Intrum Justitia Oy

Velkaneuvontaa Tampereen keskustorilla 10.7.

Tampereen keskustorilla saa jälleen kuluttajaneuvontaa viivästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa, kun luotonhallinnan asiantuntijayritys Intrum Justitia pystyttää sinne suositun asiakasneuvontatelttansa.

Intrum Justitia tarjoaa ylivertaista asiakaspalvelua niin toimeksiantajilleen kuin heidän asiakkailleen. Muita asiakaspalvelumuotoja tuetaan Suomen kesässä kiertävällä asiakasneuvontateltalla, jolla on mahdollista keskustella asiantuntijoidemme kanssa kasvotusten.

Asiakasneuvontateltalta kuluttajat saavat ohjeita siitä, mistä voi saada apua maksuvaikeuksien kohdatessa ja miten on paras toimia, jos perintäkirje kolahtaa postiluukusta. Kaikkien osapuolten, niin myyjän, laskunsaajan kuin perintätoimiston yhteinen etu on, että rästiin jääneen maksun hoitaminen alkaa mahdollisimman pikaisesti. Näin maksajan luottotiedot pysyvät puhtaina ja ylimääräiset kulut kurissa.

Intrum Justitian asiakasneuvontateltta päivystää jo kuudettatoista vuotta Suomen kesässä.

- Pyrimme tavoittamaan teltalla mahdollisimman monta asiakasta ja kertomaan, kuinka he voivat sopia joustavasti laskuihin liittyvistä asioista, kertoo Intrum Justitian toimitusjohtaja Tommi Sova.

Teltta on avoinna Tampereen keskustorilla 10.7. ja 7.8. klo 9.00–15.30.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt: viestintäpäällikkö Katja Luotola, puhelin 09 2291 1623, katja.luotola@intrum.com

Intrum Justitia -konserni on Euroopan johtava luotonhallintapalveluiden asiantuntija, joka parantaa palveluillaan toimeksiantajiensa rahankiertoa ja pitkän aikavälin kannattavuutta. Sen palveluksessa on 4 000 henkilöä 20 maassa, ja sen liikevaihto on 643 miljoonaa euroa. Suomessa Intrum Justitialla on noin 400 työntekijää. www.intrum.fi

Intrum Justitia Oy

Intrum Justitia ja Lindorff yhdistyivät 27. kesäkuuta 2017 ja muodostavat nyt yhdessä luotonhallintapalveluiden markkinajohtajan. Vuonna 1898 perustettu Lindorff tarjoaa yrityksille perintä- ja saatavien ostopalvelua sekä laskutus- ja maksutapapalveluita. Vuonna 1923 perustettu Intrum Justitia parantaa laajan palveluvalikoimansa avulla toimeksiantajiensa rahankiertoa ja pitkän aikavälin kannattavuutta. Yhdessä Intrum Justitia ja Lindorff toimivat 23 Euroopan maassa. Niiden palveluksessa on yhteensä 8 000 terveen talouden asiaa ajavaa työntekijää. Yhdistyneen yrityksen 12 kuukauden pro forma -liikevaihto maaliskuun 2017 loppuun oli 1 352 miljoonaa euroa ja sen pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Intrum Justitia AB on listattu pörssissä (Nasdaq Stockholm). www.intrum.fiwww.intrum.comwww.lindorff.com