Uusin Aalto EE:n neuvonantajaverkoston jäsen Nermin Hairedin tuo strategisen ja digitaalisen markkinoinnin osaamista

Aalto University Executive Education (Aalto EE) on kutsunut Senior Advisoriksi Nermin Hairedinin vahvistamaan commercial excellence -tarjontaa. Hairedin on ollut digitalisoimassa liiketoimintoja yli 20 vuoden ajan. Hänellä on merkittävä kokemus strategisesta markkinoinnista, myynnistä sekä datan hyödyntämisestä liiketoimintajohdossa ja hallituksissa.

Nermin Hairedin. Kuva: Nina Kaverinen

Hairedin on ohjelmistoja kehittävän Frumatic Oy:n toimitusjohtaja ja osakas. Hän on myös SOK:n, VR-Yhtymän, Örumin sekä Delipapin hallitusten jäsen. Lisäksi Hairedin toimii yritysten neuvonantajana, konsulttina ja sijoittajana.

”Nerminin vuorottelu asiakkaan ja asiantuntijapalveluiden tarjoajan rooleissa takaa rikkaan osaamisen ja tarvittavan rohkeuden ehdottaa ja haastaa. Odotan innolla tulevaa kehitystä myynnin ja markkinoinnin ohjelmaportfoliossamme”, sanoo Pekka Mattila, Aalto EE:n toimitusjohtaja sekä Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Professor of Practice.

"On hienoa päästä osaksi alma materini johtamiskoulutuksen tarjonnan kehittämistä. Kaupallistaminen, palvelujen lisäarvottaminen ja kestävien kilpailuetujen synnyttäminen ovat mahdollisuuksia, joita ei suomalaisessa liike-elämässä ole loppuun asti hyödynnetty. Niillä lisätään tuotteen houkuttelevuutta ja kasvatetaan samalla yrityksen arvoa”, kommentoi Nermin Hairedin.

toimitusjohtaja, Professor of Practice,
Puh.: 040 738 7221

Runeberginkatu 14-16

Aalto University Executive Education Oy tarjoaa korkealaatuisia liikkeenjohdon kehittämispalveluja (Aalto EE) ja asiantuntijoiden täydennyskoulutusta (Aalto PRO), palveluita yrittäjyyden kehittämiseksi (Aalto ENT) sekä Suomen monipuolisinta finanssikoulutusta (Finva)Laaja-alaisessa kokonaisuudessa yhdistyvät käytännön osaaminen ja Aalto-yliopiston uusin tutkimustieto.

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia globaalisti useissa lokaatioissaAalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Financial Times: Aalto Executive MBA:n kokonaistyytyväisyys pohjoismaiden korkein26.10.2020 07:48:49 EET | Tiedote

Financial Times on arvostanut Aalto Executive MBA -ohjelman jälleen maailman sadan parhaimmistoon tuhansien verrokkien joukosta. FT julkisti ensimmäistä kertaa ohjelmien asiakastyytyväisyyden kokonaisluvun. Aalto EMBA on osallistujatyytyväisyydellä mitattuna pohjoismaiden paras ohjelma ja globaalisti sijalla 14. Ohjelman kokonaissijoitus 88. on neljä sijaa parempi kuin viime vuonna.

Mika Videman liittyy Aalto EE:n neuvonantajaverkostoon20.5.2020 13:52:24 EEST | Tiedote

Aalto University Executive Education (Aalto EE) on kutsunut Mika Videmanin Senior Advisoriksi. Aalto EE:n asiakkaat hyötyvät Videmanin laajasta kokemuksesta ja monipuolisesta osaamisesta globaaleissa korporaatioissa sekä startup-yrityksissä. Hän on työskennellyt niin myynnin, markkinoinnin kuin kumppanuuksien kehittämisen alueilla. Lisäksi hänellä on pitkä kokemus HR-johdossa Fazer-konsernissa ja Nokia Oyj:ssa.

Financial Times arvioi Aalto EE:n jälleen maailman 50. parhaan joukkoon – erityisesti yritysasiakkaiden sitoutuminen kasvoi11.5.2020 08:29:28 EEST | Tiedote

Aalto-yliopiston vertailusijat ovat viime vuosina vahvistuneet. Esimerkiksi QS World University Rankings* nosti viime kerralla Aallon 9. sijalle maailmassa alle 50-vuotiaiden yliopistojen joukossa. Aalto-yhteisön osana toimiva Aalto University Executive Education (Aalto EE) puolusti jälleen paikkaansa maailman kärjessä; arvostetun Financial Timesin vastajulkistetussa vertailussa Aalto EE asettui sijalle 42. tuhansien verrokkien joukosta ollen jälleen ainut suomalainen toimija 50 parhaan joukossa koko vertailun historiassa.

Yritysten vastuullisuus testataan irtisanomistilanteissa - Aalto PRO:lta laaja palvelukokonaisuus muutostilanteisiin20.3.2020 16:00:33 EET | Tiedote

Maailmantalouden nopeat käänteet pakottavat yritykset reagoimaan myös henkilöstöön kohdistuvin sopeuttamistoimin. Tällöin punnitaan myös yrityksen vastuullisuus. Aalto University Professional Development (Aalto PRO) on jo yli 25 vuotta auttanut yrityksiä ja uusia työnhakijoita näissä tilanteissa. Nyt tarjolla on vieläkin kokonaisvaltaisempi muutostukipalvelu, jossa yhdistyvät uravalmennus ja muutoskoulutukset. Kokonaisuus räätälöidään aina henkilöstövähennyksiin joutuvan yrityksen kulloiseenkin tarpeeseen.