Lidlin kanta-asiakasohjelma mullistuu – ”Suomen kovin bonus”
Lidlin etuohjelma Lidl Plus uudistuu vuoden vaihteessa merkittävästi. Tammikuusta alkaen etuohjelman käyttäjiä palkitaan ostoksista rahakupongeilla, joiden arvo on jopa 10 prosenttia kuukauden ostoksista. Samalla tulee toivottu uudistus kaikille yhteisten tarjouskuponkien käyttöön: niitä ei tarvitse enää erikseen aktivoida.

Lidl Plus on mobiililaitteisiin ladattava Lidlin etuohjelma. Yksi etuohjelman keskeinen ominaisuus on bonusjärjestelmä, jossa ostoksista palkitaan bonuskupongeilla. Tähän saakka asiakkaita on palkittu sekä ilmaisilla tuotteilla että rahakupongeilla. Nyt bonusjärjestelmään on tulossa merkittävä muutos: tuotekupongit poistuvat ja rahakupongit ovat aiempaa arvokkaampia. Parhaimmillaan asiakas saa kuukauden ostoksistaan 10 prosenttia ostosrahaa. Rahakupongit käyvät maksuna Lidleissä.
– Asiakkaamme ovat toivoneet ostoksista palkintona nimenomaan rahakuponkeja, ja vastaamme nyt tähän toiveeseen. On mahtavaa päästä yllättämään asiakkaamme vielä sillä, että bonusta on jatkossa tulossa isommalla kauhalla. Tämä on käsityksemme mukaan tällä hetkellä Suomen kovin bonus, iloitsee Lidlin kaupallinen johtaja Mikko Forsström.
Bonuskuponkikampanja alkaa aina kuun ensimmäinen päivä. Asiakkaan tekemät ostokset kerryttävät yhteissummaa, ja aina tietyn euromäärän saavutettuaan asiakas saa rahakupongin. Tuhat euroa kuussa käyttävälle asiakkaalle kertyy rahakuponkeja sadan euron edestä, eli vuoden aikana voi ansaita ostorahaa jopa 1200 euroa. Kuuden sadan euron ostoksista bonusta kertyy 37 euroa kuukaudessa.
Toivottu uudistus viikottaisiin etuihin: aktivointi poistuu ja käyttö helpottuu
Yksi Lidlin sovelluksen käytetyimmistä ominaisuuksista on viikottaiset edut, joilla saa alennusta valikoiduista tuotteista. Tähän saakka jokainen etukuponki on täytynyt aktivoida erikseen ennen Lidl Plus -sovelluksen skannaamista kassalla. 4.1. alkaen kaikille yhteiset edut ovat automaattisesti käytössä ja alennuksen saa, kun vain muistaa skannata Lidl Plus -sovelluksen kassalla.
– Haluamme, että Lidl Plus -sovellus on asiakkaillemme mahdollisimman helppo käyttää. Siksi tarjoukset ovat jatkossa käytössä pelkästään korttia vilauttamalla, Forsström kertoo.
Automaattinen aktivointi koskee kaikille Lidl Plus -asiakkaille olevia tarjouksia. Näiden lisäksi sovelluksessa on tarjolla henkilökohtaisia etukuponkeja ja bonuskuponkeja, jotka on jatkossakin aktivoitava ennen käyttöä. Näin asiakas voi itse päättää, millä ostoskerralla kupongit käyttää.
Lidl Plus -sovelluksen on ladannut yli 1,5 miljoonaa käyttäjää.
Bonusjärjestelmän tasot:
Ostokset |
Bonuskupongit |
Bonuskertymä |
Bonusprosentti |
60 € |
1 € |
1 € |
1,65 % |
120 € |
2 € |
3 € |
2,50 % |
200 € |
4 € |
7 € |
3,50 % |
380 € |
10 € |
17 € |
4,45 % |
600 € |
20 € |
37 € |
6,15 % |
850 € |
25 € |
62 € |
7,25 % |
1000 € |
38 € |
100 € |
10 % |
(Bonusta eivät kerrytä alkoholi-, tupakka- ja nikotiinituotteet, äidinmaidonkorvikkeet, lehdet, lahjakortit tai pantit.)
