S-ryhmä palkkaa 14 traineeta tulevaisuuden liiketoimintoja rakentamaan

S-ryhmän S-Trainee-valmennusohjelmaan rekrytoidaan 14 uutta traineeta ympäri Suomen. Paikkoja on auki eri liiketoimintoihin ja vaativiin asiantuntijatehtäviin. Haussa on nuoria talentteja tulevaisuuden avainpositioihin.

S-ryhmä hakee nuoria trainee-ohjelmaansa muutoksentekijöiksi.

– Kauppa kansainvälistyy ja digitalisoituu voimakkaasti. Emme hae valmennusohjelmaamme harjoittelijoita, vaan traineita rakentamaan muutosta kanssamme, SOK:n henkilöstöjohtaja Susa Nikula kertoo.

Valmennusohjelman ydintä on teoreettisen opiskelun yhdistäminen käytännön työhön: trainee työskentelee S-ryhmän toimipaikoissa ja tukitoiminnoissa henkilökohtaisen kehittymissuunnitelman mukaisesti. Työsuhde on vakituinen ja tarjoaa traineelle tilaisuuden kasvaa kykyjensä mukaan tulevaisuudessa yhä vaativampiin esimies-, asiantuntija- ja johtotehtäviin.

– Näkisin juuri tässä ajassa, koronan keskellä, haun starttaamisen erityisen positiivisena signaalina ja pidän sitä tärkeämpänä kuin koskaan. Nuorten pitää voida luottaa tulevaisuuteen ja siihen, että maailma ei ole pysähtymässä, Susa Nikula lisää.

S-Trainee on ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneille tai pian valmistuville suunniteltu valmennusohjelma, joka kasvattaa tulevaisuuden kykyjä S-ryhmän johtopaikoille ja vaativiin asiantuntijatehtäviin. Haku S-Trainee 2021 -ohjelmaan on auki 15.3.-5.4.2021. Paikat ja tietoa hausta:

S-Trainee 2021 - S-ryhmä (s-ryhma.fi)

S-ryhmän henkilöstötoiminnot, henkilöstöjohtaja Susa Nikula (SOK), puh. 044 992 9297

S-ryhmä hakee nuoria trainee-ohjelmaansa muutoksentekijöiksi.

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa - meitä s-ryhmäläisiä on lähes 40 000. Ilmastotavoitteemme ovat maan kunnianhimoisimmat, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,8 miljardia euroa, ja investoimme Suomeen vuosittain noin 500 miljoonaa euroa. ​​

S-ryhmältä jättiponnistus ja koko Suomen laajuinen investointi tulevaisuuteen: jo lähes 300 S-marketia uudistettu9.4.2021 09:10:27 EEST | Tiedote

Suomen suurin ruokakauppaketju S-market panostaa palveluidensa kehittämiseen poikkeusoloissakin. Vuoden 2020 alussa aloitettu S-marketien uudistus on muokannut jo lähes 300 myymälästä entistäkin laadukkaamman, asiakaslähtöisemmän ja energiatehokkaamman ruokakaupan. Miljoonaluokan panostus jatkuu: uudistusvauhti on kova ja valtaosa koko S-market-ketjusta on uudistunut vuoden 2021 loppuun mennessä.

S-ryhmä kartoitti Kiinasta tulevan puuvillan alkuperää laajalla tavarantoimittajaselvityksellä31.3.2021 13:07:03 EEST | Tiedote

S-ryhmä tekee jatkuvaa yhteistyötä tavarantoimittajiensa kanssa edistääkseen myymiensä tekstiilien vastuullisuutta ja tekstiiliketjujensa läpinäkyvyyttä mahdollisimman pitkälle. Kiinan Xinjiangin alueella tuotettu puuvilla herättää paljon keskustelua ja S-ryhmän marketkauppa selvitti 220 Kiinassa sijaitsevan tai Kiinasta peräisin olevia raaka-aineita käyttävän valmistajan linkitykset alueelle.

Mielenterveyssyistä johtuvat pitkät sairauspoissaolot jatkoivat S-ryhmässä laskuaan koronavuonna31.3.2021 08:12:49 EEST | Tiedote

Mielenterveyden oireet ja niiden vuoksi lisääntyvät työkyvyttömyyseläkkeet ovat kasvava haaste työelämälle. S-ryhmässä kehitetyllä Mielen tuki -mallilla on saatu erinomaisia tuloksia, ja sairauspoissaolojen nousu on saatu katkaistua. Erityisesti mielialahäiriöistä ja masennuksesta johtuvat pitkät sairauspoissaolot jatkoivat viime vuonna edelleen laskuaan. Koronakriisin sävyttämä poikkeusvuosi näkyy kuitenkin lisääntyneenä ahdistuneisuutena.