Xiaomi tuo yhteistyössä Mastercardin kanssa Mi Smart Band 6 NFC -aktiivisuusrannekkeen myyntiin Suomeen

Johtavat teknologiayhtiöt Xiaomi ja Mastercard laajentavat kumppanuuttaan ja esittelevät uuden version Xiaomin suositusta Mi Smart Band 6 NFC -aktiivisuusrannekkeesta, jossa on NFC-lähimaksuominaisuus. Maksutoiminto on vain Mastercardin kortinhaltijoiden käytettävissä. Aluksi palvelu on tarjolla Curve-palvelun asiakkaille.

“Puettavilla laitteilla on helppoa ja kätevää maksaa, ja jokainen maksutapahtuma on turvallinen Mastercardin digitaalisen alustan tokenisaation ja korttitietojen salauksen ansiosta", sanoo Erik Gutwasser, Mastercardin Pohjoismaiden ja Baltian alueen johtaja.

Mi Smart Band 6 NFC: lähimaksu on arkinen tapa maksaa

Uusi Mi Smart Band 6 NFC on osa Xiaomin suosittua puettavien lähimaksulaitteiden mallistoa. Rannekkeessa on NFC-yhteys, joka mahdollistaa nopean, turvallisen ja helpon maksamisen. Tutkimusyhtiö Canalysin mukaan Xiaomi on maailman suosituin puettavien laitteiden valmistaja.

Kuinka otat lähimaksut käyttöön Mastercardilla ja Mi Smart Band 6 NFC -rannekkeella

• Asenna Xiaomi Wear -sovellus (Android) tai Xiaomi Wear Lite (iOS) -sovellus, kirjaudu Mi Account -tilillä (tai luo uusi) ja valitse alueeksi Suomi.
  • Laitteet "Devices" välilehdellä, valitse "Mi Smart Band 6 fitness bracelet" ja aktivoi se.
  • Aseta PIN-koodi.
  • Etene "Xiaomi Pay" välilehdelle, syötä Mastercard-korttisi tiedot ja vahvista maksutapa puhelimeesi saapuvalla tekstiviestillä.

Kuinka maksat Mi Smart Band 6 NFC -laitteella lähimaksuja

• Aktivoi ranneke napauttamalla näyttöä
  • Siirry korttiosioon pyyhkäisemällä kotinäyttöä vasempaan
  • Näpäytä nuolta aktivoidaksesi maksukortin. Syötä PIN-koodi tarvittaessa
  • Maksaaksesi vie ranneke maksupäätteen lähelle.
  • Aktivoinnin jälkeen kortti on valmis maksuun 60 sekuntia tai maksun tekemiseen saakka.

Mi Smart Band 6 NFC -laitteessa on 1,56 tuuman kokoinen AMOLED-kosketusnäyttö, jonka resoluutio on 326 ppi:tä. Laitteessa on 30 erilaista harjoitusmenetelmää, ja se osaa tunnistaa kuusi yleistä kuntoilumuotoa. Edeltäjänsä tapaan laitteessa on useita terveystoimintoja, kuten veren happisaturaation SpO2-mittaus hengityksen seurantaan, kehittynyt unen seuranta, stressitason seurannan ja hengitysharjoituksia fyysisen terveyden ja mielenterveyden hallintaan.

Näyttö

• 1,56 tuuman AMOLED-kosketusnäyttö
  • 326 ppi:n resoluutio
  • Yli 60 valmista näyttökuvaa yksilöllisen näytön valintaan

Harjoitusmenetelmät

• 30 harjoittelumenetelmää
  • Kuuden suosituimman harjoittelumenetelmän automaattinen tunnistus

Terveystoiminnot

• Veren happisaturaation (SpO2-mittaus)
  • 24/7 älykäs pulssin seuranta
  • Naisten kuukautiskierron ja ovulaation vaiheiden seuranta
  • Parannettu unen seurantateknologia ja automaattinen päiväunien hengityksen tarkkailu

Muut ominaisuudet

• NFC-yhteys
  • Jopa 12 päivän akunkesto kertalatauksella
  • Magneettinen lataus
  • Rajoitetusti vesitiivis (5 ATM) (voi käyttää uidessa ja suihkussa)
  • Pehmeät rannekkeet, kuusi eri väriä.

Linkki tuotekuviin.

Lähde: Canalys Wearable Band Analysis (supplies), Q2 2021.

Mastercard avaa Sustainability Innovation Lab -keskuksen20.9.2021 09:00:00 EEST | Tiedote

Sustainability Innovation Lab toimii globaalina tutkimus- ja kehityskeskuksena ilmastotietoisille digitaalisille tuotteille sekä palveluille ja tukee vaikuttavuuteen pyrkiviä start-up-yrityksiä ja kumppaneita. Tukholma, 20.9. 20, 2021 – Mastercard avaa Tukholmaan uuden kestävän kehityksen innovaatiolaboratorion, Sustainability Innovation Lab -keskuksen, joka johtaa yhtiön ympäristötietoisten digitaalisten tuotteiden ja ratkaisujen portfolion kehittämistä. Laboratorio keskittyy tarjoamaan yrityksille ja kuluttajille mahdollisuuden muuttaa tapaa, jolla ne tuottavat, jakelevat sekä ostavat tuotteita ja palveluita. Muutosten tarkoituksena on taata ihmisten ja maapallon mahdollisuudet menestyä nopeasti digitalisoituvassa maailmantaloudessa. Tukeakseen Euroopan vihreän kehityksen ohjelmaa Mastercard valitsi Tukholman globaalin laboratorionsa kotipaikaksi. Kaupunki on ollut pitkään kestävän innovoinnin eturintamassa sekä paikalliset kuluttajat, poliitikot ja liike-elämä ovat vahvasti sitoutun

Mastercard announces its Lighthouse MASSIV impact tech program’s fall class, with advisors from Swedbank, Danske Bank, and Nordic Impact Funds6.9.2021 10:00:00 EEST | Tiedote

Lighthouse MASSIV, Mastercard’s social impact partnership program dedicated to help one billion people live more prosperous and secure lives by 2025, is pleased to announce its fall class that will be supported by advisors from a.o. Swedbank, Danske Bank, Synch and Nordic Impact Funds. Unlike traditional accelerators and corporate innovation programs, Lighthouse MASSIV is free and focused primarily on helping impact companies achieve their UN Sustainable Development Goals by finding partnerships and scaling globally. By connecting startups that have a high potential to improve the prosperity and security of the planet to large organizations for distribution and scaling, the programaims to achieve its mission of improving the lives of one billion people globally. With an improved impact measurement element for the startups in the program, Lighthouse MASSIV keeps track of achieving this mission. The companies joining the program this fall have been chosen because of their desire and abil