Ryhmä Hau hurmaa elokuvateattereissa – tarina uudesta Lilli-pennusta ja muista sankareista nyt myös uutuuskirjan kansien välissä!

Valkokankaan sankaripennut valmiina toimintaan! Ryhmä Hau suuntaa uuden koiraystävänsä Lillin hälyttämänä Jännälän kaupunkiin suorittamaan kaikkien aikojen tärkeintä tehtäväänsä. Elokuva oli ensi-iltaviikonloppunaan Suomen toiseksi katsotuin elokuva 20 800 katsojalla. Huima seikkailu ilmestyy myös kirjana.

Odotettu Ryhmä Hau -elokuva on viimein saapunut Suomeen! Uudessa tarinassa tutustutaan mäyräkoira Lilliin, joka ihailee Vainua, Samppaa, Kajaa ja muita sankaripentuja. Edessä on tärkeä tehtävä, kun Jännälän asukkaat on pelastettava pormestari Hanttisen ilkeämielisiltä metkuilta. Onnistuuko Vainu selättämään suurkaupungin pelkonsa auttaakseen muita?

17. syyskuuta ensi-iltansa saanut elokuva on ensimmäisten katsojalukujen perusteella iso hitti. Se oli menneenä viikonloppuna Suomen toiseksi katsotuin elokuva jääden katsojissa ainoastaan Denis Villeneuven Dyyni-tieteiselokuvan taakse. Ryhmä Haun näki sen ensi-iltaviikonloppuna lähes 21 tuhatta katsojaa. Elokuvan ikäsuositus on 7 vuotta.

Ryhmä Hau elokuvasuosikki – koko tarina -kirja tuo elokuvan jännittävän seikkailun myös luettavaan muotoon. Lisäksi uuden Lilli-pennun ja tuttujen suosikkien seurassa pääsee puuhastelemaan hauskan Ryhmä Hau -elokuvapuuhakirjan tehtävissä.

Supersuosittu animaatiosarja Ryhmä Hau (eng. Paw Patrol) on ilahduttanut suomalaislapsia vuodesta 2013. Otavan valikoimasta löytyy kirjakaupalla Ryhmä Hau -tarinoita ja -puuhatehtäviä, minkä lisäksi suosikkihahmojen seikkailuja voi pian kuunnella myös äänikirjana.

Arvostelukappaleet ja lisätiedot: anni.gullichsen@otava.fi

Millainen ihminen Danny on kulissien takana? Pirjo Kemppisen uutuuskirja Tuntematon Danny on rehellinen muotokuva legendaarisesta viihdetaiteilijasta13.10.2021 08:33:00 EEST | Tiedote

Musiikkineuvos Ilkka ”Danny” Lipsanen on luonut uraa viihdemaailman huipulla 57 vuotta ja julkaissut 102 listahittiä. Mutta minkälainen ystävä, puoliso, kollega, isä, työnantaja ja yhteistyökumppani Danny on ollut? Toimittaja Pirjo Kemppisen uutuuskirja Tuntematon Danny kuvaa legendaarisen viihdetaiteilijan julkisuudelta piilossa pysyneitä puolia.

Entinen karhuryhmäläinen ja huumepoliisi kertovat, miten toimia arjen vaikeissa kohtaamisissa11.10.2021 00:00:00 EEST | Tiedote

Oli kyseessä ristiriita työpaikalla, jännittävä liikeneuvottelu, keskustelu perheen säännöistä murrosikäisen kanssa tai haastava rikollisen kuulustelu, neuvottelun perustilanne on sama: mukana on voimakkaita tunteita, vastakkaiset intressit, persoonallisuuseroja, epäluottamusta ja stressiä. Ymmärtämällä ihmismielen toimintaa neuvottelutilanteessa ja neuvottelutaidoilla voi hallita neuvottelun kulkua ja päästä tehokkaammin tavoitteisiinsa.