Efecte

Efecte julkaisee uuden sukupolven IT-palveluhallintaratkaisun

Jaa
- Efecte Edge™ on ensimmäinen ITSM –ohjelmisto, johon on sulautettu käyttöoikeuksien hallinta.

Efecte Edge luo uuden käyttäjäystävällisen standardin yritysten palveluiden hallintaan. Ohjelmistoratkaisu Efecte Edge mahdollistaa mm. kertakirjautumisen, automaatiot ja selainpohjaisen itsepalvelun yritysten työntekijöille tarjoamiin palveluihin.

Kyky hallita toimittajia, sopimuksia ja niiden välisiä suhteita keskitetysti, yhdestä palvelupisteestä sekä integraatiot eri toimittajien käyttöoikeuksien hallinnointiin tekee Efecte Edge -ratkaisusta ainutlaatuisen IT-palveluhallintamarkkinassa.

Efecte julkaisee tänään Efecte Edge™ ratkaisun itSMF ry:n vuosikonferenssissa Helsingissä. Ratkaisu koostuu kolmesta valmiiksi integroidusta ohjelmistotuotteesta: Efecte Identity Management 2015, Efecte Service Management 2015 ja Efecte Self-Service 2015.

"Kuunneltuamme asiakkaitamme on käynyt ilmeiseksi, että SIAM -valmius, yhtenäinen itsepalvelujen käyttäjäkokemus samoin kuin vahva tietosuoja ohjaavat kysyntää kohti uudenlaista lähestymistapaa organisaatioiden palveluiden tuottamisessa”, kertoo toimitusjohtaja Sakari Suhonen.

Efecte Edge nostaa ihmiset organisaatioiden tuottamien palveluiden keskiöön. Helppokäyttöinen itsepalvelukokemus, yhtenäinen kertakirjautuminen oikeilla käyttöoikeuksilla ja helposti muokattava palveluiden hallinta lisää työtyytyväisyyttä ja tehostaa tuottavuutta kaikissa organisaatiossa.

"Olemme saaneet erittäin rohkaisevaa palautetta uudesta palveluhallinnan ohjelmistokokonaisuudesta avainasiakkailtamme. Olemme jo solmineet useita merkittäviä Efecte Edge -ratkaisusopimuksia asiakkaidemme kanssa ja alamme toimittaa ensimmäisenä ohjelmistoyrityksenä SIAM-yhteensopivaa ratkaisua kaikkialla Pohjoismaissa", jatkaa Sakari Suhonen.

Efecte Edge on asiakkaidemme saatavilla vuoden 2014 viimeisellä neljänneksellä.

Yhteyshenkilöt

Sakari Suhonen, toimitusjohtaja, Efecte Oy, puh. 050 384 3576

Tietoja julkaisijasta

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Efecte

Merkittävä edistysaskel Efecten liiketoiminnalle Saksassa: asiakas- ja kumppanuussopimus Bechtle Hamburgin kanssa8.5.2019 13:00:00 EEST | Tiedote

Pilviohjelmistoyritys Efecte on voittanut Bechtle GmbH IT System House Hamburgin asiakkaakseen ja yhteistyökumppanikseen. Bechtle Hamburg käyttää Efecten palvelunhallintaratkaisua sisäisten prosessiensa digitoimiseen ja tarjoaa lisäksi Efecten palvelunhallinta-alustaa myös omille asiakkailleen. Molemmat yritykset odottavat innokkaasti yhteistyötä. "Bechtlen Enterprise Service Management (ESM) -osaamiskeskuksena neuvomme kollegoitamme Bechtle-verkostossa digitalisaatio- ja automaatiostrategioiden toteuttamisessa sekä palveluprosessien digitoinnissa – sekä sisäisesti että loppuasiakkaita koskien", toteaa Tobias Stender, Bechtle Hamburgin ESM-osaamiskeskuksen johtaja. "Olemme vakuuttuneita, että palvelunhallinta-alusta pystyy kattamaan suuren määrän erilaisia palveluprosesseja, sitä voidaan käyttää joustavasti, ja sen käyttöönotto voidaan tehdä hyvin lyhyessä ajassa." "Odotamme innolla yhteistyötä Bechtle Hamburgin kanssa. Yhdessä tuemme asiakkaita liiketoimintaprosessien digitoinnissa ja

Efecten IGA-ratkaisu nopeuttaa ja yksinkertaistaa käyttövaltuuspyyntöjen hallintaa2.4.2019 07:55:00 EEST | Tiedote

Efecte julkisti tänään uuden Identity Governance and Administration (IGA) -ratkaisun käyttövaltuuspyyntöjen automatisoituun ja säännöstenmukaiseen hallintaan nykyaikaisissa, ketterissä organisaatoissa. Ratkaisu on suunnattu erityisesti keskisuurille yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille, jotka haluavat nopeuttaa pääsyoikeuksiensa hallintaa ja mahdollistaa niihin liittyvien prosessien tehokkaan auditoinnin. Efecte IGA on pilvipohjainen ratkaisu, jonka avulla voidaan varmistaa, että oikeilla henkilöillä on oikeat käyttövaltuudet, oikeista syistä ja oikeaan aikaan. Lisäksi ratkaisu mahdollistaa valtuutusprosessien aukottoman seurannan. Pääsyoikeudet voivat liittyä mihin tahansa sovellukseen, palveluun, laitteeseen tai fyysisten tilojen kulkuoikeuksiin. "Käyttövaltuuksien hallinta ja niiden auditoitavuus ovat keskeisessä asemassa erityisesti silloin, jos työskennellään organisaation ulkopuolisten tahojen kanssa ja jos organisaatioon tulee tai sieltä lähtee paljon henkilöitä. Täst

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye