Oscar Software laajentaa toimintaa Turun seudulla

Eduskunnan varapuhemies Satonen saapuu leikkaamaan aluekonttorin avajaisnauhan

Raision uusi aluekonttori

Oscar Softwaren jo yli 10 vuotta kestänyt nousukiito kiihtyy. Lisärekrytointeihin varaudutaan avaamalla uusi aluekonttori, joka on kolme kertaa suurempi aiempaan verrattuna. Varsinaissuomalaisen yrityselämän positiivinen kehitys on lisännyt huomattavasti kysyntää tällä seudulla.

Uusien toimitilojemme kunniaksi kutsumme kaikki Oscar Softwaren toiminnasta kiinnostuneet aluekonttorin avajaisiimme. Avajaisten ohjelmassa on muun muassa valtiovallan ja kaupungin tervehdykset, toimitusjohtajan puheenvuoro sekä uusien ratkaisujen ensiesittelyjä. Järjestämme avajaiset 20.11.2017 klo 14.30 – 17.30 Raision aitiopaikalla osoitteessa Raisiontori 7.

Oscar Software on tamperelainen yrittäjävetoinen, kannattavasti kasvava ohjelmisto- ja palvelutalo. Tulevalle vuodelle odotamme jälleen useiden kymmenien henkilöiden rekrytointitarvetta. Vuoden sisällä palveluksessamme on aloittanut yli 30 uutta ohjelmistoalan ja liike-elämän asiantuntijaa. Palvelemme yli 800:aa eri alojen yritystä 110 hengen voimin.

Toivomme avajaisiin ennakkoilmoittautumista oheisen QR-koodin kautta tai osoitteessa www.oscar.fi/avajaiset.

Raision uusi aluekonttori

Oscar Software Oy on yritysten korkeatasoisiin tietojärjestelmiin erikoistunut Suomen nopeimmin kasvava toiminnanohjauksen palvelutalo, joka toimii Tampereella, Raisiossa ja Vantaalla. Oscar toimittaa markkinoiden parhaita ERP-ratkaisuja ja verkkopalveluita teollisuuden, tukkukaupan ja huolto- ja palveluliiketoiminnan tarpeisiin sekä tarjoaa asiakasyrityksilleen kattavia taloushallinto-, HR- ja IT-palveluja.

Liiketoiminta-alustamme kattaa toiminnan- ja tuotannonohjauksen lisäksi muun muassa erilaiset mobiilisovellukset, verkkoliiketoiminnan, asiakkuudenhallinnan, verkkokaupan, BI-raportoinnin, vähittäismyynnin, palkka- sekä henkilöstöhallinnon – kaikki tarvittaessa modernina pilvipalveluna. Voimme tarjota koko liiketoiminta-alustatoimituksen iloisena takuutoimituksena yhdellä kuukausihinnalla sisältäen kaiken tarvittavan.

Kannattavasti kasvavan Oscar Softwaren palveluksessa on yli 110 liiketoiminnan ammattilaista. Yhtiömme käyttää vuodessa noin 30 % liikevaihdosta tuotekehitykseen, joka tapahtuu Suomessa.

Tavoitteemme on sinun yrityksesi menestys.

Oscar lanseeraa rekrytointipalkkion hyvän työyhteisön rakentamisessa – toimintatonni hyvästä työkaverista19.9.2018 15:31Tiedote

Vuosi 2017 käynnistyi ennätysmäisen hyvin - Rekrytointitahti kiihtyy edellisen vuoden noin kolmanneksen lisäyksestä6.2.2017 14:28Uutinen

Oscar Softwaren tammikuu lähti vauhdilla liikkeelle, kun kokonaismyynti kasvoi edellisvuoden tammikuuhun verrattuna noin 63 % kohoten reiluun 0,8 miljoonaan euroon. Erityisesti ohjelmistolisenssimyynti ponkaisi peräti 248 % kasvun, ja samalla kaikkien aikojen kuukausiennätys parantui lähes 50 % aiemmasta. Kannattavan kasvun suurimpana ajurina on ollut omaan suomalaiseen osaamiseen ja tuotekehitykseen panostaminen, mitä asiakkaat ovat laajasti arvostaneet.