Oscar Software laajentaa toimintaa Turun seudulla

Eduskunnan varapuhemies Satonen saapuu leikkaamaan aluekonttorin avajaisnauhan

Raision uusi aluekonttori

Oscar Softwaren jo yli 10 vuotta kestänyt nousukiito kiihtyy. Lisärekrytointeihin varaudutaan avaamalla uusi aluekonttori, joka on kolme kertaa suurempi aiempaan verrattuna. Varsinaissuomalaisen yrityselämän positiivinen kehitys on lisännyt huomattavasti kysyntää tällä seudulla.

Uusien toimitilojemme kunniaksi kutsumme kaikki Oscar Softwaren toiminnasta kiinnostuneet aluekonttorin avajaisiimme. Avajaisten ohjelmassa on muun muassa valtiovallan ja kaupungin tervehdykset, toimitusjohtajan puheenvuoro sekä uusien ratkaisujen ensiesittelyjä. Järjestämme avajaiset 20.11.2017 klo 14.30 – 17.30 Raision aitiopaikalla osoitteessa Raisiontori 7.

Oscar Software on tamperelainen yrittäjävetoinen, kannattavasti kasvava ohjelmisto- ja palvelutalo. Tulevalle vuodelle odotamme jälleen useiden kymmenien henkilöiden rekrytointitarvetta. Vuoden sisällä palveluksessamme on aloittanut yli 30 uutta ohjelmistoalan ja liike-elämän asiantuntijaa. Palvelemme yli 800:aa eri alojen yritystä 110 hengen voimin.

Toivomme avajaisiin ennakkoilmoittautumista oheisen QR-koodin kautta tai osoitteessa www.oscar.fi/avajaiset.

Raision uusi aluekonttori