Sunborn Catering Oy ravaa Vermoon

Sunborn Catering Oy ja Vermon Ravirata ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Cateringistä tulee Vermon Raviradan uusi ravintolaoperaattori. Catering ottaa radan ravintolatoiminnan sekä mm. nyt kokonaan remontoitavan Tallikahvion toiminnan haltuunsa vuodenvaihteessa. Sopimuksen myötä Sunborn Catering vastaa myös 2017 Vermon Kuninkuusravien laajennetusta ravintolatoiminnasta ja tapahtumateltoista.

Vermon Ravirata Oy ja Sunborn Catering Oy ovat solmineen sopimuksen, jolla Sunborn Cateringistä tulee Vermon raviradan ravintolaoperaattori vuoden 2017 alusta.

Vermossa toimii useita eri ravintoloita ja juuri kokonaisvalteisen remontin alla oleva Tallikahvio, jonne ravipäivien tarjoilun lisäksi katetaan arkisin lounasbuffet. Tallikahvion yhteydessä toimii eläinlääkäriasema sekä syyskuussa avautuva hevostarvikeliike.

Vermon ravirata sijaitsee Helsingin ja Espoon kaupunkien rajalla, ja radan tuntumassa on 86 000 asukkaan Leppävaara sekä Sellon ostos- ja viihdekeskus. Raviradan aluetta tullaan lähivuosina uudistamaan, ja Vermon isot keittiötilat sekä hyvät liikenneyhteydet Suomen kahden suurimman kaupungin välissä mahdollistavat hyvät puitteet catering- ja tapahtumapalvelujen tuottamiseen, kertoo Cateringin operatiivinen johtaja Juha Leinonen.

Ensi vuonna 4.-6.8.2017 Vermossa järjestetään Kuninkuusravit, jotka vetävät yhteensä yli 55 000 katsojaa. Sunborn Catering vastaa myös tämän tapahtuman laajennetusta ravintolatoiminnasta sekä tapahtumateltoista.

Operatiivinen johtaja

Pia Blom-Johansson
Vermon toimitusjohtaja
pia.blom-johansson@vermo.fi

Sunborn Catering Oy on turkulainen ravintola-, tapahtuma- ja catering-alan yritys ja osa Sunborn-konsernia, johon Suomessa kuuluvat muun muassa Naantalin Kylpylä, Ruissalon Kylpylä sekä ravintola Pinella. Turun Logomossa sijaitsee Sunborn Cateringin pääkeittiö sekä lounas-, brunssi-, ja tapahtumaravintola Logomo Kitchen ja uudenlainen kohtaamis- ja keikkapaikka Teatro. Lisäksi yritys vastaa Musiikkiteatteri Kapsäkin sekä Vermon raviradan ravintola- ja cateringpalveluista ja on jo yli kymmenen vuoden ajan luotsannut legendaarisen Naantalin Kaivohuoneen viihde- ja ravintolatoimintoja. Osana yritystä toimii myös Sunborn Live, joka tuottaa vuosittain kymmeniä livetapahtumia eri toimipisteisiin. Uusimpana aluevaltauksena yritys on ottanut vetovastuun koko Helsingin Kulttuuritalon toiminnasta keväällä 2018.