Palvelutarjonta täydentyy Iisalmen Prismalla - Emotion muuttaa Prisman kiinteistöön Iisalmessa

Iisalmen Prisman palvelut täydentyvät, kun Emotion siirtyy keskustasta Prismalle.

Uusitut, raikkaat tilat tulevat sijaitsemaan ravintolamaailman vastapäätä. Emotionista löydät tutut turvalliset selektiiviset kauneuden brändit ja ammattitaitoisen henkilökunnan.

Samaan aikaan Prisman käyttötavaravalikoimaa laajennetaan retkeilyn ja ulkoilun osalta. Ulkoilun ja retkeilyn vaatteet, asusteet, jalkineet, retkeilyvälineet ja kalastustarvikkeet tuodaan myymälään yhtenäiseksi Outdoor-kokonaisuudeksi. Kodin osastolle tulee muun muassa laadukas Finlayson shop-in-shop.

Hyvinvointiin, ulkoiluun ja kotiin panostetaan nyt paljon ja haluamme vastata asiakastoiveisiin valikoimallamme. On hienoa, että voimme tarjota lisää palveluja ja etuja asiakkaillemme saman katon alta, iloitsee prismajohtaja Heli Wilska.

Uudistus alkaa vuoden 2022 alussa ja se toteutetaan vaiheittain kevään aikana.

Kuopio Wine Festival 2022 -yhteenveto9.7.2022 17:30:00 EEST | Tiedote

Kuopio Wine Festivalilla eli Kuopion Viinijuhlilla kävi tänä kesänä 32 500 kävijää. Viinijuhlien ruuhkaisesta avauslauantaista tuli runsaasti kehittävää palautetta. Palautteisiin reagoitiin jo saman viikonlopun aikana. Viinijuhlien loppuaika saatiin juhlittua iloisissa merkeissä ja musiikin ystäville tarjottiin Kuopion kesään kunnon musiikillinen ilotulitus koko Suomen parhaimmiston esiintyessä Viinijuhlilla. Suosituimpia viinilaatuja olivat Riesling -valkoviinit ja shampanjat. Kaikkineen alueella viinejä myytiin noin 14 300 pulloa. - Tapahtuma jäi hieman kävijätavoitteesta, mutta on edelleen Kuopion suurin tapahtuma ja alueen merkittävin matkailutuloa tuottava tapahtuma. Kokonaisuutena juhlista jää alueelle noin 10 miljoonan euron matkailutulot. Tapahtuman aikana keskustan ravintolat ja hotellit ovat erinomaisella täyttöasteella ja kauppa käy varmasti hyvin kaikilla keskusta-alueen toimijoilla, summaa PeeÄssän toimialajohtaja Ville Puustinen. Viinijuhlat uudistuvat vuodelle 2023 Viini