Suomen kallein ilmapallo katosi - löytäjälle luvassa vuoden WHOPPER®-hampurilaiset

Juhannusviikolla Käpylän BURGER KING® -ravintolassa koettiin suuri tragedia, kun ravintolan maamerkki – suuri valkoinen ilmapallo – katosi ravintolan katolta. Tapauksessa epäillään rikosta.
BURGER KING® -ilmapallo katosi juhannusviikolla. Löytäjälle luvassa vuoden WHOPPER®-hampurilaiset.

BURGER KING® Suomi on julistanut alkaneeksi maanlaajuiset etsinnät pallon löytämiseksi. ”Kyseessä on Suomen kallein ilmapallo, josta olemme hyvin ylpeitä”, Restel Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Toni Flyckt kertoo ja jatkaa: ”Toivon, että saamme pallon pian ehjänä kotiin, Käpylässä sitä kaipaillaan jo kovasti”.

Pallo on 4,5 metriä halkaisijaltaan ja väriltään se on valkoinen, jossa on BURGER KING® -logo. Silminnäkijähavaintoja toivotaan toimitettavan BURGER KING® Suomen Facebook- (@BurgerKingFi) ja Instagram-tileille (@burgerking_suomi). Etsintöjä voi seurata sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #freethepallo.

Löytäjää odottaa muhkea palkinto: ”Käpylän BURGER KING® -ravintolaan pallon ehjänä tuovalle henkilölle tarjoamme urotyöstä vuoden Whopperit – niin paljon pallo meille merkitsee. Lupaamme myös, ettei tekijä joudu rikosvastuuseen teostaan, jos hän palauttaa pallon ehjänä Käpylän BURGER KING® -ravintolaan”, Flyckt lupaa.

Toni Flyckt
Myynti- ja markkinointijohtaja, Restel Oy
toni.flyckt@restel.fi

Vuonna 1954 perustettu BURGER KING® on maailman toiseksi suurin hampurilaisravintolaketju. Ketjuun kuuluu yli 16 000 ravintolaa noin 100 maassa eri puolilla maailmaa. Suurin osa (n. 97 %) BURGER KING® -ravintoloista on itsenäisesti franchise-sopimuksilla toimivien yrittäjien pyörittämiä ravintoloita, joista monet ovat vuosikymmeniä toimineita perheyrityksiä. BURGER KING® -ravintolat palvelevat n. 11 miljoonaa asiakasta päivittäin. Lisätietoja Facebookista ja osoitteesta: www.burgerking.fi

RESTEL

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtumaravintolat.