Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Suomalaisväriä Cannes Lionsin puhujalistalla – Kurio pitää työpajan tekoälystä

Jaa

Kurio vetää Cannes Lions 2019 -festivaalilla työpajan tekoälyn hyödyntämisestä luovassa markkinoinnin suunnittelussa. Kaikille festivaalivieraille avoin sessio opettaa uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.

Kurio vetää Cannes Lions 2019 -festivaalilla työpajan tekoälyn hyödyntämisestä luovassa markkinoinnin suunnittelussa. Kaikille festivaalivieraille avoin sessio opettaa uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.
Kurio vetää Cannes Lions 2019 -festivaalilla työpajan tekoälyn hyödyntämisestä luovassa markkinoinnin suunnittelussa. Kaikille festivaalivieraille avoin sessio opettaa uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.

Sessio rakentuu Kurion ”World-Class Lessons on AI in Marketing” -tutkimuksen pohjalle. Analyysi yli 2 000 Cannes Lionsin voittajakampanjasta viimeiseltä kolmelta vuodelta osoittaa tekoälyn roolin nousseen tasaisesti. Viime kesänä joka kymmenes voittaja hyödynsi tekoälyä. Työpajassa lähestytään aihetta konkreettisesti havaintojen ja case-esimerkkien kautta.

”Sessio on suunnattu generalisteille. Uskomme, että AI kuuluu kaikille”, toteaa Kurion luova johtaja Jari Lähdevuori. ”Käydessämme metodologiaamme läpi Cannes Lionsin väen kanssa he innostuivat erityisesti sen soveltuvuudesta alan ammattilaisille laajasti. Se kääntää perinteisen luovan prosessin tavallaan ympäri. Siinä on heidän festivaalikävijöilleen juuri sopivasti tuttua, mutta samalla jotain täysin uutta.”

Kurio on julkaissut Cannes Lionsin voittajiin liittyviä tutkimuksia vuodesta 2012. Tekoälyraportti on tullut kolme vuotta sitten ”World-Class Lessons on Social Media Marketing” -raportin rinnalle. Kurio on myös valmentanut Cannes Lions Schoolissa nuoria alan tekijöitä sosiaalisen median markkinoinnista. Lisäksi Kurio on laatinut Cannes Lionsille oman sosiaalisen median trendiraportin ja suunnitellut festivaalikävijöitä auttaneen chatbotin.

”Parempaa yhteistyötahoa ei voisi toivoa. On suuri kunnia päästä syventämään kumppanuuttamme entisestään tämän session kautta. Työpajoja mahtuu Cannesin ohjelmaan vain kourallinen – todella upea juttu, että siellä on nyt myös suomalaisväriä”, kommentoi Kurion toimitusjohtaja, tekoälystä väitellyt tohtori Tommi Opas. Cannes Lions on merkittävin markkinointialan kilpailu ja maailman johtavia luovuuteen keskittyviä festivaaleja. Järjestyksessään 66. Cannes Lions järjestetään 17.–21.6.2019.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:

Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Agency
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi

Kuvat

Kurio vetää Cannes Lions 2019 -festivaalilla työpajan tekoälyn hyödyntämisestä luovassa markkinoinnin suunnittelussa. Kaikille festivaalivieraille avoin sessio opettaa uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.
Kurio vetää Cannes Lions 2019 -festivaalilla työpajan tekoälyn hyödyntämisestä luovassa markkinoinnin suunnittelussa. Kaikille festivaalivieraille avoin sessio opettaa uudenlaisen, algoritmien aikaan sopivan luovan suunnittelun prosessin.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto
Merimiehenkatu 29
00150 Helsinki

http://www.kurio.fi

Kurio on sosiaalisen median toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Kurio toiseksi paras Suomen viestintätoimistoista tuoreessa mielikuvatutkimuksessa29.1.2019 15:03:01 EETTiedote

Kurio on viestinnästä vastaavien päättäjien ja asiantuntijoiden mukaan yleisarvosanaltaan Suomen toiseksi paras viestintätoimisto, kertoo Taloustutkimuksen tuore tutkimus. Kurion vahvuuksiksi koetaan erityisesti näkemyksellisyys, luovuus ja ajantasainen osaaminen, joissa Kurio on alan ykkönen. Kurion parhaiksi osaamisalueiksi nimettiin tasapistein sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi, jotka molemmat yhdistettiin toimistoon vahvemmin kuin yhteenkään kilpailijaansa. Myös kansainvälinen osaaminen oli alan kärkeä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme