Uusi myymälä yhdistää kivijalan ja verkkokaupan – Hobby Hall avasi myymälän Tammistoon

Kuluttajien odotus päättyi vihdoin ja Hobby Hall palasi takaisin Tammistoon avaamalla uudenlaisen myymälän Tammiston kauppatielle samaan liiketilaan missä myymälä on toiminut jo 80-luvulla. Uudenlainen myymälä toimii verkkokaupan ja kivijalan yhdistävänä linkkinä, mahdollistaen tuotteiden näkemisen ja kokeilemisen käytännössä sekä nopeat toimituksen myymälän noutopisteeseen.
Hobby Hallin myymälä avautui Vantaalla

Myymälän asiakkailta on ensimmäisinä päivinä kuulunut sekä kehuja että myöskin kehitysideoita.
”Halusimme rakentaa myymälän, joka elää sesonkien mukana. Tulemme tekemään päivityksiä tasaisin väliajoin niin tuotevalikoimaan kuin myymälän osastoihinkin”, myymäläpäällikkö Kirsi Kuismin kertoo.
”Asiakkailta saatu palaute on ehdottoman tärkeää meille, kun olemme tekemässä aivan uudenlaista konseptia Suomeen”, Kuismin täydentää.

Hobby Hallin uusi myymälä tarjoaa asiakkaille nopean ja vaivattoman verkkokaupan tilausten noutokokemuksen yhdistettynä kiinnostavaan myymälävalikoimaan - saapui hän sitten omalla autolla tai julkisilla kulkuneuvoilla.

Myymälässä sijaitseva noutopiste otetaan täysimittaisesti käyttöön lokakuun aikana.
”Uusi noutopiste erinomaisella sijainnilla tulee varmasti kiinnostamaan kuluttajia, erityisesti joulusesongin aikaan”, uskoo myymäläpäällikkö Kuismin.

Uuteen noutopisteeseen kuluttajat voivat tilata melkein mitä vain Hobby Hallin laajasta verkkokaupan valikoimasta. Vain erikoiskuljetusta vaativat tuotteet, kuten kasvihuoneet ja paljut on jouduttu rajaamaan pois. ”Tiedotamme asiakkaita aktiivisesti noutopisteestä ja sen käyttöönotosta. Toimitus noutopisteeseen on luonnollisesti asiakkaille ilmainen”, Kuismin kertoo.

Hobby Hall Marketplace – mahdollisuus kotimaisille yrityksille

Hobby Hallin Tammiston myymälän yhteydessä olevaa varastoa hyödynnetään myös toimituksissa asiakkaille Baltiaan. Hobby Hall tarjoaa suomalaisille valmistajille, maahantuojille ja verkkokauppaa tekeville yrityksille mahdollisuuden myydä tuotteitaan Baltian suurimmassa Marketplace-kauppapaikassa.

“Operoimme Baltian suurimpia verkkokauppoja Pigu.lt:tä Liettuassa, 220.lv:tä Latviassa sekä Kaup24.ee:tä Virossa Marketplace-mallilla. Verkkokaupoissamme on tällä hetkellä lähes 4000 yritystä myymässä tuotteitaan asiakkaillemme koko Baltiassa” kertoo toimitusjohtaja Janne Sorakivi.

Hobby Hall tulee palkkaamaan Suomen Marketplace -tiimiin useita henkilöitä. Ensimmäiset myyntipäälliköt aloittavat työssään seuraavien viikkojen aikana tavoitteenaan löytää kiinnostavia tuotteita Suomesta myyntiin Baltian Marketplace-kauppapaikkoihin.

HobbyHall Suomi Oy

Lähes 60 vuotta etäkauppaa, ja osana suomalaista arkea. Hobby Hall on kasvanut pienestä postimyyntiyrityksestä yhdeksi Suomen suosituimmista verkkokaupoista. Jatkuvasti laajeneva, yli 130 000 tuotteen valikoima tarjoaa kuluttajille mitä ikinä he tarvitsevatkaan. Kotiin ja mökille. Arkeen, juhlaan ja vapaa-aikaan. Keittiöstä puutarhaan, muodista kosmetiikkaan. Hobby Hall palvelee asiakkaita joustavasti verkossa ja avasi syyskuussa 2021 myymälän Vantaan Tammistoon.

Hobby Hallin myymälä avautui Vantaalla

Uudistunut Hobby Hall on monipuolinen verkkokauppa, jonka valikoimaan kuuluu yli miljoona tuotetta. Hobby Hallista löydät mitä ikinä tarvitsetkaan – kotiin ja mökille, vapaa-aikaan ja remontointiin, urheiluun ja lemmikeille.
Keväällä 2023 avattiin Hobby Hallin Marketplace, joka mahdollistaa muiden yritysten tuotteiden myynnin kuluttajille Hobby Hallin verkkokauppa-alustalla.