WolfcomWolfcom

Suomen menestynein naiskiipeilijä Annaliina Laitinen Kaslinkin Tahto-välipalojen brändilähettilääksi

Jaa
Suomalainen perheyhtiö Kaslink jatkaa nuorten suomalaisten urheilijoiden tukemista ryhtyen Tahto-välipalabrändillään yhteistyöhön nyt Suomen menestyneimmän naiskiipeilijän Annaliina Laitisen kanssa. Huhtikuussa Tahto-tuoteperheen brändilähettiläiksi kiinnitettiin paraolympiahiihtäjä Sini Pyy ja naisten Korisliigassa pelaava koripallojoukkue Kouvottaret.
"Tahto on itselleni uudenlainen sponsori. Myös kotimaisuus on minulle tärkeä arvo, jonka vuoksi brändilähettiläisyys on kunnia-asia,” kertoo Annaliina Laitinen
"Tahto on itselleni uudenlainen sponsori. Myös kotimaisuus on minulle tärkeä arvo, jonka vuoksi brändilähettiläisyys on kunnia-asia,” kertoo Annaliina Laitinen

Annaliina Laitinen aloitti kiipeilyuransa vuonna 2007 ja kiipeili pian jo haastavia reittejä, kilpaillen sekä Suomen että Pohjoismaiden mestaruuskisoissa. Uransa ensimmäisenä merkkipaaluna hän saavutti vain kahden vuoden harrastamisen jälkeen Boulderoinnin PM-kultaa vuonna 2009. Annaliina on jatkanut tavoitteidensa nostamista yhä korkeammalle ja viime syksynä hän nousi maailman naiskiipeilijöiden parhaimmistoon kiipeämällä Yhdysvalloissa vaativan 8c+ -tason reitin.

“Tämän vuoden tavoitteenani on kiivetä vieläkin vaikeampi reitti ja liittyä osaksi noin kymmenen naisen ydinjoukkoa, jotka ovat maailmassa vastaavalle tasolle päässeet. Koin hiljattain pienen takaiskun nyrjäyttämällä kiivetessä nilkkani, mutta tahto ja motivaatio ovat minulla nyt entistä suurempia ja tulen vahvempana takaisin”, kertoo Annaliina Laitinen.

“Kaslink on aina tukenut urheilua ja haluamme Tahto-välipalabrändillämme toimia aktiivisena kumppanina myös sellaisille lajeille, joita ei koeta perinteisimpinä urheilusponsoroinnin kohteina”, kertoo perheyhtiö Kaslinkin markkinointi- ja viestintäjohtaja ja osakas Juha-Petteri Kukkonen.

“Kiipeilijänä kylmässä pohjolassa oleminen vaatii tahtoa ja mielenlujuutta. Aktiivinen ja terveellinen elämäntapa vaatii kunnon välipaloja, joten proteiinirikkaat Tahto-tuotteet sopivat täydellisesti kaltaiselleni jukurtinhimoiselle kiipeilijälle”, toteaa Laitinen.

Kouvolalaisen perheyhtiö Kaslinkin kehittämät ja valmistamat maitoa, kauraa ja marjoja yhdistävät Tahto-välipalat saapuivat kauppoihin keväällä.

“Olen innoissani yhteistyöstä juuri Tahto-välipalabrändin kanssa. Se on itselleni uudenlainen sponsori ja yhteistyökumppani ja auttaa minua etenemään urallani entistä korkeammalle. Lisäksi Kaslinkin kotimaisuus on minulle myös tärkeä arvo, joten Tahdon brändilähettiläisyys on kunnia-asia,” jatkaa Annaliina Laitinen.

Tahto

Tahto-tuoteperheeseen kuuluu tällä hetkellä kaakaonmakuinen maitojuoma, rahkajuoma ja jukurttirahka, jotka ovat vähärasvaisia, sisältävät runsaasti proteiinia ja niissä on vain vähän sokeria. Välipalajuomat sisältävät suomalaista kauraa, maitoa sekä mustikkaa tai puolukkaa. Kahvinmakuisessa energiamaitojuomassa on kofeiinia.

Kaslink

Kouvolasta kotoisin oleva perheyhtiö Kaslink on yksi suurimmista kotimaisista jokapäiväisten ruoanlaittotuotteiden, juomien ja välipalojen valmistajista. Yrityksen liikevaihto vuonna 2016 oli 60 miljoonaa euroa ja se työllistää 140 henkilöä. Innovaatioihin investoivan perheyhtiön kaupallisessa tuotannossa on 150 tuotetta ja kehitteillä on yli 100 uutta eri ruokavalioille sopivaa tuotetta hyvään arkeen. Yrityksen on vuonna 2001 perustanut nykyomistajien Tuomas, Juha-Petteri ja Matti Kukkosen isä Raino Kukkonen ja sen valmistamia elintarvikkeita myydään jo yli 15 maassa Euroopassa.

