukaloa syyhyttää päästä työntämään sormensa multaan ja seuraamaan uuden kasvun ihmettä. Mutta ennen varsinaisen kevään tuloa Viron alavat suomaat käyvät läpi niin kutsutun viidennen vuodenajan, joka on täynnä luonnonihmeitä. Kokosimme vinkkejä ainutlaatuisiin luontoelämyksiin keväisessä Virossa.

Menevä sähköisti Tampereen taksimarkkinan Tesloilla ja 5€ kyydeillä4.4.2024 10:00:12 EEST | Tiedote

Kotimainen Menevä taksipalvelu aloitti toiminnan Tampereella ja toi kaupungin katukuvaan sähköautoista koostuvan taksilaivueen. 12 Teslan voimin Tampereella huhtikuun 4. aloittanut Suomen suurin taksialan yhtiö on uusi vaihtoehto vähäpäästöistä ja laadukasta kyytiä arvostavalle matkustajalle. Menevän voi helpoiten tilata sovelluksella, jossa Tampereen kyytien kiinteät hinnat alkavat viidestä eurosta ja ovat kiireisimpäänkin aikaan kaupungin keskustan alueen taksitolppia edullisempi.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye