Hobbyhall.fi asiakkaat tekivät aktiivisesti Black Friday -ostoksia

Hobbyhall.fi:n asiakkaat tekivät ostoksia koko Black Friday -viikonlopun ajan. Black Friday -myynti alkoi torstaina vauhdikkaasti ja oli huipussaan perjantaina. Myynti pysyi tasaisen vilkkaana koko viikonlopun ajan.

Myynti kasvoi Hobbyhall.fi-verkkokaupassa 14 % viime vuoden Black Friday -kampanjaan verrattuna. Tilauksia vastaanotettiin 47 % enemmän kuin viime vuoden kampanjan aikana. Asiakkaat tekivät Black Friday -ostoksia Hobbyhall.fi-verkkokaupassa keskimäärin 82 €:lla.

Hobbyhall.fi-verkkokaupassa tehtiin eniten ostoksia perjantaina 24.11.2023 klo 18.00 ja 19.00 välillä. Kallein kampanjan aikana Hobbyhall.fi:stä ostettu tuote oli Bang & Olufsen Beosound A9 kaiutin, jonka hinta on yli 3 000 €.

Hobbyhall.fi-verkkokaupan suosituimpia Black Friday -tuotteita olivat Escada Celebrate N.O.W. EDP hajuvesi, Samsung Galaxy Buds 2 langattomat kuulokkeet, KOODI satiiniset tyynyliinat, HPG moottorisaha sekä Hot Wheels Ultimate Garage.

PHH Groupin Baltiassa ja Suomessa operoimat Marketplace-verkkokaupat vastaanottivat yhteensä 157 000 tilausta Black Friday -kampanjan aikana. Kyseessä on PHH Groupin Black Friday -ennätys. Kampanjan aikana asiakasmäärä oli myös noin 10 % suurempi kuin viime vuonna.

PHH Groupin asiakkaat kuluttivat Black Friday -ostoksiin keskimäärin 41-100 €. Suosituimmat tuoteryhmät olivat LEGOT ja rakennuslelut, naisten tuoksut, kuulokkeet, älypuhelimet ja kellot, televisiot ja pölynimurit.

Hobbyhall.fi

Hobby Hall -brändi on suomalaisille tuttu jo vuodesta 1962. Hobby Hall aloitti kuntolaitteita ja vapaa-ajan tuotteita myyvänä postimyyntiyrityksenä. Yritys on harjoittanut verkkokauppaa jo 23 vuoden ajan. Hobby Hallin kuvastomyynnin tuhansien tuotteiden aikakaudesta on otettu isoja harppauksia kohti laajan valikoiman verkkokauppaa. Muutamassa vuodessa tuotevalikoima kasvoi satoihin tuhansiin tuotteisiin, ja nyt Marketplacen myötä valikoima on saavuttanut uuden virstanpylvään - yli miljoona tuotetta.