Suomen Kiinteistölehden uudeksi päätoimittajaksi Mirva Brola

Maan johtava taloyhtiöiden asioihin erikoistunut media Suomen Kiinteistölehti saa uuden päätoimittajan. FM Mirva Brola, 39, aloittaa lehden päätoimittajana 1.7.2022 alkaen. Brola toimii nykyisin Suomen Kiinteistölehden toimituspäällikkönä. Hän on aiemmin toiminut mm. Ortodoksiviestin ja Reserviläisen päätoimittajana.

Suomen Kiinteistölehden nykyinen päätoimittaja Asko Sirkiä jää kesällä suunnitellusti eläkkeelle. Sirkiä on toiminut tehtävässä yli 20 vuoden ajan. Tänä aikana Suomen Kiinteistölehti on laajentunut menestyksellisesti myös digitaalisena mediana. Suomen Kiinteistölehden lukijamäärä on nykyisin noin 90.000 ja sivuston kk-kävijämäärä noin 50.000. ”Jätän seuraajallani myös taloudellisesti hyvässä kunnossa olevan mediabrändin”, Sirkiä toteaa.

Päätoimittajan vaihtuminen jatkaa ja vauhdittaa Suomen Kiinteistölehden uudistumista. ”Painettua lehteä arvostetaan lukijakunnassamme, mutta uusien taloyhtiöpäättäjäpolvien myötä tiedonhankinnan tavat monipuolistuvat ja digitalisoituvat edelleen”, Brola kommentoi ja viittaa meneillään oleviin kehityshankkeisiin: ”Sivustomme uudistuu jo kuluvana vuonna perusteellisesti, sen jälkeen katsotaan painettua lehteä.”

Vuonna 1925 perustettua Suomen Kiinteistölehteä kustantaa Kiinteistömedia Oy. Sen tuottamien tietopalveluiden, tieto- ja ammattikirjojen, oppimateriaalien, lehtien ja tapahtumien avulla kiinteistöalalla toimivien käytettävissä on aina ajantasaisin ja luotettavin tieto. Yhtiön tunnetuimpia tuotteita Suomen Kiinteistölehden lisäksi ovat mm. Taloyhtiön vastuunjako -tuotteet ja -digipalvelut sekä Taloyhtiötapahtuma. Yhtiön omistaa Suomen Kiinteistöliitto.

Liiketoimintajohtaja Asko Sirkiä
asko.sirkia@kiinteistolehti.fi

Toimituspäällikkö Mirva Brola
mirva.brola@kiinteistolehti.fi

Kiinteistömedia Oy on kiinteistöalan johtava sisältötalo, joka tuottaa alan tietopalveluja, kirjoja, oppimateriaaleja ja muita hyödyllisiä sisältöjä. Yritys julkaisee myös Suomen Kiinteistölehteä ja Taloyhtiön vastuunjako -tuoteperheen palveluja, kirjoja ja oppaita. Kiinteistömedia Oy on Suomen Kiinteistöliiton kokonaan omistama kustannusyhtiö.

Taloyhtiöiden yhtiöjärjestyksissä vanhentuneita määräyksiä23.6.2021 13:29:45 EEST | Tiedote

Yhtiöjärjestys on taloyhtiön oma laki, jota noudatetaan yhtiön hallinnossa asunto-osakeyhtiölain ohella. Yhtiöjärjestys laaditaan perustamisvaiheessa, ja sitä voidaan myöhemmin päivittää. Usein päivittäminen kuitenkin unohtuu, mikä voi johtaa siihen, että yhtiöjärjestyksessä on jopa lainvastaisia määräyksiä. Uusi Taloyhtiön yhtiöjärjestys – Ohjeet ja mallit -kirja (Kiinteistömedia Oy) kertoo, millaisia määräyksiä nykylain mukainen yhtiöjärjestys voi pitää sisällään.

Ammattimaisen avainpalvelun ABC -opas tiivistää nykyaikaisen avain- ja tunnistehallinnan5.8.2020 15:01:06 EEST | Tiedote