Svea Bank ja Veikkausliiga yhteistyösopimukseen – joustoa arkeen myös seuroille

Rahoitusalan konserni Svea ja Veikkausliiga ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka tarjoaa selkeää lisäarvoa myös suoraan Veikkausliigan seuroille. Yhteistyön puitteissa seuroille avautuu mahdollisuus hyödyntää Svean rahoitusratkaisuja oman toimintansa tukena.
Svea Bank ja Veikkausliiga aloittavat yhteistyön

Svean kanssa solmitun yhteistyösopimuksen myötä Svean joustavat rahoituspalvelut ovat tarjolla kollektiivisesti kaikille 12 Veikkausliigaseuroille. Tämä antaa mahdollisuuden pitkäjänteiseen suunnitteluun ja taloudellisesti joustavaan toiminnan tasapainottamiseen.

"Olemme totta kai erittäin iloisia uudesta kumppanista niin Veikkausliigan kuin seurojenkin puolesta. Kyseessä on monitahoinen yhteistyö, joka näkyy myös konkreettisesti seurojen arjen toiminnan helpottamisessa", Veikkausliigan kaupallinen johtaja Nicolas Prieto toteaa tyytyväisenä.

Veikkausliigaseurojen tulo- ja menorakenteet ovat kalenterivuoden sisällä monesti haastavia, koska seurojen Veikkausliigan kautta saamat tuotot painottuvat vahvasti sarjakauden loppuun ja sen jälkeiseen aikaan menojen puolestaan pysyessä varsin tasaisina läpi vuoden.

"Seurojen rahavirrat eivät tule tasaisesti. Tämä sopimus tarjoaa seuroille ennen kaikkea mahdollisuuden saada joustoa arjen tekemiseen mahdollisimman laadukkaasti", Prieto kiittelee.

Svealle nyt solmittu sopimus tarjoaa mieluisan tavan kehittää omia palveluita ja yhdistää rahoitusratkaisut osaksi urheiluyhteistyötä.

"Meille Svealla joustavat ja uudistavatkin ratkaisut ovat aina olleet osa tekemisen ydintä. Onhan meidän slogankin Enemmän mahdollisuuksia. Juuri niitä me haluamme nähdä ja tarjota: Mahdollisuuksia, ei esteitä", sanoo Svean maajohtaja Pasi Väre

Vaikka Svealle yhteistyössä on liiketoiminnallinen ulottuvuus, on Veikkausliigan kanssa solmitussa sopimuksessa ensisijaista kuitenkin suomalaisen urheilun tukeminen. Nyt solmittu sopimus asettuukin osaksi Svean monivuotista toimintaa urheilun parissa.

"Me svealaiset olemme jo vuosia olleet mukana lätkän puolella, vaikka onhan meidän logomme tuttu myös jalkapallokentillä. Kun lisäksi pääsarjatasojen ohella olemme jo viiden vuoden ajan rakentaneet omaa ohjelmaamme junioriurheilun tukemiseksi, tuntuu tämä juuri meidän näköiseltä yhteistyöltä", Väre sanoo.

Pasi Väre, maajohtaja, Svea Bank, pasi.vare@svea.fi, 040 550 0988.

Nicolas Prieto, kaupallinen johtaja, Veikkausliiga, nicolas.prieto@veikkausliiga.com, 040 703 5758

Svea Bank ja Veikkausliiga aloittavat yhteistyön
Svea Bankin maajohtaja Pasi Väre