Pohjoismaiden suurin sushibuffet-ketju Luckiefun’s monipuolistamaan Kauppakeskus Plazan ravintolatarjontaa Salossa

Pohjoismaiden suurin sushibuffet-ketju on pitkän odotuksen jälkeen vihdoin myös Salossa, kun Luckiefun’s avaa viihtyisän ja monipuolisen ravintolansa marraskuussa Kauppakeskus Plazassa. Vilhonkadun ylittävä silta tarjoaa upeat näköalapuitteet viihtyisälle sushiravintolalle parhaalla paikalla Salon sydämessä.

Luckiefun’s on herkullinen kohtaamispaikka niin työlounaalla kuin rennolla illallisellakin: noutopöydästä löytyy laaja valikoima sushia ja erilaisia lämpimiä aasialaisia ruokalajeja viikon jokaisena päivänä. Kuuluisaan buffettiin kuuluu lisäksi salaattipöytä, hanavirvoitusjuomat sekä kahvitarjoilu jälkiruokineen – siis varmasti jokaiselle jotakin. Itadakimasu!

Plazan joulukauden avaus perjantaina 18.11.2022

Plazan joulukausi alkaa juhlavasti perjantaina 18.11.2022. Päivän aikana paikalla on tietysti itse joulupukki tonttuineen ja tarjolla lämmintä glögiä.

Joulun avauksen ohjelma:

• Glögitarjoilu Plazan 2. kerroksessa klo 14–19
  • Joulupukki ja tontut Plazassa klo 15–19
  • Ilotulitus klo 18.00

Luckiefun’siin liittyvät kysymykset:

Luckie Bao
luckie@luckiefun.com

Kauppakeskus Plazaan liittyvät kysymykset:

Riikka Tuomainen, kauppakeskusjohtaja, Plaza
riikka.tuomainen@plaza-salo.fi

Realidea Oy on vuonna 2018 perustettu suomalainen kiinteistöalan asiantuntijayritys. Tarjoamme kiinteistö-, hanke- ja konseptikehityspalveluita sekä vuokraustoiminnan ja kauppakeskusjohtamisen ratkaisuja. Palvelemme kotimaisia ja ulkomaisia kiinteistöjen omistajia, sijoittajia ja käyttäjiä sekä kuntia kautta maan. Olemme Suomen suurimpia kauppakeskusmanagereita. Vastaamme kauppakeskusjohtamisesta keskuksissa Mall of Tripla, Sello, Kämp Galleria, Ristikko, Karuselli ja Plaza.

Kauppakeskus Plaza on viihtyisä ja monipuolinen kauppakeskus Salon keskustassa. Kauppakeskuksessa on yli 40 erikoisliikettä, monipuolisia palveluita, kahviloita, ravintoloita, S-market ja Sokos-tavaratalo. Plazan omistavat Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elo ja Suur-Seudun Osuuskauppa.