Tykkimäki

Tykkimäen Vapaa-aikakeskus Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu

Tykkimäen Vapaa-aikakeskus Oy:n hallitus on valinnut uudeksi toimitusjohtajaksi KSO:n matkailu- ja ravitsemiskaupan toimialajohtaja Mikko Virtasen. Virtanen aloittaa tehtävässä 1.11.2021 alkaen.

Tykkimäen Vapaa-aikakeskus Oy:n koko osakekanta siirtyi Kymen Seudun Osuuskaupan omistukseen keväällä 2021 ja samassa yhteydessä sovittiin, että Sakari Pasasen toimitusjohtajuus päättyy 31.10.2021. Pasanen on Tykkimäen Vapaa-aikakeskus Oy:n hallituksen käytettävissä neuvonantajana vuoden 2021 loppuun asti.

- Tykkimäen Vapaa-aikakeskus on ollut merkittävä matkailukohde Kymenlaaksossa jo usean vuosikymmenen ajan. Haluamme kiittää Sakaria hänen arvokkaasta työpanoksestaan Kymenlaakson alueen matkailun kehittämisessä. Käynnissä olevilla ja tulevaisuudessa tehtävillä investoinneilla tulemme entisestään vahvistamaan Tykkimäen alueen roolia koko Kymenlaakson matkailun kärkihankkeena, kertoo KSO:n toimitusjohtaja Harri Miettinen.

- Haluan myös omasta puolestani kiittää Sakaria alueen matkailun kehittämisessä. Tykkimäen Huvipuistolla on hyvä ja vahva perusta, jonka tarinaa lähdemme innostunein mielin jatkamaan, kiittelee myös Mikko Virtanen. Virtanen hoitaa toimitusjohtajan tehtävää oman päätoimensa ohella.

Tykkimäen vapaa-aikakeskus muodostuu jatkossa huvipuistosta, vesipuistosta ja tasokkaasta resort -alueesta.

Tykkimäen Huvipuiston operatiivisesta toiminnasta vastaa huvipuistopäällikkö Pilvi Serola. Huvipuiston lisäksi myös Aquapark ja Actionpark kuuluvat Serolan vastuulle.

Tykkimäki Resortin majoitus-, kokous- ja ravintolapalveluiden operatiivisesta toiminnasta vastaa resortpäällikkö Topias Sundqvist.

Yhteyshenkilöt

Mikko VirtanenKSO:n matkailu- ja ravitsemiskaupan toimialajohtaja, Tykkimäen toimitusjohtaja 1.11. alk.

Puh:010 7625 401

Sakari PasanenTykkimäen toimitusjohtaja 31.10. asti

Puh:0400 482 589

Tykkimäki