Helsingin yliopisto

Coca-Colan tutkimusjohtaja luennoi Suomessa asiakkaiden tavoittamisesta somessa

Jaa
Sisältöstrategiaseminaari 2013 esittelee käytännön näkökulmia ja case-esimerkkejä asiakkaiden tavoittamiseen verkossa torstaina 7.2.2013 klo 12-16 Siltavuorenpenger 3A auditorio, Helsinki. Osallistua voi myös etäryhmässä Lahden Aikuiskoulutuskeskuksessa, Kirkkokatu 16, sali 224.

Suuren suosion saavuttanut Sisältöstrategiaseminaari saa toivottua jatkoa. Helsingin yliopiston Koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenian ja Vapa Media Oy:n järjestämässä seminaarissa pureudutaan sisältöstrategian käytännön esimerkkeihin ja kiinnostavan sekä tehokkaan verkkoviestinnän suunnitteluun.

Päivän puheenvuorot käsittelevät käytännöllisistä näkökulmista muun muassa yleisöjen kiinnostuksen kohteiden tutkimista, monikanavaisen viestinnän toteuttamista sekä tuloksia, joita sisältöstrategian avulla voidaan saavuttaa.

Pääpuhujana Coca-Colan tutkimusjohtaja

Tapahtuman pääpuhujana kuullaan The Coca-Cola Companyn digitaalisen markkinoinnin tutkimusjohtajaa Johan Houbenia. Maailman arvokkaimman brändin tutkimusjohtaja kertoo osuudessaan, miten Coca-Cola hyödyntää yleisöjen tekemiä sisältöjä brändinrakennuksessa ja verkon kohderyhmätutkimusta oman asemansa ymmärtämisessä.

Suomalaisittain sisältöstrategiakokemuksia tulee jakamaan Aalto-ylipiston Eveliina Olsson, joka esittelee Aalto-yliopiston sisältöstrategiaa ja sen ilmenemistä yliopistokokonaisuuden käytännön verkkotoimenpiteissä.

Suomalaiset asiantuntijat ja yritysviestinnän tulevaisuus

Puheenvuoroja kuullaan myös sisältöjen ja yleisötutkimuksen asiantuntijoilta. Mukana ovat muun muassa Strateginen ote verkkoon -kirjan kirjoittajat Ida Hakola ja Ilona Hiila Vapa Mediasta sekä mainetutkija Salla Laaksonen ja verkkoviestinnän professori Pekka Aula Helsingin yliopistosta.


Ohjelma: http://sosiaalisenmedianseminaarisarja.blogspot.fi/p/tulevat-seminaarit.html

Lisätietoja:

Suunnittelija Sari Niemi, sari.niemi@helsinki.fi, p. 09 191 20204

http://blogs.helsinki.fi/leimahduksia/2013/01/09/sosiaaliseen-mediaan-ei-voi-vain-menna/

http://www.vapamedia.fi/blogi/coca-colan-kohutun-verkkouudistuksen-resepti/

http://www.vapamedia.fi/blogi/pekka-aula-somehuutelu-ei-tee-mielipidejohtajaa/

Avainsanat

Tietoja julkaisijasta

Helsingin yliopiston Koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenia välittää uusinta tietoa ja osaamista Helsingin yliopiston tieteenaloilta. Tietoa täydennyskoulutuksistamme ja tutkimus- ja kehittämishankkeistamme: www.helsinki.fi/palmenia

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Helsingin yliopisto

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye