Vakuutusalan konkari Paula Salonen aloittaa Aalto EE:n Senior Advisorina

Aalto University Executive Education (Aalto EE) on nimittänyt Paula Salosen Senior Advisoriksi. Salosella on pitkä ura vakuutusalan ylimmissä johtotehtävissä, joista viimeisin on Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kalevan toimitusjohtajuus vuosina 2013 – 2016. Koulutukseltaan Salonen on juristi.

Paula Salosella on myös laaja kokemus hallitustyöskentelystä rahoitus- ja vakuutusalalla. Tällä hetkellä hän toimii Vakuutustiedon kehittämissäätiön sekä vastikään Aalto EE:n omistukseen siirtyneen FINVA Finanssikoulutus Oy:n hallituksen puheenjohtajana.

- Jotta yrityskaupan mahdollistama tiiviimpi yhteistyö pohjoismaisen finanssisektorin kanssa toteutuu, on meidän varmistettava strategisen tason toimialaosaaminen. Paulan kokemus ja näkemys muutosta elävästä vakuutustoimialasta on meille arvokas, sanoo toimitusjohtaja, professori Pekka Mattila.

Samalla Paula Salonen nimitettiin FINVA Finanssikoulutus Oy:n uuden hallituksen jäseneksi.

Toimitusjohtaja, professori (professor of practice)

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Baltiassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä ja Vietnamissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Yli 500 Microsoft Polku-ohjelman osallistujaa on valinnut Aalto EE:n20.12.2017 12:26Tiedote

Aalto University Executive Education (Aalto EE) on yritysten tukena myös liiketoiminnan muutostilanteissa. Tästä esimerkkinä ovat johtavissa ja vaativissa asiantuntijatehtävissä toimineille irtisanotuille henkilöille suunnatut ammatillisen osaamisen ja johtamisen koulutusohjelmat. Microsoftin Polku-ohjelmassa Aalto EE on ollut palveluntarjoajana vuodesta 2015 lähtien. Yli viisisataa osallistujaa on jo valinnut Aalto EE:n ohjelman suorituspaikaksi.

Espoon kaupunki valitsi Aalto EE:n tukemaan strategista muutosta10.11.2017 07:00Tiedote

Espoon kaupunki on valinnut Aalto EE:n lippulaivaohjelman Aalto Executive MBA:n tukemaan kaupungin strategiasta eli Espoo-tarinasta lähtevää muutosta. Espoolle kokonaan räätälöity ohjelma kehittää ylimmän johdon strategista ajattelua ja ymmärrystä eri toimialojen ja organisaatioiden muutostarpeista sekä tukee heidän kasvuaan johtajina. Ohjelma täyttää Aalto EMBA:n tiukat akkreditointivaatimukset.