Kaslinkille on kaikessa tekemisessä tärkeää panostaa laadukkaisiin raaka-aineisiin, kehittää ja kaupallistaa niistä täysin uusia tuotekategorioita – sellaisia, joita kuluttajalla tai keittiöalan ammattilaisilla ei ole aiemmin ollut helpossa muodossa saatavilla. Yrityksen tavoitteena on myös olla kaikkien edustamiensa kategorioiden kansainvälinen uranuurtaja sekä alansa halutuin eurooppalainen työnantaja.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätiedot
Juha-Petteri Kukkonen, Kaslink Foods Oy, Markkinointi- ja viestintäjohtaja, 0407702319, petteri.kukkonen@kaslink.fi


Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy, +358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Kuvat

"Tahto on itselleni uudenlainen sponsori. Myös kotimaisuus on minulle tärkeä arvo, jonka vuoksi brändilähettiläisyys on kunnia-asia,” kertoo Annaliina Laitinen
"Tahto on itselleni uudenlainen sponsori. Myös kotimaisuus on minulle tärkeä arvo, jonka vuoksi brändilähettiläisyys on kunnia-asia,” kertoo Annaliina Laitinen
Lataa
Kaslink yhteistyöhön Suomen menestyneimmän naiskiipeilijän Annaliina Laitisen kanssa.
Kaslink yhteistyöhön Suomen menestyneimmän naiskiipeilijän Annaliina Laitisen kanssa.
Lataa
Tahto auttaa minua etenemään urallani entistä korkeammalle, sanoo Annaliina Laitinen.
Tahto auttaa minua etenemään urallani entistä korkeammalle, sanoo Annaliina Laitinen.
Lataa
Kaslinkin markkinointi- ja viestintäjohtaja ja osakas Juha-Petteri Kukkonen ja kiipeilijä Annaliina Laitinen.
Kaslinkin markkinointi- ja viestintäjohtaja ja osakas Juha-Petteri Kukkonen ja kiipeilijä Annaliina Laitinen.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Korkeavuorenkatu 1 B 11
00140 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland

Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Näyttelijä Peter Franzénille uusi rooli juoma-alalla25.4.2024 12:22:27 EEST | Tiedote

Vuosi sitten esitelty suomalainen Lingoncello-käsityölikööri panostaa kansainvälistymiseen näyttelijätähti Peter Franzénin avulla. Lingoncello kuuluu kansainvälisessä kasvussa olevaan cello-juomien kategoriaan, jonka tunnetuin edustaja on italialainen limoncello. Suomessa keksitty ja kotimaisista puolukoista valmistettu likööri haastaa markkinaa pohjoisen tyylikkyydellä, laadulla ja ainutlaatuisella maulla. Suomen kansainvälisesti menestyneimpiin kuuluva näyttelijä Peter Franzén tulee vauhdittamaan Lingoncellon koti- ja kansainvälistä kasvua liittymällä juoman innovoineen Mother’s Milk Beveragesin osakkaaksi. Yhtiö on kehittänyt myös kulttimainetta nauttivan Puolustuslaitos-juomaperheen.

Keväisiä elämyksiä Virossa10.4.2024 13:00:41 EEST | Tiedote

Keväällä luonto herää eloon ja ensimmäiset auringonsäteet kutsuvat ulkoilmaan pitkän ja pimeän talven jälkeen. Muuttolinnut palaavat pohjoiseen etsimään kumppania ja pesäpaikkaa tositarkoituksella. Keväisin myös viherpeukaloa syyhyttää päästä työntämään sormensa multaan ja seuraamaan uuden kasvun ihmettä. Mutta ennen varsinaisen kevään tuloa Viron alavat suomaat käyvät läpi niin kutsutun viidennen vuodenajan, joka on täynnä luonnonihmeitä. Kokosimme vinkkejä ainutlaatuisiin luontoelämyksiin keväisessä Virossa.

Menevä sähköisti Tampereen taksimarkkinan Tesloilla ja 5€ kyydeillä4.4.2024 10:00:12 EEST | Tiedote

Kotimainen Menevä taksipalvelu aloitti toiminnan Tampereella ja toi kaupungin katukuvaan sähköautoista koostuvan taksilaivueen. 12 Teslan voimin Tampereella huhtikuun 4. aloittanut Suomen suurin taksialan yhtiö on uusi vaihtoehto vähäpäästöistä ja laadukasta kyytiä arvostavalle matkustajalle. Menevän voi helpoiten tilata sovelluksella, jossa Tampereen kyytien kiinteät hinnat alkavat viidestä eurosta ja ovat kiireisimpäänkin aikaan kaupungin keskustan alueen taksitolppia edullisempi.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye