Minerva Kustannus

TED Talks -tähden menestysteos nyt suomeksi

David JP Phillips on kansainvälisesti tunnettu ruotsalainen luennoitsija, jonka TED Talks -luennoilla ollut tähän mennessä 10 miljoonaa kuulijaa, ja jonka sosiaalisen median julkaisujen katselukerrat mitataan sadoissa miljoonissa. Hänen erikoisalaansa on kommunikaatio ja niin sanottu ”itsensä johtaminen”. Phillipsin teos on metodeiltaan käänteentekevä opas elämänlaadun parantamiseen. Innoitus kirjaan syntyi Phillipsin henkilökohtaisesta kamppailusta masennuksen kanssa.

Hormonit ja aivojen välittäjäaineet vaikuttavat ratkaisevasti niin henkiseen kuin fyysiseenkin hyvinvointiimme. David JP Phillips kertoo kirjassaan, miten jokainen voi omalla toiminnallaan luonnonmukaisesti aktivoida näitä välittäjäaineita kehossaan ja suunnata kohti toivomaansa tulevaisuutta. Vetävästi kirjoitettu ja helppolukuinen opas tarjoaa konkreettisia neuvoja jokaiselle, joka haluaa voida aidosti hyvin.

Kirja nousi heti ilmestyttyään marraskuussa 2022 Ruotsin tietokirjalistojen ykköseksi ja sen käännösoikeudet on nopeasti myyty jo 27 maahan.

David JP Phillips: Kuusi ainetta, jotka muuttavat elämäsi
Alkuperäisteos: Sex substanser som förändrar ditt liv
Suomennos Anna-Maija Luomi
Ilmestyy 12.9.2023
myös e- ja äänikirjana

David JP Phillips on kansainvälisesti tunnettu ruotsalainen luennoitsija, jonka koulutuspalveluja käyttävät mm. sellaiset suuryritykset kuin Google, Microsoft, Dell, Oracle ja Hewlett Packard.
Suomessa Phillipsiä voi kuulla ensi lokakuussa, kun hän saapuu esiintymään Helsingin kirjamessuille. Toistaiseksi Phillips antaa mielellään haastatteluja suomalaismedialle etänä, kirjamessuilla hän on myös haastateltavissa kasvotusten.

David JP Phillips, kuva © Blerim-Nosha

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi