Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Suomalaisväriä Cannes Lionsin puhujalistalla – Kurio pitää työpajan tekoälystä

Jaa
Kurio vetää Cannes Lions 2019 -festivaalilla työpajan tekoälyn hyödyntämisestä luovassa markkinoinnin suunnittelussa. Kaikille festivaalivieraille avoin sessio opettaa uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.
Kurio vetää Cannes Lions 2019 -festivaalilla työpajan tekoälyn hyödyntämisestä luovassa markkinoinnin suunnittelussa. Kaikille festivaalivieraille avoin sessio opettaa uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.
Kurio vetää Cannes Lions 2019 -festivaalilla työpajan tekoälyn hyödyntämisestä luovassa markkinoinnin suunnittelussa. Kaikille festivaalivieraille avoin sessio opettaa uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.

Sessio rakentuu Kurion ”World-Class Lessons on AI in Marketing” -tutkimuksen pohjalle. Analyysi yli 2 000 Cannes Lionsin voittajakampanjasta viimeiseltä kolmelta vuodelta osoittaa tekoälyn roolin nousseen tasaisesti. Viime kesänä joka kymmenes voittaja hyödynsi tekoälyä. Työpajassa lähestytään aihetta konkreettisesti havaintojen ja case-esimerkkien kautta.

”Sessio on suunnattu generalisteille. Uskomme, että AI kuuluu kaikille”, toteaa Kurion luova johtaja Jari Lähdevuori. ”Käydessämme metodologiaamme läpi Cannes Lionsin väen kanssa he innostuivat erityisesti sen soveltuvuudesta alan ammattilaisille laajasti. Se kääntää perinteisen luovan prosessin tavallaan ympäri. Siinä on heidän festivaalikävijöilleen juuri sopivasti tuttua, mutta samalla jotain täysin uutta.”

Kurio on julkaissut Cannes Lionsin voittajiin liittyviä tutkimuksia vuodesta 2012. Tekoälyraportti on tullut kolme vuotta sitten ”World-Class Lessons on Social Media Marketing” -raportin rinnalle. Kurio on myös valmentanut Cannes Lions Schoolissa nuoria alan tekijöitä sosiaalisen median markkinoinnista. Lisäksi Kurio on laatinut Cannes Lionsille oman sosiaalisen median trendiraportin ja suunnitellut festivaalikävijöitä auttaneen chatbotin.

”Parempaa yhteistyötahoa ei voisi toivoa. On suuri kunnia päästä syventämään kumppanuuttamme entisestään tämän session kautta. Työpajoja mahtuu Cannesin ohjelmaan vain kourallinen – todella upea juttu, että siellä on nyt myös suomalaisväriä”, kommentoi Kurion toimitusjohtaja, tekoälystä väitellyt tohtori Tommi Opas. Cannes Lions on merkittävin markkinointialan kilpailu ja maailman johtavia luovuuteen keskittyviä festivaaleja. Järjestyksessään 66. Cannes Lions järjestetään 17.–21.6.2019.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:


Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Agency
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi

Kuvat

Kurio vetää Cannes Lions 2019 -festivaalilla työpajan tekoälyn hyödyntämisestä luovassa markkinoinnin suunnittelussa. Kaikille festivaalivieraille avoin sessio opettaa uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.
Kurio vetää Cannes Lions 2019 -festivaalilla työpajan tekoälyn hyödyntämisestä luovassa markkinoinnin suunnittelussa. Kaikille festivaalivieraille avoin sessio opettaa uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto
Merimiehenkatu 29
00150 Helsinki

http://www.kurio.fi

Kurio on sosiaalisen median toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Kurio liittyy SAMY Alliancen riveihin – tähtää globaaliin kasvuun some edellä5.3.2024 08:44:56 EET | Tiedote

Kurio yhdistyy osaksi SAMY Alliancea. SAMY Alliance tarjoaa teknologia- ja dataohjatusti social-first-markkinoinnin palveluita ja on perustamisvuodestaan 2013 lähtien tehnyt voimakasta kasvua vuosittain, rakentaen asemaansa johtavana globaalina toimijana alallaan. Someen erikoistunut luova toimisto Kurio tulee johtamaan SAMY Alliancen Pohjoismaiden laajentumista. Yhdistymisen myötä Kurion osakkaat liittyvät SAMY Alliancen osakkeenomistajien joukkoon.

Tekoäly herätti lastenkirjan piirroshahmon eloon virtuaalivaikuttajana21.4.2023 12:02:05 EEST | Tiedote

Energiayhtiö Helen julkaisi lastenkirjan, joka tuo perheille sekä kasvatuksen ammattilaisille uudenlaisen keinon kertoa lapsille energiasta ja energiamurroksesta. Kirja on osa poikkeuksellisen laajaa hanketta, jonka tarkoitus on paitsi tarjota helposti ymmärrettävää tietoa lapsille myös tukea vanhempia ja ammattilaisia energiakasvatuksessa. Tarinan levittämistä varten kirjan päähenkilöstä luotiin tekoälyn avulla virtuaalivaikuttaja.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye