Oulun Kaakkurin Alko saa uuden ilmeen tammi-helmikuussa

Oulun Kaakkurin Alkon myymälä uudistetaan alkuvuonna. Myymälä on avoinna ennen remonttia 5. tammikuuta saakka ja avataan uudistettuna 16. helmikuuta.

Oulun Kaakkurin Alkon myymälän ilme uudistetaan ja samalla myymälä muuttaa uusiin tiloihin, osin nykyisen liiketilan paikalle.

Myymälä on avoinna ennen remonttia perjantaihin 5. tammikuuta klo 21 saakka ja avataan uudistettuna perjantaina 16. helmikuuta klo 12. Kaakkurin myymälän ollessa suljettuna asiakkaita palvelevat Kempeleen myymälä osoitteessa Myllytie 3, Kempele sekä Limingantullin myymälä osoitteessa Nuottasaarentie 1, Oulu.

”On mukava päästä uudistamaan Kaakkurin myymälä heti alkuvuonna uuteen raikkaaseen Alkon ilmeeseen. Olemme iloisia saadessamme tarjota sekä asiakkaillemme että henkilökunnallemme entistäkin toimivammat tilat. Toivotamme asiakkaat tervetulleiksi asioimaan uudistettuun myymälään, jossa palvelee tuttu henkilökunta”, sanoo palvelujohtaja Kaija-Leena Kerkelä.

Myymälästä nappivinkit juhlakauteen

Joulun aikaan Kaakkurin Alkon asiakkaiden ostoskoreihin päätyy erityisesti punaviinejä.

”Punaviini on ollut joulupöydän suosikki tänäkin vuonna ja kaikista tuoteryhmistä punaviiniä myydään Alkoissa ympäri Suomen eniten jouluna. Toinen joulun vakioruokajuoma on olut, jonka kysyntä lähes kaksinkertaistuu”, kertoo palvelupäällikkö Katja Kiilakoski.

”Glögien ystäviä hemmotellaan erilaisilla glögeillä, joita löytyy perinteisistä vaihtoehdoista yllättävämpiin ja trendikkäämpiin juomiin. Glögimaustetut kuohuviinit ovat suosittuja alkumaljoja”, Kiilakoski vinkkaa.

Jouluruokien jälkeen uutenavuotena nautitaan keveämmistä ja raikkaimmista mauista, joiden seuraan kuohuviini sopii hyvin.

”Uudenvuoden juhlan luonteen mukaan voi valita mutkattomia proseccoja tai raikkaita cavoja, tavallisina tai roseeversioina ja useassa eri makeusasteessa. Myös alkoholittomia vaihtoehtoja löytyy. Jos haluaa juhlavampaa, samppanja arvostettuna brändinä on oivallinen juoma nostamaan tunnelmaa jo itsessään. Ammattitaitoiset myyjämme vinkkaavat mielellään juhlapöytään sopivia nappivalintoja.”

Kaakkurin myymälän valikoimassa viinejä on noin 900 panimotuotteita 200 väkeviä 400 ja alkoholittomia juomia 40.

”Meiltä Kaakkurista löytyy paikalliset toiveet, sesongit ja juomatrendit tarkasti huomioiva valikoima. Jatkossakin kuulemme mielellämme asiakastoiveita siitä, mitä tuotteita myymäläämme erityisesti halutaan.”

”Suosittelen tutustumaan myös Alkon verkkokauppaan, jos jokin oma suosikkituote ei löydy lähimyymälän hyllyltä. Verkkokaupassa on saatavilla koko yli 11 000 tuotteen valikoimamme ja tilauksen voi tehdä maksutta toivomaansa Alkon myymälään.”

Palvelujohtaja Jari Hiekkataipale, 040 524 4594, jari.hiekkataipale@alko.fi
Alkon mediapuhelin, 020 711 5123 (arkisin klo 8–16), viestinta@alko.fi

Alko haluaa tarjota asiakkailleen maailmanluokan palvelua. Monipuolinen ja uudistuva noin 11 000 tuotteen valikoima mahdollistaa nojatuolimatkat ympäri maailmaa asiakkaan omassa olohuoneessa. Asiakkaitamme palvelee monikanavainen palveluverkosto: 373 myymälää, yli 130 noutopistettä, verkkokauppa ja mobiilisovellus. Vuonna 2022 Alkon liikevaihto oli 1,2 miljardia euroa ja asiakaskäyntejä reilut 52 miljoonaa.