Yli 500 Microsoft Polku-ohjelman osallistujaa on valinnut Aalto EE:n

Aalto University Executive Education (Aalto EE) on yritysten tukena myös liiketoiminnan muutostilanteissa. Tästä esimerkkinä ovat johtavissa ja vaativissa asiantuntijatehtävissä toimineille irtisanotuille henkilöille suunnatut ammatillisen osaamisen ja johtamisen koulutusohjelmat. Microsoftin Polku-ohjelmassa Aalto EE on ollut palveluntarjoajana vuodesta 2015 lähtien. Yli viisisataa osallistujaa on jo valinnut Aalto EE:n ohjelman suorituspaikaksi.

Kiittävää palautetta saanut ratkaisu pitää sisällään laajan valikoiman Aalto PRO:n, Aalto EE:n ja Aalto ENT:n koulutusohjelmia asiantuntijoille tarkoitetuista palvelumuotoilun ohjelmista aina ylimmän johdon ohjelmiin.

-  Olemme käyneet jokaisen osallistujan kanssa henkilökohtaisen arviointikeskustelun, jossa kartoitamme tarpeet ja toiveet sekä poimimme jokaiselle sopivimmat ohjelmat valikoimastamme, kertoo liiketoimintajohtaja Minna Wickholm Aalto EE:ltä.

Aalto EE on Uudenmaan ELY-keskuksen sopimustoimittaja Muutoskoulutus-palveluissa. Muutoskoulutuksena voidaan tarjota irtisanottaville henkilöille ryhmämuotoisia valmennuksia, jotka sisältävät lyhyen, kartoittavan uravalmennuksellisen osion sekä ammatillisen koulutuksen jaksoja monipuoliselta koulutustarjottimeltamme.

Aalto PRO:n muutospalvelut organisaatioille

Minna Wickholm
Business Area Director, Open Enrollment Programs and Networks
minna.wickholm@aaltoee.fi

Aalto University Executive Education tarjoaa korkealaatuisia liikkeenjohdon kehittämispalveluja (Aalto EE) ja asiantuntijoiden täydennyskoulutusta (Aalto PRO) sekä palveluita yrittäjyyden kehittämiseksi (Aalto ENT). Monipuolisessa kokonaisuudessa yhdistyvät käytännön osaaminen ja Aalto-yliopiston uusin tutkimustieto. Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi Aalto EE tarjoaa ohjelmia Puolassa, Ruotsissa, Etelä-Koreassa, Taiwanissa, Kiinassa, Indonesiassa, Iranissa sekä Baltiassa ja Venäjällä. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Baltiassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä ja Vietnamissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Aalto EE valmentaa Etelä-Korean parhaimmistoon kuuluvan yliopiston opiskelijoita9.4.2018 17:03Tiedote

Aalto University Executive Education (Aalto EE) toteuttaa eteläkorealaisen huippuyliopiston KAIST College of Business’n MBA-opiskelijoille innovaatioiden ja yrittäjyyden opintojaksoja Suomessa. KAIST College of Business on arvostettu korkealle useissa kansainvälisissä vertailuissa kuten QS World University Rankingissa (41. vuonna 2017). Maailman parhaimpien alle 50-vuotiaiden yliopistojen listalla KAIST on kolmas ja Aalto-yliopisto seitsemäs.