Starkin tuleva Helsingin Konalan toimipiste palvelee rakentajia NONSTOP 24/7

Stark Suomi avaa tänä keväänä Helsingin Konalaan toimipisteen, joka palvelee rakentajia vuorokauden ympäri kaikkina viikonpäivinä NONSTOP 24/7. Toimialan tilanteesta huolimatta Stark panostaa verkostonsa kehittämiseen sekä ammattilaisten työtä ja hankkeita tukeviin palveluihin.

Tulevan Starkin Helsingin Konalan toimipisteen muutostöissä pystytään käyttämään hyvin hyödyksi olemassa olevaa kiinteistöä, jolloin syntyvä hiilijalanjälki pidetään mahdollisimman pienenä.

- Aloitimme NONSTOP 24/7-toimintamallin neljä vuotta sitten, sillä haluamme olla edelläkävijä rakennustarvikeliikkeen palvelujen kehittämisessä asiakkaiden muuttuvien tarpeiden mukana. Nykyään yhteiskunnassamme palveluita tarvitaan yhä enemmän ympäri vuorokauden. Tämä näkyy myös rakennusalalla, jossa työmaiden täytyy pysyä käynnissä ja edetä aikataulussa, Stark Suomen toimitusjohtaja Harri Päiväniemi sanoo.

Markkinatilanteesta huolimatta Stark panostaa verkostoonsa ja palveluihinsa

Vaikka rakennusalan arvioidaan vielä jatkuvan alavireisenä, Stark panostaa verkostonsa kehittämiseen sekä ammattilaisten työtä ja hankkeita tukeviin palveluihin.

-Tuleva Helsingin Konalan toimipisteemme sijaitsee liikenteellisessä solmukohdassa Kehä I:n ja Vihdintien kulmassa, mikä varmasti palvelee asiakkaitamme ja työmaita erinomaisesti, etenkin kun palvelu on saatavilla 24/7. Kattavan tuotevalikoiman ja palvelujemme kautta toimipisteestä rakentuu korkealaatuinen, monipuolinen ja hyvin asiakkaita palveleva rakennustarvikeliike. Konalaan valmistuva iso puolilämmin noutohalli tekee paikan päällä asioinnista helppoa ja miellyttävää. Logistiset palvelumme auttavat parantamaan työmaiden tehokkuutta, hankkeiden läpivientiä sekä aikataulujen pitämistä, Päiväniemi jatkaa.

Tuleva Helsingin Konalan toimipiste rakentuu kovaa vauhtia osoitteeseen Ristipellontie 1 ja avautuu kevään aikana. Toimipiste on suunniteltu täysin Starkin tarpeisiin, ja kiinteistön muutostöissä pystytään käyttämään hyvin hyödyksi olemassa olevaa kiinteistöä, jolloin syntyvä hiilijalanjälki pidetään mahdollisimman pienenä.

Starkin Helsingin Konalan toimipisteen avautuessa NONSTOP 24/7:nä, Starkin Vantaan Petikon toimipiste vaihtaa NONSTOP-toimintamallista normaaleihin päiväaukioloaikoihin.

Yhteydenotot ja lisätiedot:

Harri Päiväniemi, toimitusjohtaja, Stark Suomi Oy

Satu Otala, viestintäjohtaja, Stark Suomi Oy, puh. 044 475 7483

Tuleva Starkin Helsingin Konalan toimipiste palvelee asiakkaita NONSTOP 24/7.

STARK - reilusti rakentajan asialla
Olemme jokaisen rakentajan reilu ja luotettava kumppani, joka tekee työtään intohimolla ja tinkimättömällä ammattiylpeydellä. Meitä
starklaisia on noin 1 000 ympäri Suomen, ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppamme palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia.

Verkkokauppa: www.stark-suomi.fi/

Yhtiösivut: yritys.stark-suomi.fi/

Tutkimus: Mökkiä ostettaessa jätetään ”remontointivara” huomattavasti useammin kuin kotia hankittaessa17.4.2024 08:45:00 EEST | Tiedote

Vain kymmenes suomalaisista ostaisi uudeksi kodikseen oman budjettihaarukkansa alapäässä olevan kohteen, joka vaatii paljon remonttitöitä, kun taas noin seitsemän kymmenestä kallistuisi hieman kalliimpaan vaihtoehtoon, jossa ei olisi akuutteja remonttitarpeita. Mökkiä ostettaessa remontointia ei siis vieroksuta läheskään yhtä paljon, selviää Stark Suomi Oy:n teettämästä tuhannen vastaajan Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -tutkimuksesta.

Stark selvitti, mistä syystä suomalaiset remontoivat – kauneus on 7 kertaa tärkeämpää kuin muutokset pohjaratkaisuun4.4.2024 09:25:00 EEST | Tiedote

Tuhannesta suomalaisesta kolme neljästä vastaa asuntonsa olevan vähintäänkin pienen remontin tarpeessa, selviää Stark Suomi Oy:n teettämästä Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -tutkimuksesta. Remontointitarve kumpuaa ensisijaisesti (63 %) halusta saada asunnosta silmää miellyttävämpi. Hieman alle puolet vastaajista puolestaan kokee paikkojen käyttöiän tulevan jo vastaan. Ainoastaan noin joka kymmenes haluaa remontoida siksi, että he kokevat asunnon pohjaratkaisun kömpelöksi.