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintä
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiTietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee lähes 5800 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Takaisinveto: Kanakeitossa jäämiä sinapista2.5.2025 12:24:09 EEST | Tiedote
Lidl vetää myynnistä erän kanakeittoa. Takaisinveto tehdään, koska tuotteessa on jäämiä sinapista, mutta kyseistä allergeenia ei mainita tuotteen aineosaluettelossa. Tuote voi näin ollen olla vaarallinen niille, jotka ovat allergisia sinapille. Muille tuote on turvallinen käyttää. Takaisinveto koskee erää, jolla on viimeinen käyttöpäivä 10.5.2025.
Nämä maut voittivat Lidlin jäätelökilpailun – asiakkaiden suunnittelemat jäätelöt nyt myynnissä28.4.2025 08:37:44 EEST | Tiedote
Suomalaiset ovat ahkeraa jäätelönsyöjäkansaa: 99 prosenttia syö kesäisin jäätelöä, ja 62 prosenttia vähintään kerran viikossa.* Lidlin kesän jäätelöissä on tänä vuonna kaksi erityistä uutuutta. Viime kesänä Lidl järjesti asiakkailleen jäätelösuunnittelukilpailun. Kaksi voittajatuuttia on valittu ja nyt myynnissä Lidleissä ympäri maan: päärynä & suolainen kinuski sekä kirsikka & lakritsi. Lidlin uutuusjäätelöissä maistuu myös vadelma, trendituote mochit sekä kevyemmät vaihtoehdot proteiinijäätelö ja mehujää.
Lidl tukee vähävaraisten perheiden jääkiekkoharrastusta 10 000 eurolla25.4.2025 14:29:06 EEST | Tiedote
Lidl luovutti Finkey Foundationille 10 000 euron lahjasekin vähävaraisten perheiden jääkiekkoharrastuksen tukemiseen. Lahjoituksen luovutustilaisuus järjestettiin 23. huhtikuuta Rauman Lidl-myymälässä, jossa Suomen jääkiekkomaajoukkueen edustajat vastaanottivat lahjasekin.
Makkara on suomalaisen grillin selvä ykkönen – Lidl tuo myyntiin lihaisia ja juustoisia makkaroita25.4.2025 07:20:00 EEST | Tiedote
Suomalaisista yli 80 prosenttia grillaa kesäisin. Grillaajista 87 prosenttia grillaa makkaraa, ja kysyttäessä grillin suosikkia nousee makkara ykköseksi.* Suomalaiset arvostavat grillimakkaroissa lihaisuutta ja juustoisuutta. Tätä ajatellen Lidl tuo kesäksi useita makkaroita, joissa maistuu eri juustot emmentalista sinihomejuustoon. Makkaravalikoiman kruununa on tosi lihaisa Urho-makkara, jonka lihapitoisuus on 87 prosenttia.
Onko tämä BCAA-juoma kesän hitti? – Kesäjuomissa maistuu sitrus, vadelma ja helppous23.4.2025 12:30:00 EEST | Tiedote
Lidl lanseeraa kesäksi uuden BCAA-juoman mandariinin maussa. Trendimaku sitrus maistuu muissakin juomauutuuksissa. Sitruksen ohella juomissa myös helppous kiinnostaa kuluttajia, joten Lidl tuo myyntiin helppoja juomaratkaisuja. Viime vuonna voimaan tullut alkoholilaki mahdollistaa uusia tuotteita: aiemmilta kesiltä tuttu 5 prosentin sangria löytyy Lidlin hyllyiltä tänä kesänä myös 7 prosentin vahvuisena.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme