Uusi Salen pienmyymäläkonsepti Haapamäelle − Sale Haapamäen mittava remontti valmistuu

Osuuskauppa Keskimaa on uudistanut Haapamäen Salen myymälän kokonaisvaltaisesti syksyn 2021 aikana. Tiloja on muokattu uuden Sale-pienmyymäläkonseptin mukaiseksi. Myymälän kaikki kalusteet on uusittu ja valikoimaa on muokattu vastaamaan entistä paremmin haapamäkeläisten asiakkaiden tarpeisiin.

"Uudistus alkaa olla vihdoin pieniä viilauksia lukuun ottamatta valmis ja meillä on nyt ilo tarjota haapamäkeläisille asiakkaillemme entistä parempi ostokokemus", iloitsee Sale Haapamäen myymäläpäällikkö Teemu Lamminaho.

Haapamäen Salessa on tehty kokonaisvaltainen uudistus syksyn aikana. Odotettu uudistus valmistuu lokakuun puoliväliin, mutta myymälän avajaisia päästään viettämään jo tänä viikonloppuna.

− Pitkään odotettu uudistus alkaa olla vihdoin pieniä viilauksia lukuun ottamatta valmis ja meillä on nyt ilo tarjota haapamäkeläisille asiakkaillemme entistä parempi ostokokemus. Myymälää on uudistettu asiakkaiden tarpeita kuunnellen ja myymäläympäristö on nyt paljon viihtyisämpi ja toimivampi kokonaisuus, iloitsee Sale Haapamäen myymäläpäällikkö Teemu Lamminaho.

Keskimaan alueen ensimmäinen uusi Sale-konseptin mukainen myymälä toteutettiin viime vuonna Sale Toivakassa. Sale Haapamäki on nyt toinen Sale, joka on päivitetty vastaamaan Sale-ketjun uutta, lämminhenkistä myymäläilmettä.

− Myymälässä on uusittu kaikki kalusteet kassapöytiä ja ostoskärryjä myöten. Elinkaarensa päässä olleet kylmä- ja pakastekalusteet on vaihdettu uudistuksen yhteydessä energiatehokkaisiin ja uuden kaasuasetuksen vaatimukset täyttäviin, ovellisiin kylmäkalusteisiin. Saamme pelkästään kylmäkalusteiden vaihdolla noin 20 % energiansäästöä vuositasolla, iloitsee Osuuskauppa Keskimaan Sale-ryhmäpäällikkö Outi Terho.

Keskimaa on sitoutunut pienentämään liiketoimintansa ympäristövaikutuksia ja tukemaan ekologisesti vastuullista toimintaa. Hiilijalanjäljen ja energiankulutuksen pienentämiseksi energianhankintaa ja -käyttöä halutaan optimoida Salen kalustevalinnoilla.

− Remontti on ollut mittava projekti meidän koko henkilökunnallemme ja tietenkin myös asiakkaamme ovat jo malttamattomina odottaneet remontin valmistumista. On hienoa päästä avaamaan läpikotaisin uudistettu myymälä, jatkaa myymäläpäällikkö Lamminaho.

Sale Haapamäen avajaisia vietetään viikonlopun aikana avajaistarjousten merkeissä. Remontin kokonaisinvestointi on ollut noin 430 000euroa.

Osuuskauppa Keskimaa, Outi Terho, ryhmäpäällikkö, outi.terho@sok.fi, 010 767 3601

Osuuskauppa Keskimaa, Teemu Lamminaho, myymäläpäällikkö, teemu.lamminaho@sok.fi, 010 767 5255

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Uusi parturi-kampaamo avataan torstaina 14.10. S-market Vaajalan yhteyteen13.10.2021 09:30:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa parantaa kauneuden ja hyvinvoinnin palveluja Vaajakoskella, kun S-market Vaajalan kiinteistössä avataan uusi Parturi-kampaamo Vaajala. Aikaisemmin Keski-maalla on ollut kampaamoliiketoimintaa ainoastaan Prisma Seppälän yhteydessä sijaitsevassa Parturi-kampaamo Seppälässä. Uusi parturi-kampaamo palvelee erityisesti Vaajakosken suunnalta tulevia asiakkaita tasaten samalla Seppälän parturi-kampaamon asiakasmääriä.

Osuuskauppa Keskimaa mukaan ennätyslaajaan Pidä huolta -kampanjaan nuorten mielenterveyden edistämiseksi21.9.2021 10:44:58 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Tämä näkyy matalan kynnyksen mielenterveyspalvelujen ruuhkautumisena paitsi valtakunnallisesti, myös Keski-Suomessa. Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteisen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteen avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin. Osuuskauppa Keskimaa liittyy 10 000 euron lahjoituksella osaksi LähiTapiolan ja S-ryhmän yhteistä puolen miljoonan euron kokonaislahjoitusta.

Satamankärjen rakentaminen etenee – nimikilpailussa saatiin lähes 9000 ehdotusta17.9.2021 12:30:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan saunaravintolan rakennustyöt Jyväskylän sataman kärjessä etenevät suunnitellusti. Saunaravintolarakennuksen tiloihin rakennetaan uniikki ravintola, kokous- ja juhlatiloja sekä saunamaailmaa. Keskimaa järjesti sataman kärkeen rakentuvalle kohteelle nimikilpailun, nimi julkaistaan myöhemmin tänä syksynä. Ravintolapäälliköksi on nimitetty kokenut ammattilainen Jaska Lahti.