Yhteistoimintaneuvottelut Nina&Henrissä ovat päättyneet

Nina&Henrin yhteistoimintaneuvottelut on päättyneet 24.8.2020. Osuuskauppa PeeÄssä on päättänyt lakkauttaa Nina&Henrin myymälän tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Liiketoiminta loppuu vuoden loppuun mennessä. Kaikille Nina&Henrin työntekijöille on tarjottu töitä muista PeeÄssän toimipaikoista.

- Olemme saaneet asiasta paljon asiakaspalautetta ja pyrkineet huomioimaan ne päätöksissämme. Nina&Henrin tuttua ja asiantuntevaa henkilökuntaa sekä tuotemerkkejä löytyy jatkossa Sokokselta. Muotikauppa on ollut jo pitkään trendiltään laskevaa ja sitä kautta taloudellisesti erittäin haastavaa. Tämä on näkynyt vahvasti myös Nina&Henrissä, kertoo toimialajohtaja Jouni Ruotsalainen.

Käydyillä yhteistoimintaneuvotteluilla ei ole vaikutusta muiden yksiköiden toimintaa.

Mittava uudistus Sokoksen Ravintolamaailmaan29.12.2020 09:16:43 EETUutinen

Kuopion Sokoksen Ravintolamaailma uudistetaan talven aikana. Asiakkaille saadaan elämyksellisemmät tilat, uusia kokemuksellisia ravintoloita sekä henkilökunnalle toimivat tarjoilu-, logistiikka- ja tuotantotilat. Ravintolamaailmaan saadaan 124 uutta asiakaspaikkaa. Investoinnin arvo on 1,3 miljoonaa euroa. Ravintoloiden uudistustöiden yhteydessä Sokos kiinteistössä uudistetaan myös lvis-tekniikkaa, joten kokonaisinvestointi Sokos kiinteistössä nousee yhteenlaskettuna 3,1 miljoonaan euroon. - Ravintolainvestointiin käytetty summa on poikkeuksellisen suuri näin haastavana aikana, mutta varaudumme tulevaisuuteen ja luotan ravintolakysynnän palautumiseen normaalille tasolle Kuopion keskustassa koronan jälkeen. Otamme osaksi Ravintolamaailmaa myös Nina & Henrin vapautuneet liiketilat. Ravintolamaailma tulee uudistuksen myötä saamaan myös uuden nimen. Uudistusten myötä pystymme myös työllistämään lisää henkilökuntaa, kertoo toimialajohtaja Ville Puustinen. Ravintolamaailman kokonaisuus työll

Uuden ajan lähikauppa Kuopion Jynkkään19.11.2020 10:07:27 EETUutinen

Kuopion Jynkkään avattiin tänään uuden ajan Sale. Jynkän Sale toimii yhtenä Sale-konseptin kehittämisen kannalta tärkeänä yksikkönä, sillä Jynkästä saatujen palautteiden pohjalta kehitetään valtakunnallista Sale -konseptia. – Tällä prototyypillä haemme S-ryhmä-tason oppia siitä, minkälainen lähikauppa palvelee nykypäivän kaupunkilaista asiakasomistajaa parhaiten. Jynkän Salen asiakkaat pääsevät siis vaikuttamaan omalla ostokäyttäytymisellään ja palautteillaan tulevan Sale-konseptin esillepanoihin ja valikoimiin. Tavoitteena on huomioida myös entistä paremmin valikoimien muodostamisessa asiakkaiden erilaiset tarpeet kaupunki- ja maaseutu-Saleissa, kertoo kenttäpäällikkö Timo Heiskanen. - Lähipalveluiden kehittäminen on tärkeää alueen asiakasomistajien arjen sujuvoittamisen kannalta. Lähikauppaan on nopea pistäytyä ostoksille. Toivommekin, että asiakasomistajamme antavat aktiivisesti palautetta Jynkän Salesta, lisää vähittäiskaupan toimialajohtaja Jouni Ruotsalainen. Jynkän Saleen saatii