SUNBORN CATERING VALMIINA SYKSYYN - ENEMMÄN TOIMINTAA, SUUREMPI TIIMI

Sunborn Cateringin toiminta kasvaa kohisten - syksyyn lähdetään isommalla tiimillä, uusilla tiloilla ja entistä monipuolisemmalla tapahtumatarjonnalla.

Kiireinen kesä, uudistusten syksy

Sunborn Catering oli kesällä 2017 mukana useassa suurtapahtumassa - mm. The Tall Ships Races Turussa ja Kotkassa, Turun Europeade ja Vermon Kuninkuusravit pitivät tiimin liikkeellä. Syksyn aikana valmistuvat puolestaan Logomon uudistukset. Kasvua tukemaan ja ruokatuotetta uudistamaan ryhtyy ravintola-alan monitaituri Kristian Karnell ja tapahtumatuotantoon saadaan vahvistukseksi kulttuurituottaja Pietu Sepponen.

Lisää kierroksia keittiöön

Hesingistä keittiöpäällikön tehtävistä Turkuun siirtynyt Kristian Karnell aikoo nostaa etenkin raikkaat makuelämykset Cateringin toiminnan keskiöön. Vuodesta 2011 lounas- , kokous- ja tapahtuma-asiakkaita palvellut Logomo Kitchen kokee uudistuksia ensimmäisten joukossa. Panostamme tulevaisuudessa entistä enemmän ruoan laatuun ja ulkonäköön. Haluamme, että meidät tunnistetaan hyvästä ruoasta ja palvelusta, Kristian kertoo.

Lapsesta asti keittiössä häärinyt Karnell vastaan jatkossa Logomon lisäksi koko Sunborn Cateringin ruokatuotteesta, raaka-ainehankinnoista ja -sopimuksista. Hän on toiminut useita vuosia keittiömestarina ulkomailla mm. Espanjan ja Norjan ravintoloissa sekä Etelä-Amerikan ja Karibian luksusjahdeilla. Suomessa hän on ollut keittiöpäällikkönä mm. Rukalla, Rovaniemellä ja Savonlinnan oopperajuhlilla. Ensimmäinen keittokirjakin - “Chef Karnell - klassikoita maailmalta” - ilmestyi vuonna 2010. Myös kesä-ravintoloitsijana ja festivaalipromoottorina toiminut Karnell tuokin Cateringin tiimiin sekä tapahtumaosaamista että kansainvälistä ravintola-alan tuntemusta - kokemustani aion hyöyntämään mm. Cateringin tavaramerkiksi muodostuneissa show&dinner-toteutuksissa, Karnell vinkkaa.

Uusi vaihde tapahtumatuotannossa

Sunbornin uutena tapahtumatuottajana syyskuussa aloittaneen Pietu Sepposen sormet jo syyhyävät. Hän vastaa jatkossa Sunborn Liven tuotantojen toteutuksesta sekä Turussa Logomolla, Naantalissa Kaivohuoneella että pääkaupunkiseudun toimipisteissä Helsingin Kulttuuritalolla, Musiikkiteatteri Kapsäkissä ja Vermossa. Aiemmin Dynamon ja Bar Kukan ohjelmavastaavana sekä mm. GAEA Booking & Recordsin keikkamyyjänä toiminut Sepponen on jo ehtinyt tutustua Sunbornin tiloihin Logomolla, joihin kuuluvat nyt myös Teatteri- ja Galleria-sali eli entinen kaupunginteatterin väistötila. - Cateringin harvinaisen monipuoliset tilat Turussa ja pääkaupunkiseudulla mahdollistavat kaikenlaiset tapahtumakonseptit suurkonserteista intiimeihin keikkoihin, show&dinner-iltoihin tai vaikka elokuvatapahtumiin. Jo nyt Sunborn Live tuottaa vuodessa kymmeniä tapahtumia, ja määrä tulee varmasti vain kasvamaan, Sepponen lupaa.

Kristian Karnell on ravintola-alan moniosaaja, joka vastaa koko Sunborn Cateringin ruokatuotteesta.
Kulttuurituottaja Pietu Sepponen siirtyi Sunborn Liven tapahtumatuottajaksi Dynamon ja Bar Kukan tapahtumavastaavan paikalta.

Sunborn Catering Oy on turkulainen ravintola-, tapahtuma- ja catering-alan yritys ja osa Sunborn-konsernia, johon Suomessa kuuluvat muun muassa Naantalin Kylpylä, Ruissalon Kylpylä sekä ravintola Pinella. Turun Logomossa sijaitsee Sunborn Cateringin pääkeittiö sekä lounas-, brunssi-, ja tapahtumaravintola Logomo Kitchen. Lisäksi yritys vastaa Helsingin Kulttuuritalon, Musiikkiteatteri Kapsäkin sekä Vermon raviradan ravintola- ja cateringpalveluista ja on jo yli kymmenen vuoden ajan luotsannut legendaarisen Naantalin Kaivohuoneen viihde- ja ravintolatoimintoja. Osana yritystä toimii myös Sunborn Live, joka tuottaa vuosittain kymmeniä livetapahtumia eri toimipisteisiin.

Sunborn Catering laajentaa Helsingissä - yhteistyö Musiikkiteatteri Kapsäkin kanssa käynnistyy 1.1.20177.12.2016 09:05Tiedote