Pohjoismaiden suurin sushibuffet-ketju Luckiefun’s monipuolistamaan Kauppakeskus Plazan ravintolatarjontaa Salossa

Pohjoismaiden suurin sushibuffet-ketju on pitkän odotuksen jälkeen vihdoin myös Salossa, kun Luckiefun’s avaa viihtyisän ja monipuolisen ravintolansa marraskuussa Kauppakeskus Plazassa. Vilhonkadun ylittävä silta tarjoaa upeat näköalapuitteet viihtyisälle sushiravintolalle parhaalla paikalla Salon sydämessä.

Luckiefun’s on herkullinen kohtaamispaikka niin työlounaalla kuin rennolla illallisellakin: noutopöydästä löytyy laaja valikoima sushia ja erilaisia lämpimiä aasialaisia ruokalajeja viikon jokaisena päivänä. Kuuluisaan buffettiin kuuluu lisäksi salaattipöytä, hanavirvoitusjuomat sekä kahvitarjoilu jälkiruokineen – siis varmasti jokaiselle jotakin. Itadakimasu!

Plazan joulukauden avaus perjantaina 18.11.2022

Plazan joulukausi alkaa juhlavasti perjantaina 18.11.2022. Päivän aikana paikalla on tietysti itse joulupukki tonttuineen ja tarjolla lämmintä glögiä.

Joulun avauksen ohjelma:

• Glögitarjoilu Plazan 2. kerroksessa klo 14–19
  • Joulupukki ja tontut Plazassa klo 15–19
  • Ilotulitus klo 18.00

Luckiefun’siin liittyvät kysymykset:

Luckie Bao
luckie@luckiefun.com

Kauppakeskus Plazaan liittyvät kysymykset:

Riikka Tuomainen, kauppakeskusjohtaja, Plaza
riikka.tuomainen@plaza-salo.fi

Realidea Oy on vuonna 2018 perustettu suomalainen kiinteistöalan asiantuntijayritys. Tarjoamme kiinteistö-, hanke- ja konseptikehityspalveluita sekä vuokraustoiminnan ja kauppakeskusjohtamisen ratkaisuja. Palvelemme kotimaisia ja ulkomaisia kiinteistöjen omistajia, sijoittajia ja käyttäjiä sekä kuntia kautta maan. Olemme Suomen suurimpia kauppakeskusmanagereita. Vastaamme kauppakeskusjohtamisesta keskuksissa Mall of Tripla, Sello, Kämp Galleria, Ristikko, Karuselli ja Plaza.

Kauppakeskus Plaza on viihtyisä ja monipuolinen kauppakeskus Salon keskustassa. Kauppakeskuksessa on yli 40 erikoisliikettä, monipuolisia palveluita, kahviloita, ravintoloita, S-market ja Sokos-tavaratalo. Plazan omistavat Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elo ja Suur-Seudun Osuuskauppa.

Realidea johtamaan Helsingissä sijaitsevaa Mall of Triplaa24.1.2022 13:14:08 EET | Tiedote

Kiinteistöalan asiantuntijayritys Realidea Oy on valittu vastaamaan kauppakeskus Mall of Triplan kauppakeskusjohtamisesta 1.8.2022 alkaen. Syksyllä 2019 avattu Mall of Tripla sijaitsee Helsingin Pasilassa, ja se on liikkeiden lukumäärältään Pohjoismaiden suurin ja vuokrattavalta pinta-alaltaan Suomen neljänneksi suurin kauppakeskus. Sen omistavat Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen, YIT Suomi Oy, Conficap Oy ja Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia.

NORMAL rantautuu Kauppakeskus Plazaan – loppuvuosi sisältää joulun lisäksi epänormaaleja hintoja sekä liiketilojen muutoksia15.11.2021 13:21:18 EET | Tiedote

Kauppakeskus Plazan loppuvuosi on tapahtumarikas, kun joulukauden avajaisten lisäksi odotettu tanskalainen vähittäiskauppaketju NORMAL avataan nyt myös Saloon. Plazaan avattava myymälä on jo 14. ketjun myymälä Suomessa. Lisäksi Plazassa sijaitseva Mehiläinen laajentaa tilojaan, minkä myötä se käynnistää suun terveydenhuollon palvelut Salossa.

Helsingin Konalaan tulee Pohjois-Euroopan suurin kiipeilykeskus – KiipeilyAreena vahvistaa muiden uusien toimijoiden kanssa kauppakeskus Ristikon palveluvalikoimaa28.5.2021 12:33:44 EEST | Tiedote

Helsingin Konalassa sijaitsevaan kauppakeskus Ristikkoon avataan syksyllä 2021 Suomen ensimmäinen olympiatasoinen kiipeilyn harjoittelukeskus. KiipeilyAreena tuo Ristikkoon laajalta alueelta urheilusta ja vapaa-ajan aktiviteeteista kiinnostuneita harrastajia ja asiakasvirtaa. Koronasta hyvin selvinnyt Ristikko saa myös useita muita uusia liikkeitä tänä vuonna.