Uusin Aalto EE:n neuvonantajaverkoston jäsen Nermin Hairedin tuo strategisen ja digitaalisen markkinoinnin osaamista

Aalto University Executive Education (Aalto EE) on kutsunut Senior Advisoriksi Nermin Hairedinin vahvistamaan commercial excellence -tarjontaa. Hairedin on ollut digitalisoimassa liiketoimintoja yli 20 vuoden ajan. Hänellä on merkittävä kokemus strategisesta markkinoinnista, myynnistä sekä datan hyödyntämisestä liiketoimintajohdossa ja hallituksissa.

Nermin Hairedin. Kuva: Nina Kaverinen

Hairedin on ohjelmistoja kehittävän Frumatic Oy:n toimitusjohtaja ja osakas. Hän on myös SOK:n, VR-Yhtymän, Örumin sekä Delipapin hallitusten jäsen. Lisäksi Hairedin toimii yritysten neuvonantajana, konsulttina ja sijoittajana.

”Nerminin vuorottelu asiakkaan ja asiantuntijapalveluiden tarjoajan rooleissa takaa rikkaan osaamisen ja tarvittavan rohkeuden ehdottaa ja haastaa. Odotan innolla tulevaa kehitystä myynnin ja markkinoinnin ohjelmaportfoliossamme”, sanoo Pekka Mattila, Aalto EE:n toimitusjohtaja sekä Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Professor of Practice.

"On hienoa päästä osaksi alma materini johtamiskoulutuksen tarjonnan kehittämistä. Kaupallistaminen, palvelujen lisäarvottaminen ja kestävien kilpailuetujen synnyttäminen ovat mahdollisuuksia, joita ei suomalaisessa liike-elämässä ole loppuun asti hyödynnetty. Niillä lisätään tuotteen houkuttelevuutta ja kasvatetaan samalla yrityksen arvoa”, kommentoi Nermin Hairedin.

toimitusjohtaja, Professor of Practice,
Puh.: 040 738 7221

Runeberginkatu 14-16

Aalto University Executive Education Oy tarjoaa korkealaatuisia liikkeenjohdon kehittämispalveluja (Aalto EE) ja asiantuntijoiden täydennyskoulutusta (Aalto PRO), palveluita yrittäjyyden kehittämiseksi (Aalto ENT) sekä Suomen monipuolisinta finanssikoulutusta (Finva)Laaja-alaisessa kokonaisuudessa yhdistyvät käytännön osaaminen ja Aalto-yliopiston uusin tutkimustieto.

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia globaalisti useissa lokaatioissaAalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Aalto University Executive Education kiinnittyy tiiviimmin Aalto-yliopistoon – Elämänlaajuisen oppimisen rooli vahvistuu23.8.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Aalto University Executive Education Oy (Aalto EE) on kymmenessä vuodessa kasvanut pohjoismaiden laajimmaksi yliopistotaustaiseksi johdon ja asiantuntijoiden valmennus- ja koulutusorganisaatioksi, joka toimii liiketoimintapohjalla. Samalla elinikäisen – tai elämänlaajuisen – oppimisen rooli on vahvistunut työmarkkinoiden kehittyessä ja työurien pidentyessä.