SuPerin varapuheenjohtajaksi valittiin Anne Heiskanen

Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPerin varapuheenjohtajaksi valittiin tänään 15. syyskuuta lähihoitaja Anne Heiskanen Iisalmesta.

Anne Heiskanen (kuvaaja: Anssi Viljakainen)

Heiskanen valittiin äänestyksen jälkeen SuPerin liittokokouksessa äänin 124-69. Toisena ehdokkaana oli liiton nykyinen varapuheenjohtaja Jaana Dalén Turusta. Heiskanen on SuPerin edustajiston jäsen ja pääluottamusmies Iisalmesta.

Uusi varapuheenjohtaja aloittaa tehtävässään 1.10.

Anne Heiskanen (kuvaaja: Anssi Viljakainen)

SuPerin Paavola: Hyvä työturvallisuus suojaa myös potilaita ja asiakkaita17.9.2020 06:50:00 EESTTiedote

SuPerin puheenjohtaja Silja Paavola toivoo epidemiatilanteissa viranomaisilta nopeita, yksiselitteisiä ohjeita, että hoitajat voivat suojata itsensä ja hoidettavansa. Koronapandemia on osoittanut konkreettisesti, kuinka suuri merkitys on sillä, että myös henkilöstön turvallisuudesta huolehditaan. Maailman terveysjärjestö WHO:n perustamaa Maailman potilasturvallisuuspäivää vietetään toista kertaa 17. syyskuuta ajankohtaisella aiheella ”Henkilöstön turvallisuus on potilas- ja asiakasturvallisuutta.”