Vakuutusalan konkari Paula Salonen aloittaa Aalto EE:n Senior Advisorina

Aalto University Executive Education (Aalto EE) on nimittänyt Paula Salosen Senior Advisoriksi. Salosella on pitkä ura vakuutusalan ylimmissä johtotehtävissä, joista viimeisin on Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kalevan toimitusjohtajuus vuosina 2013 – 2016. Koulutukseltaan Salonen on juristi.

Paula Salosella on myös laaja kokemus hallitustyöskentelystä rahoitus- ja vakuutusalalla. Tällä hetkellä hän toimii Vakuutustiedon kehittämissäätiön sekä vastikään Aalto EE:n omistukseen siirtyneen FINVA Finanssikoulutus Oy:n hallituksen puheenjohtajana.

- Jotta yrityskaupan mahdollistama tiiviimpi yhteistyö pohjoismaisen finanssisektorin kanssa toteutuu, on meidän varmistettava strategisen tason toimialaosaaminen. Paulan kokemus ja näkemys muutosta elävästä vakuutustoimialasta on meille arvokas, sanoo toimitusjohtaja, professori Pekka Mattila.

Samalla Paula Salonen nimitettiin FINVA Finanssikoulutus Oy:n uuden hallituksen jäseneksi.

Toimitusjohtaja, professori (professor of practice)

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Baltiassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä ja Vietnamissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Taloudenpuolustuskurssi suunnittelee, miten maamme pärjää seuraavat sata vuotta?7.9.2017 11:38Tiedote

Kolmatta kertaa järjestettävä Taloudenpuolustuskurssi hakee vastausta kysymykseen ”Suomi 200 - miten maamme pärjää seuraavat sata vuotta?” Ensimmäisen sadan vuoden aikana Suomi nousi ainutlaatuisella tavalla kehitysmaasta yhdeksi maailman rikkaimmista kansakunnista. Mistä vivusta pitää nyt kääntää, jotta Suomi pysyy menestyksen tiellä? Taloudenpuolustuskurssilla puhutaan itsenäisyyden juhlavuonna uudistumisen tuskasta, Suomen suunnasta ja osaamisen tulevaisuudesta.

Growth Leaders – liiketoimintaverkosto kiihdyttää kasvua2.6.2017 12:45Tiedote

Monissa hyvissäkin yrityksissä on juurtuneita rakenteita ja ajattelutapoja, jotka estävät sen koko kasvupotentiaalin hyödyntämisen. Uusi Growth Leaders -liiketoimintaverkosto auttaa organisaatioita avaamaan kasvun lukkoja ja kiihdyttämään kasvua. Sen ovat luoneet yhteistyössä Aalto University Executive Education (Aalto EE), Annalect Finland, Tiedon digitaalisen asiakaskokemuksen startup sekä Bob the Robot.