Uutuus! Apollomatkojen ja HCRDn juoksumatka

Apollomatkat oli toukokuussa mukana sekä Helsinki City Running Dayssa että Naisten Kympillä yhteistyökumppanina. Juoksutapahtumien inspiroimana suunniteltiin myös uusi juoksumatka, jossa treenataan olympiajuoksijanakin tunnetun Harri Hännisen johdolla.

Helsinki City Running Day keräsi tänä vuonna ennätysmäärän osallistujia, 15 000 juoksijaa. Naisten Kympille osallistui yhteensä 5 500 juoksun ja liikunnan ystävää.
- Apollomatkat oli mukana molemmissa tapahtumissa, ja oli hienoa huomata miten paljon kiinnostusta juoksu- ja treenimatkamme herättivät , kertoo Apollomatkojen PR vastaava Satu Kontulainen.

Vastatakseen juoksijoiden tarpeisiin, Apollomatkat toi myyntiin Helsinki City Running Day -juoksumatkan. Matka järjestetään 4.-11.12.2023 Playitas Resortissa Fuerteventuralla. Viikon aikana osallistujat pääsevät hiomaan juoksukuntoa ja -tekniikkaa sekä treenaamaan olympiajuoksijanakin tunnetun Harri Hännisen johdolla.

- Tämä matka sopii tavoitteelliselle juoksijalle, joka haluaa kehittää tekniikkaa ja parantaa juoksukuntoa. Lisäksi matka on ainutlaatuinen mahdollisuus verkostoitua muiden juoksijoiden kanssa Apollo Sports hotellien lippulaivan, Playitas Resortin upeissa puitteissa, Kontulainen kertoo.

Uintiviikko Jani Sievisen kanssa

Juoksumatkojen lisäksi Apollomatkat on suunnitellut ja toteuttanut suosittuja uintiviikkoja  yhdessä maailmanmestari Jani Sievisen kanssa.

Järjestyksessä jo neljäs uintiviikko järjestetään 3.-10.9.2023 uudessa Apollo Sports -hotellissa Lyttos Beach Resortissa Kreetalla. Viikko sopii monentasoisille uimareille, ja viikon aikana keskitytään niin tekniikkaan kuin uintikunnon parantamiseenkin.

- Aloittelijoiden ryhmässä keskitytään perustekniikkaan ja edistyneiden kurssilla keskitytään yksilöllisten tarpeiden mukaan hiomaan tekniikkaa, kuntoa ja nopeutta, Kontulainen sanoo.

Apollo on Pohjoismaiden johtavia matkanjärjestäjiä. Järjestämme tilauslentomatkoja, reittilentopohjaisia matkoja, treenimatkoja, risteilyjä ja kiertomatkoja. DER Touristik Nordic AB:n muodostavat Apollo Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Hollannissa ja Suomessa, golfmatkoja järjestävä Golf Plaisir, luksusmatkoja järjestävä Lime Travel sekä hyvinvointikeskus Playitas Fuerteventuralla.