Turun kauppakamari ja Föli lahjoittavat jouluiloa 50 perheelle

Turun kauppakamari lahjoittaa 50:lle Mannerheimin Lastensuojeluliiton tukitoiminnoissa mukana olevalle perheelle lippupaketit Turun Messukeskuksessa avautuvaan Pomppulinnamaailmaan. Sisäänpääsyn lisäksi perheet saavat myös Turun seudun joukkoliikenne Fölin lahjoittamat bussimatkat Messukeskukseen ja takaisin. Lahjat ohjataan lasten iloksi MLL:n Varsinais-Suomen piirin tukihenkilötoiminnan kautta.

”Tämä suuri satsaus meidän perhekummi-, ystäväksi maahanmuuttajaäidille- sekä kaveritoiminnassa mukana oleville lapsille lämmittää sydäntäni”, kiittää MLL:n Varsinais-Suomen piirin toiminnanjohtaja Janina Andersson.

Kauppakamari ja Föli haluavat olla mukana ilahduttamassa tukea tarvitsevia lapsiperheitä, ja haastavat myös muut alueen toimijat lahjoittamaan iloa ympärilleen.

”Yritykset voivat ostaa haluamansa määrän perhelippupaketteja suoraan Turun Messukeskuksesta. Lahjat ohjataan Mannerheimin Lastensuojeluliiton Varsinais-Suomen piirin kautta lasten iloksi. Lahjoituksen tekevä yritys saa käyttöönsä nettibannerin, jonka voi lähettää yhteistyökumppaneilleen hyvän jouluntoivotuksena tai liittää vaikka nettisivuilleen”, Turun Messukeskuksen projektikoordinaattori Leena Uutela kertoo.

Sisähuvipuisto Pomppulinnamaailma avautuu Turun messukeskuksen B-halliin joulun ja vuodenvaihteen ajaksi. Pomppulinnamaailma tarjoaa liikunnallisia aktiviteetteja, jotka sopivat taaperoista aina 12-vuotiaisiin asti. Pomppulinnakokonaisuuden järjestävät yhteistyössä Turun Messukeskus ja Coinline Oy.

viestintäpäällikkö Katri Kurkela
katri.kurkela@kauppakamari.fi

Turun kauppakamari on Varsinais-Suomen alueella elinkeinoelämän edunvalvojana, kouluttajana ja asiantuntijana toimiva organisaatio. Kauppakamari on linkki yritysten ja julkisten päättäjien välillä ja sen toiminta perustuu kauppakamarilakiin ja vapaaehtoiseen jäsenyyteen. Turun kauppakamari on perustettu vuonna 1917 ja se on yksi Pohjoismaiden suurimmista kauppakamareista.

Liikennekäytävävaltuuskunta toivoo nopeaa etenemistä Helsinki–Turku-raideyhteyden kehittämisessä2.10.2018 12:00Tiedote

Liikennekäytävävaltuuskunta muistuttaa, että hyvin alkuun päässyttä Helsinki–Turku-yhteysvälin kehittämishanketta on vietävä määrätietoisesti eteenpäin, ja sen toteutuminen on varmistettava mahdollisimman nopeassa aikataulussa. Valtuuskunta edellyttää, että Espoon ja Salon välisen oikoradan ratasuunnitelman tekeminen aloitettaisiin mahdollisimman pian ja Helsinki–Turku-yhteysvälin kehittämiseen tarvittavat investointipäätökset tehtäisiin seuraavan hallituskauden aikana.