Uusi HONOR 8A -puhelin sopii hyvin pienelle budjetille

HONOR 8A on varustettu monipuolisella 6,09” Dewdrop FullView -näytöllä ja hyvällä äänentoistolla.
Kuva: Honor

Matkapuhelinvalmistaja HONOR on lanseerannut Suomen markkinoille uuden HONOR 8A -puhelimen. Sen suuri 6,09 tuuman Dewdrop FullView -näyttö on täydennetty niin sanotuilla sormenseurantatoiminnoilla, jotka helpottavat puhelimen käyttöä yhdellä kädellä. Puhelin on myös varustettu tehokkaalla SmartPA-kaiuttimilla, jotka tarjoavat käyttäjälle huippuluokan äänentoiston.

HONOR 8A on monipuoliset ominaisuudet omaava ja edullinen älypuhelin, jolla vastaamme diginatiivien tarpeisiin. Huippuluokan äänentoisto ja esteettinen muoto ovat ominaisuuksia, jotka halusimme osaksi myös tämän budjettiluokan puhelimia”, kertoo HONORin presidentti George Zhao.

HONOR 8A -puhelin on saatavana kolmessa eri värissä: sininen, musta ja kulta. Puhelin on myynnissä HONOR-jälleenmyyjillä 179 euron hintaan.

Ominaisuudet:

• 6,09 tuuman, 3,2 mm lovellinen HD+ FullView -näyttö.
  • SmartPA-kaiuttimet yhdistettynä kaksoisjousitettuun rakenteeseen
  • Pitkäikäinen 3 020 mAh akku
  • Kolmoiskorttipaikat (kaksi SIM-korttipaikkaa ja Micro-SD-paikka)
  • 13 megapikselin pääkamera, jossa on tasokas  f/1,8 valovoima
  • 8 megapikselin etukamera
  • MT6765 nopea 8-tuumainen prosessori
  • Sisäinen FM-radio
  • Puhelimen lukituksen avaaminen kasvojentunnistuksella
  • Optimoitu EMUI 9.0 -käyttöjärjestelmällä, joka perustuu uusimpaan Android 9 Pie -järjestelmään.

HONOR on johtava älypuhelinten e-brändi. Brändi luotiin vastaamaan käyttäjien digitaalisia tarpeita nettikäyttöön optimoiduilla tuotteilla, jotka tarjoavat loistavan käyttökokemuksen, kannustavat aktiivisuuteen ja luovuuteen sekä voimaannuttavat nuoret toteuttamaan unelmiaan. Näin HONOR erottuu itsekin joukosta, sillä yritys uskaltaa toimia tavallisesta poikkeavalla tavalla ja ottaa vaadittavat askeleet toimittaakseen asiakkailleen tuoreinta teknologiaa ja uusimpia innovaatioita.

Jenni Pöyry
jenni@mellakkahelsinki.fi