Tervetuloa tapaamaan TEKin uutta toiminnanjohtajaa 14.2.!

TEKin tuleva toiminnanjohtaja on median edustajien tavattavissa keskiviikkona 14.2. klo 11.30 alkaen Clarion Airport -hotellissa Vantaalla.

Tekniikan akateemiset TEKin pitkäaikainen toiminnanjohtaja Heikki Kauppi on jäämässä eläkkeelle toukokuun lopussa.

TEKin valtuusto vahvistaa TEKin uuden toiminnanjohtajan valinnan liiton hallituksen esityksestä ylimääräisessä kokouksessaan 14.2. aamupäivällä Clarion Airport -hotellissa Vantaalla. Valinta käsitellään suljetuin ovin.

Tervetuloa lounaalle tapaamaan uutta toiminnanjohtajaa välittömästi kokouksen jälkeen!

Aika: 14.2.2018 klo 11.30
Paikka: Kitchen & Table -ravintola, Clarion Airport -hotelli, Tietotie 5, 01530 Vantaa

Ilmoittautumiset:
viestintäjohtaja Helena Andersson, helena.andersson@tek.fi 040 553 1212

Tekniikan akateemiset TEK on tekniikan alan yliopistokoulutettujen etu- ja palvelujärjestö. Jäsenet ovat tekniikan, tietojenkäsittelyn, arkkitehtuurin tai luonnontieteiden yliopistotutkinnon suorittaneita ja näiden alojen opiskelijoita. TEK tukee jäseniään työuralla, edistää ammattikunnan osaamista ja yhteisöllisyyttä sekä rakentaa kestävää hyvinvointiyhteiskuntaa. 70 000 jäsenellään TEK on yksi Akavan suurimmista jäsenliitoista.

Priset Finländskt ingenjörsarbete gick till team som utvecklat elektroniska system för kraftöverföring15.5.2018 12:00Tiedote

Priset Finländskt ingenjörsarbete 2018 har tilldelats TkD Kimmo Rauma, DI Tero Järveläinen, DI Matti Iskanius, TkD Antti Tarkiainen och TkD Risto Tiainen på företaget Visedo Oy i Villmanstrand för utveckling och framtagning av smarta elektroniska system för kraftöverföring. Priset delas ut av Teknikens akademiker (TEK) och Tekniska föreningen i Finland (TFiF) och prissumman är 30 000 euro.