Suomen Kiinteistönvälittäjien markkinaennuste julkistetaan ma 10.9. klo 6.30

Suomen Kiinteistönvälittäjät julkistaa seuraavan vuosineljänneksen markkinaennusteen maanantaina 10.9. klo 6.30.

Ennuste sisältää mielenkiintoista tietoa asuntomarkkinoiden kehityksestä ja vuokra-asuntomarkkinoista.

Lisätiedot ja haastattelut perjantaina 7.9. klo 12 alkaen:

SKVL:n toimitusjohtaja Jussi Mannerberg
p. 050 339 6214, jussi.mannerberg@skvl.fi

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry (SKVL) on toiminut kiinteistönvälitysalan yrittäjien palvelu- ja edunvalvontajärjestönä jo vuodesta 1946.

SKVL:n jäsenyys takaa kiinteistönvälittäjille ajantasaisen tiedon ja työvälineet sekä asiakkaille ammattitaitoisen ja turvallisen palvelun. SKVL toimii yhdyssiteenä verkostossa, joka koostuu lähes 400 paikallisesta kiinteistönvälitystoimistosta ympäri Suomen.

ENNAKKOTIEDOTE: Suomen Kiinteistönvälittäjät palkitsee vuonna 2018 ansioituneita välittäjiä – lehdistötiedote julkaistaan lauantaiaamuna15.11.2018 07:00Tiedote

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry palkitsee ansioituneita kiinteistönvälittäjiä liittokokoustapahtumassaan perjantaina 16.11.2018 Helsingissä. Tilaisuudessa palkitaan Vuoden Kiinteistönvälittäjä, Vuoden Yritys ja Vuoden Markkinoija. Lehdistötiedote liittokokouksen päätöksistä ja palkittavista julkaistaan lauantaiaamuna 17.11.2018 klo 07.00.

KUTSU MEDIALLE: Suomen Kiinteistönvälittäjien asuntomarkkinaennuste huhti-kesäkuulle 20188.3.2018 07:00Kutsu

Hyvä median edustaja, tervetuloa Suomen Kiinteistönvälittäjien (SKVL) aamiaistilaisuuteen kuulemaan erittäin mielenkiintoista uutta tietoa siitä, minkä ikäisiä asuntoja nyt etsitään! Tilaisuudessa esitellään uusin yli 1300 jäsenvälittäjämme antama todistetusti erittäin tarkka asuntomarkkinaennuste sekä kyselytutkimuksemme tulos siitä, minkä ikäisistä asunnoista nyt ollaan kiinnostuneita. Tulokset esittelee Suomen Kiinteistönvälittäjien toimitusjohtaja Jussi Mannerberg. Aika: maanantaina 12.3.2018 klo 9.30-11.00 Aamiainen on tarjolla klo 9.30 alkaen ja esitys alkaa klo 10.00. Paikka: AnnaK, Ulappa-sali, Annankatu 24, 5. krs, 00100 Helsinki Aamiaistarjoilun vuoksi vapaaehtoinen ilmoittautuminen osoitteeseen: liitto@skvl.fi.