Hobbyhall.fi: mitä antaa isänpäivälahjaksi tänä vuonna?

Isänpäivä lähestyy ja on aika miettiä, miten yllättää isä mieluisalla lahjalla. Hobbyhall.fi-verkkokaupan viime vuoden suosituimmat isänpäivälahjat löytyivät elektroniikan ja miesten hajuvesien tuoteryhmistä.

Klassiset lahjat ovat suosituimpia

Olipa kyseessä sitten isänpäivä, syntymäpäivä tai joulu, klassiset miesten lahjat pitävät asemansa. Sekä hajuvedet että elektroniikka ovat hyväksi havaittuja lahjoja, jotka varmasti ilahduttavat isää.

Vuonna 2022 Riff AV620 Retro TV pelikonsoli oli Hobbyhall.fi-verkkokaupan suosituin lahja. Toiseksi myydyin oli Paco Rabanne 1 Million lahjapakkaus. Kolmanneksi suosituin lahja oli Omron M7 Intel IT verenpainemittari.

Neljänneksi myydyin oli Paco Rabanne 1 Million Stick -deodorantti. Viime vuoden Top 10 -lahjojen joukossa oli Calvin Klein Man EDT hajuveden lisäksi myös tehokas työkalu - Makita akkupyörösaha.

Hyviä lahjaideoita

Toukokuussa avatun Hobbyhall.fi Marketplacen myyjien kokonaismäärä sekä heidän tarjoamiensa tuotteiden valikoima kasvaa jatkuvasti. Tänä vuonna kaikilla lahjoja etsivillä on entistäkin enemmän vaihtoehtoja tehdä käteviä verkkokauppaostoksia.

Mitkä ovat parhaimmat lahjaideat? Jos etsit elektroniikkaa, varma valinta on älykello, älypuhelin tai tabletti. Hobbyhall.fi -verkkokaupan valikoimasta löytyvät kaikki suosituimmat älylaitteet Applelta, Samsungilta, Garminilta ja monilta muilta merkeiltä.

Ei ole mikään salaisuus, että monet isät ovat innostuneita tietokonepeleistä ja pelitarvikkeista, kuten pelinäppäimistöistä ja pelihiiristä. Tuotevalikoimastamme löytyy Logitechin laadukkaat pelihiiret ja mekaaniset näppäimistöt viihdyttäviin pelihetkiin.

Toinen hyvä lahjaidea on kuulokkeet. Valitse kuulokkeet tarpeen mukaan, kuten langattomat kuulokkeet, vastamelukuulokkeet tai pelikuulokkeet.

Remontointia harrastavaa isää ilahduttaa varmasti uusi työkalu tai työkalupakki.

Keittiössä viihtyvälle isälle loistavia lahjaideoita ovat keittiövälineet erilaisten ruokien valmistamiseen. Hobbyhall.fi -verkkokaupan laajasta valikoimasta löytyy esimerkiksi laadukkaat Fiskarsin padat, paistinpannut ja veitset sekä Arabian uunivuoat. Takuuvarma lahja on myös suosittu airfryer, jonka avulla voi friteerata erilaisia ruokia ilman öljyä.

Urheilullinen isä ilahtuu varmasti, jos hän saa lahjaksi urheiluvälineitä tai uusia urheiluvaatteita. Urheilullinen lahja voi houkutella isän kokeilemaan uutta urheilulajia. Hanki isälle esimerkiksi tennis- tai sulkapallomaila. Myös treenikassi ja vesipullo ovat loistavia lahjoja urheilulliselle isälle.

Oletko selannut kaikki tuoteryhmät, etkä löytänyt mitään sopivaa? Suosittelemme valitsemaan hajuveden laatubrändeiltä, kuten Hugo Boss, Calvin Klein ja Paco Rabanne.

Oletko jo antanut hajuveden lahjaksi? Sukkia ei voi koskaan olla liikaa, ja voit antaa isälle sukkapaketin toisen isomman lahjan kanssa. Valikoimassamme on tyylikkäitä ja laadukkaita miesten sukkia muun muassa Tommy Hilfigeriltä ja Championilta.

Hobbyhall.fi

Hobby Hall -brändi on suomalaisille tuttu jo vuodesta 1962. Hobby Hall aloitti kuntolaitteita ja vapaa-ajan tuotteita myyvänä postimyyntiyrityksenä. Yritys on harjoittanut verkkokauppaa jo 23 vuoden ajan. Hobby Hallin kuvastomyynnin tuhansien tuotteiden aikakaudesta on otettu isoja harppauksia kohti laajan valikoiman verkkokauppaa. Muutamassa vuodessa tuotevalikoima kasvoi satoihin tuhansiin tuotteisiin, ja nyt Marketplacen myötä valikoima on saavuttanut uuden virstanpylvään - yli miljoona tuotetta.

PHH Group

PHH Group, yksi suurimmista verkkokauppayrityksistä Baltiassa ja Suomessa, muodostui Pigu.lt:n ja Hobby Hallin yhdistyttyä. PHH Group operoi verkkokauppoja ja marketplace-verkkokauppoja Suomessa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Lähes 4000 myyjää myyvät tuotteitaan konsernin markkinapaikoilla Pigu.lt:ssä, 220.lv:ssä ja kaup24.ee:ssä. Yhteensä tuotteita on myynnissä yli 3 miljoonaa ja vierailijoita konsernin verkkokaupoissa on noin 150 miljoonaa vuositasolla.