Helsingin seudun kauppakamari

Tiina Tikander on nimitetty Helsingin seudun kauppakamarin viestintäjohtajaksi

Jaa
Tiina Tikander, VTM, on nimitetty Helsingin seudun kauppakamarin viestintäjohtajaksi (Communications Director). Hän johtaa Kauppakamarin viestintäyksikköä ja vastaa viestinnän kehittämisestä.
Tiina Tikander  on nimitetty Helsingin seudun kauppakamarin viestintäjohtajaksi: "Olen todella innostunut siitä, että viestintä nähdään Kauppakamarin ydintoimintona."
Tiina Tikander on nimitetty Helsingin seudun kauppakamarin viestintäjohtajaksi: "Olen todella innostunut siitä, että viestintä nähdään Kauppakamarin ydintoimintona."

”Viestinnän merkitys ja strateginen rooli on vahvistunut viime vuosina merkittävästi. Tiina Tikander on kehittänyt viestintäämme aktiiviseen ja vaikuttavaan suuntaan. Nimitys vahvistaa viestintää strategisena toimintonamme”, sanoo Helsingin seudun kauppakamarin toimitusjohtaja Pia Pakarinen.

Kauppakamari vauhdittaa yritysten ja Helsingin seudun menestystä. Pohjoismaiden suurimman kauppakamarin jäsenyrityksiä on jo yli 7 000. Kauppakamari toimii 21 kunnan alueella.

”Viestintä ei ole vain yhden yksikön tehtävä vaan jokaista meitä tarvitaan viestinnässä. Viestinnän johtaminen on jatkuvaa uudistamista ja valintoja, jotka edistävät strategisia tavoitteita. Olen todella innostunut vastuistani Kauppakamarin viestinnässä ja siitä, että viestintä nähdään Kauppakamarin ydintoimintona”, Helsingin seudun kauppakamarin viestintäjohtaja Tiina Tikander luonnehtii.

Tikander on aloittanut Kauppakamarin viestinnän luotsina 10. elokuuta 2020. Hän johtaa Kauppakamarin neljän hengen viestintätiimiä, toimii johtoryhmän jäsenenä ja raportoi toimitusjohtajalle.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Pia Pakarinen, Helsingin seudun kauppakamari,
toimitusjohtaja, pia.pakarinen@helsinki.chamber.fi, p. 040 529 4989 


Tiina Tikander, Helsingin seudun kauppakamari,
viestintäjohtaja, tiina.tikander@helsinki.chamber.fi, p. 046 878 754

Kuvat

Tiina Tikander  on nimitetty Helsingin seudun kauppakamarin viestintäjohtajaksi: "Olen todella innostunut siitä, että viestintä nähdään Kauppakamarin ydintoimintona."
Tiina Tikander on nimitetty Helsingin seudun kauppakamarin viestintäjohtajaksi: "Olen todella innostunut siitä, että viestintä nähdään Kauppakamarin ydintoimintona."
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Helsingin seudun kauppakamari
Helsingin seudun kauppakamari
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

http://helsinki.chamber.fi/fi/

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Helsingin seudun kauppakamari

Näpistyksiä alkuvuonna Helsingissä jopa 60 prosenttia enemmän kuin aiemmin – ”Lainsäädännön tulisi näkyä myös tuomioissa”24.6.2025 08:00:00 EEST | Tiedote

Helsingissä tehtiin Poliisin mukaan yli 7 400 näpistystä tammi-toukokuussa 2025. Viime vuonna samaan aikaan näpistyksiä oli 4 615. Vuoden 2025 näpistyksistä yli 90 prosenttia on myymälänäpistyksiä. Alueen kauppojen mukaan ne aiheuttavat myös toistuvia vaaratilanteita sekä asiakkaille että myymälähenkilökunnalle. Helsingin poliisi on alkanut niputtaa sarjanäpistelijöiden näpistyksiä ja vie niitä yhdellä kertaa syyteharkintaan. ”Uuden lainsäädännön ja oikeuskäytännön tulisi selkeästi näkyä myös syyttämispäätöksissä ja tuomioissa eli toistuvia näpistystuomioita tulisi muuttaa vankeusrangaistukseksi”, sanoo Helsingin seudun kauppakamarin neuvontapalvelujen ja lakiasioiden johtaja Marko Silen. Heinäkuussa näpistyksiä ilmoitetaan perinteisesti paljon. Kesällä näpistyksiä tapahtuu myös muualla kuin myymälöissä.

Ennakointikamari selvitti: yritykset pitävät henkilökunnan jatkuvaa oppimista tärkeänä laajalti27.5.2025 08:30:00 EEST | Tiedote

Yritykset pitävät henkilöstön jatkuvaa oppimista merkittävänä – riippumatta siitä, onko yrityksen liiketoiminnan tavoitteena esimerkiksi kasvu, kannattavuus tai liiketoimintamallin muuttaminen, käy ilmi Ennakointikamarin tilaamasta laadullisesta tutkimuksesta. Yritykset kokevat, että osaamisen kehittämisen hyötyjä yrityksille ovat muun muassa yrityksen toiminnan tehostaminen, regulaatioon vastaaminen ja potentiaalisten työntekijöiden houkuttelu.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye