Sari Leppikangas on nimitetty Kiinteistömaailma Oy:n omistaman Pala-palvelun liiketoimintajohtajaksi

Sari Leppikangas on nimitetty johtamaan Kiinteistömaailma Oy:n omistamaa uutta Pala-palvelua. Pala tarjoaa palveluja asuntojen itsemyyjille: myyjä hoitaa asuntokauppansa itse mutta ostaa haluamansa Palan palvelua esimerkiksi asunnon markkinointia tai kauppaneuvotteluja varten. Palvelu on tällä hetkellä pilottivaiheessa, ja siihen voi tutustua osoitteessa www.palalkv.fi

Sari Leppikangas on tehnyt pitkän uran erilaisissa finanssialan esimiestehtävissä. Viimeksi hän on työskennellyt Danske Bankissa uusasiakashankinnassa esimiehenä.

- Sarin tehtävä on luotsata Pala-palvelu pilottivaiheesta vahvaksi palvelubrändiksi. Kokeneena palveluesimiehenä ja pankkitaustansa ansiosta hänellä on siihen erinomaiset edellytykset. Palveluperheeseemme kuuluu jatkossa Kiinteistömaailma-franchisingketjun tarjoama täyden palvelun kiinteistönvälityspalvelu sekä uusi Pala-palvelu itsemyyjien avuksi, kuvaa Kiinteistömaailma Oy:n toimitusjohtaja Erkki Heikkinen

Erkki Heikkinen, toimitusjohtaja, Kiinteistömaailma Oy, p. 050 433 2080
Sari Leppikangas, liiketoimintajohtaja, Pala, p. 050 422 6068 (alk. 4/2018)

Kiinteistömaailma on vuonna 1990 perustettu valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee lähes 700 asuntokaupan ammattilaista yli 50 eri paikkakunnalla reilussa 100 asuntomyymälässä. Brändin omistaa Danske Bank ja asuntomyymälät ovat itsenäisten franchising-yrittäjien omistamia osakeyhtiöitä. Useilla alueilla – esimerkiksi pääkaupunkiseudulla – Kiinteistömaailma on alansa kiistaton markkinajohtaja.

Kiinteistönvälittäjäbarometri: vahvana käynyt uudisasuntokauppa jatkaa kasvuaan – Selvitys ensiasunnoista: alle 25-vuotiaiden ostajien määrä kasvaa mentäessä kasvukeskusten ulkopuolelle11.4.2018 09:15Tiedote

Vuosi 2017 oli uudiskohteiden huippuvuosi, ja vuoden 2018 ensimmäinen vuosineljännes näyttää samansuuntaista kehitystä myös tälle vuodelle. Välittäjät näkevät, että tilanne asuntomarkkinoilla on pysynyt lähes samanlaisena viime syksyyn verrattuna: pienille asunnoille on kysyntää ja siten myös hinnoissa nousupainetta. Selvitys ensiasunnoista kertoo, että kasvukeskusten ulkopuolella ensiasunnot ostetaan nuorempana, ja ensiasunnot ovat isompia kuin kasvukeskuksissa.

Kutsu Kiinteistömaailman ja Danske Bankin yhteiseen mediatilaisuuteen 11.4.2018 - aiheena tuore Kiinteistönvälittäjäbarometri sekä selvitys ensiasunnon ostajista9.4.2018 12:40Tiedote

Kiinteistömaailman puolivuosittainen Kiinteistönvälittäjäbarometri julkaistaan 11.4.2018. Mediatilaisuudessa käydään läpi asuntomarkkinoiden tilannetta sekä kiinteistönvälittäjien näkemyksiä seuraavan puolen vuoden jaksolle. Lisäksi tämän syksyn erikoisteemana on laaja selvitys ensiasunnoista ja ensiasunnon ostajista.

Kutsu Kiinteistömaailman ja Danske Bankin yhteiseen mediatilaisuuteen 11.4.2018 - aiheena tuore Kiinteistönvälittäjäbarometri sekä selvitys ensiasunnon ostajista5.4.2018 08:45Kutsu

Ensi vuonna asuntokauppa onnistuu myös sähköisesti kotisohvalta, pankissa käyntiä ei enää tarvita16.3.2018 10:00Tiedote

Suomalaiset asunto-osakkeet siirtyvät sähköiseen rekisteriin vaiheittain vuodesta 2019 alkaen. Ensimmäisessä vaiheessa rekisteriin tulevat uudet asunto-osakeyhtiöt, ja seuraavissa vaiheissa jo olemassa olevat asunto-osakkeet muunnetaan sähköisiksi. Danske Bank ja Kiinteistömaailma ovat mukana rakentamassa asunto-osakkeiden sähköistä kaupankäyntijärjestelmää, joka mahdollistaa asuntokaupan alusta loppuun digitaalisessa ympäristössä, ilman pankissa käyntiä.

Kiinteistömaailmalla selvän kasvun vuosi 2017: yli 13 000 asuntokauppaa9.2.2018 12:00Tiedote

Kiinteistömaailma-ketju teki päättyneenä vuonna yli 13 000 asunto- ja kiinteistökauppaa. ”Selkeästi edellisvuosia parempi kauppamäärä on jatkoa jo useamman vuoden kasvulle; edellisen kerran yli 13 000 kauppakappaleen ylsimme vuonna 2012”, sanoo Kiinteistömaailma Oy:n toimitusjohtaja Erkki Heikkinen. Uusia yrittäjiä ja osakkaita ketjuun tuli vuoden aikana peräti kaksikymmentä vahvistamaan valtakunnallista yli 100 myymälän verkostoa.