Oscar Software laajentaa toimintaa Turun seudulla

Eduskunnan varapuhemies Satonen saapuu leikkaamaan aluekonttorin avajaisnauhan

Raision uusi aluekonttori

Oscar Softwaren jo yli 10 vuotta kestänyt nousukiito kiihtyy. Lisärekrytointeihin varaudutaan avaamalla uusi aluekonttori, joka on kolme kertaa suurempi aiempaan verrattuna. Varsinaissuomalaisen yrityselämän positiivinen kehitys on lisännyt huomattavasti kysyntää tällä seudulla.

Uusien toimitilojemme kunniaksi kutsumme kaikki Oscar Softwaren toiminnasta kiinnostuneet aluekonttorin avajaisiimme. Avajaisten ohjelmassa on muun muassa valtiovallan ja kaupungin tervehdykset, toimitusjohtajan puheenvuoro sekä uusien ratkaisujen ensiesittelyjä. Järjestämme avajaiset 20.11.2017 klo 14.30 – 17.30 Raision aitiopaikalla osoitteessa Raisiontori 7.

Oscar Software on tamperelainen yrittäjävetoinen, kannattavasti kasvava ohjelmisto- ja palvelutalo. Tulevalle vuodelle odotamme jälleen useiden kymmenien henkilöiden rekrytointitarvetta. Vuoden sisällä palveluksessamme on aloittanut yli 30 uutta ohjelmistoalan ja liike-elämän asiantuntijaa. Palvelemme yli 800:aa eri alojen yritystä 110 hengen voimin.

Toivomme avajaisiin ennakkoilmoittautumista oheisen QR-koodin kautta tai osoitteessa www.oscar.fi/avajaiset.

Raision uusi aluekonttori

Oscar Software tarjoaa sinulle ja yrityksellesi parhaat ERP-ratkaisut rautaisella ammattitaidolla. Olemme toteuttaneet monipuolisia ratkaisuja teollisuudelle, tukkukaupalle, huoltoon ja kunnossapitoon sekä palveluliiketoimintaan.

Liiketoiminta-alustamme kattaa toiminnan- ja tuotannonohjauksen lisäksi muun muassa erilaiset mobiilisovellukset, verkkoliiketoiminnan, asiakkuudenhallinnan, verkkokaupan, BI-raportoinnin, vähittäismyynnin, palkka- sekä henkilöstöhallinnon – kaikki tarvittaessa modernina pilvipalveluna.

Tietojärjestelmien lisäksi tarjoamme asiakkaillemme liiketoimintapalveluita, kuten Oscar Talousosasto®, Oscar IT, Oscar HR -palveluita ja konsultointia. Kannattavasti kasvavan yksityisomisteisen Oscar Softwaren palveluksessa on yli 100 liiketoiminnan ammattilaista. Yhtiömme käyttää vuodessa noin 30 % liikevaihdostaan tuotekehitykseen.

Tavoitteemme on sinun yrityksesi menestys.

Vuosi 2017 käynnistyi ennätysmäisen hyvin - Rekrytointitahti kiihtyy edellisen vuoden noin kolmanneksen lisäyksestä6.2.2017 14:28Uutinen

Oscar Softwaren tammikuu lähti vauhdilla liikkeelle, kun kokonaismyynti kasvoi edellisvuoden tammikuuhun verrattuna noin 63 % kohoten reiluun 0,8 miljoonaan euroon. Erityisesti ohjelmistolisenssimyynti ponkaisi peräti 248 % kasvun, ja samalla kaikkien aikojen kuukausiennätys parantui lähes 50 % aiemmasta. Kannattavan kasvun suurimpana ajurina on ollut omaan suomalaiseen osaamiseen ja tuotekehitykseen panostaminen, mitä asiakkaat ovat laajasti arvostaneet.

Oscar Software kasvatti jälleen myyntiään laajalla rintamalla - Kasvua kiihdytetään vuonna 2016 uusilla ratkaisuilla ja palvelukokonaisuuksilla29.12.2015 12:27Tiedote

Oscar Softwaren myynti on kasvanut yhtiön perustamisesta lähtien yli 10 vuotta yhteensä reilut 1000 %. Kesällä päättynyt tilikausi ei tehnyt poikkeusta, sillä kasvua kertyi edelliseen kauteen nähden yli 25 %. Liikevaihto kohosi 4,9 miljoonaan euroon kannattavuuden pysyessä hyvällä tasolla. Ohjelmistoyrityskartoitus 2015 mukaan ohjelmistoala Suomessa kasvoi keskimäärin 7 %, kun pelialaa ei huomioida. Sen sijaan suurten ohjelmistoyritysten liikevaihto laski.