Sunborn Catering laajentaa Helsingissä - yhteistyö Musiikkiteatteri Kapsäkin kanssa käynnistyy 1.1.2017

Musiikkiteatteri Kapsäkki on monipuolinen kulttuurikeskus Helsingin Vallilassa. Sunborn Catering ottaa Kapsäkin ravintolatoiminnot pyörittääkseen vuoden 2017 alusta.

Sunborn Cateringin ja Musiikkiteatteri Kapsäkin uusi yhteistyösopimus solmittiin marraskuussa 2016. Sunborn Catering ryhtyy pyörittämään Helsingin Vallilassa sijaitsevan Musiikkiteatteri Kapsäkin ravintolatoimintaa 1.1.2017 alkaen.

Sunborn Cateringin operatiivinen johtaja Juha Leinonen ilotsee uudesta yhteistyöstä, sillä monipuolista kulttuuria tarjoava Kapsäkki sopii paremmin kuin hyvin yrityksen aikaisempien yhteistyökumppaneiden joukkoon: “catering-palveluissa ja tapahtumatuotannossa syntyy varmasti hyvää synergiaa muiden tapahtumatalojen, etenkin Helsingin Kulttuuritalon kanssa.” Leinonen paljastaa, että tila aiotaan nimetä uudelleen Ravintola Kapsäkiksi ja toimintaa laajennetaan mm. lounastarjoilulla. Suunnitelmissa on myös tuottaa yhteistyössä Musiikkiteatteri Kapsäkin kanssa tapahtumia Ravintola Kapsäkin klubille.

Musiikkiteatteri Kapsäkin toiminnanjohtaja Tiina Kristoffersson kertoo, että uuden yhteistyökumppanin valinnassa painotettiin nimenomaan hyviä verkostoja kulttuurialalla ja vankkaa osaamista ravintolapalveluista ja -konseptoinnista. ”Musiikkiteatteri Kapsäkin ohjelmistossa on yli 200 musiikkiteatteri- ja konserttitapahtumaa vuosittain kaiken ikäisille katsojille. Asiakkaillemme teatteriravintolalla on merkittävä rooli siinä kokonaiselämyksessä, jota he Kapsäkiltä odottavat. Olemme todella iloisia siitä, että saamme yhteistyökumppaniksemme Sunborn Cateringin kaltaisen ravintola-alan vahvan osaajan, jolle myös kulttuuri- ja tapahtumatarjonta on lähellä sydäntä”, Kristoffersson summaa.

Operatiivinen johtaja, Sunborn Catering

Tiina Kristoffersson
Toiminnanjohtaja, Musiikkiteatteri Kapsäkki
tiina.kristoffersson@kapsakki.fi

Sunborn Catering Oy on kokenut konserttien ja yleisötapahtumien järjestäjä.
Sunborn Catering Oy vastaa yksinoikeudella mm. Turun Logomon ja Helsingin Kulttuuritalon catering- ja ravintolatoiminnasta.

Juhana Herttuan puistokatu 23
20100 TURKU

02 44 56 700https://www.sunbornevents.fi

Sunborn Events Oy on turkulainen ravintola-, tapahtuma- ja catering-alan yritys ja osa perheomisteista Sunborn Groupia. Sunborn Events Oy vastaa ravintola-, tapahtuma- ja cateringpalveluista muun muassa Logomossa Turussa sekä Turun linnassa.