Lidl Plus -etuohjelman uudistus jättimenestys – latausmäärät lähes nelinkertaistuneet
Lidl uudisti vuodenvaihteessa Lidl Plus -etuohjelmansa. Etuohjelman asiakkaat saavat muun muassa maan parhaan bonuksen. Uudistusten myötä sovelluksen latausmäärät ovat lähes nelinkertaistuneet ja sitä myötä myös asiakkaiden tekemät säästöt ovat kasvaneet.
![](/data/images/public/69820360/70107461/29f21f2a-b675-499f-aa70-6d895fd9ab03-w_720.png)
Jo reilun 3,5 vuoden ajan käytössä ollut Lidlin etusovellus Lidl Plus on saanut kahden merkittävän ja toivotun uudistuksen myötä ennätysmäärän uusia latauksia ja käyttäjiä. Tammikuussa 2024 uusien latauksien määrä kasvoi lähes 300 prosenttia vuodentakaiseen tammikuuhun verrattuna. Sovellukseen tuli kaksi asiakkaiden toivomaa muutosta: kaikille yhteisten viikkotarjousten alennukset saa nyt ilman erillistä aktivointia ja samalla etuohjelman käyttäjät ryhtyivät ansaitsemaan kuukauden aikana kertyineistä ostoksistaan rahakuponkeja.
– Asiakkaat toivoivat etuohjelmaan uudistuksia ja me toteutimme ne. On todella ilahduttavaa nähdä lataus- ja käyttäjämäärien valossa, että muutokset ovat olleet kiinnostavia ja pidettyjä. Haluamme kehittää palveluitamme asiakkaita kuunnellen ja heitä ajatellen kehitimme myös tämän Suomen parhaan bonusjärjestelmän. Asiakkailta on myös tullut kovasti kiitosta näistä uudistuksista, avaa Lidlin kaupallinen johtaja Mikko Forsström.
Viikkotarjoukset ja rahakupongit hyödyttävät asiakasta
Lidl Plus -etuohjelman keskeinen ominaisuus on tarjoukset, joilla saa alennusta valikoiduista tuotteista. Tarjouksia hyödyntämällä Lidl Plus -asiakkaat tekevät kuukausittain ja vuosittain isot euromääräiset säästöt. Tarjousten lisäksi sovelluksessa on tarjolla asiakkaalle myös henkilökohtaisia kuponkeja.
Uuden bonusjärjestelmän myötä kaikille asiakkaille on tarjolla maan paras bonus. Asiakas ansaitsee tekemistään ostoksistaan ostorahaa Lidliin. Bonusjärjestelmän tasot ja ansaitut rahakupongit on rakennettu niin, että se on paras myös yhden hengen kotitalouksille ja pienemmän summan ostoksiinsa käyttävälle asiakkaalle. Ensimmäisen rahakupongin saa, kun ostokset ylittävät 60 euroa. Parhaimmillaan asiakas voi ansaita vuositasolla jopa 1200 euroa ostorahaa Lidliin ja tehdä näin merkittäviä säästöjä arjen ostoksista.
– Tämä on todella iso panostus asiakkaisiimme. Tiedämme, että suomalaiset ovat kanta-asiakaskorttikansaa ja uskomme, että uuden bonusjärjestelmän myötä asiakkaat keskittävät ostoksiaan entistä vahvemmin Lidliin. Tammikuun tiedot näyttäisivät, että näin on myös tapahtunut, iloitsee Forsström.
Tammikuussa 2024 suomalaisten säästöt Lidl Plus -ohjelman etuja käyttämällä olivat lähes kolminkertaiset verrattuna viime vuoden tammikuuhun. Sovelluksen on ladannut nyt vajaa kaksi miljoonaa käyttäjää.
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintä
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiTietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee lähes 5800 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Voiko työelämästä selvitä hengissä? – Lidl selvitti nuorten odotuksia työelämälle10.7.2024 07:30:48 EEST | Tiedote
Lidl kysyi yhdessä Suomen Lukiolaisten Liiton ja Sakki Ry:n kanssa lukiolaisilta ja ammattikoululaisilta heidän odotuksistaan työelämää kohtaan. Vaikka palkka on tärkeä osa työtä, eivät nuoret arvosta pelkkää riihikuivaa – kyselyyn vastanneet nuoret kaipaavat työhönsä merkityksellisyyttä ja joustavia työaikoja.
Onko suomalaisten makutottumus muuttumassa? Euroopassa suosittu maku trendasi Lidlin jäätelökilpailussa9.7.2024 09:20:13 EEST | Tiedote
Lidl järjesti suomalaisille jäätelönsuunnittelukilpailun, jonka voittajajäätelö tulee myynteihin Lidleihin ympäri Suomen kesällä 2025. Kilpailuun tuli yli 35 000 herkullista uutuusjäätelöehdotusta. Yllättävänä suosikkimakuna nousi esiin muualla Euroopassa tykätty kirsikka, joka ei ole aiemmin nauttinut suuremmin suomalaisten kuluttajien suosiota.
EM-kentällä tänään suomalaisedustusta – 11 suomalaislasta saattaa Portugalin pelaajat1.7.2024 15:56:21 EEST | Tiedote
Lidl on jalkapallon UEFA EURO 2024TM -turnauksen kumppani kansainvälisesti. Osana yhteistyötä Lidl mahdollistaa yli tuhannelle lapselle ympäri Euroopan ikimuistoisen kokemuksen saattaa tähtipelaajia EM-otteluihin. Tänään 11 onnekasta suomalaislasta saattaa Portugalin joukkueen pelaajat neljännesvälieräotteluun Sloveniaa vastaan.
Lidl ja WWF aloittavat kansainvälisen yhteistyön27.6.2024 09:23:19 EEST | Tiedote
Lidl ja WWF käynnistävät kansainvälisen yhteistyön, joka ulottuu 31 maahan. Viisivuotisen kumppanuuden aikana Lidl ja WWF työskentelevät yhdessä globaalien ekologisten ja sosiaalisten haasteiden hallitsemiseksi. Yhteistyön tavoitteena on tehdä kestävien ostosten ja valintojen tekemisestä entistä helpompaa kaikille Lidlin asiakkaille maailmanlaajuisesti.
Lidlit ovat juhannusviikolla pidempään auki18.6.2024 08:20:00 EEST | Tiedote
Lidlit ovat auki läpi juhannuksen. Juhannusviikon keskiviikkona ja torstaina suurin osa myymälöistä on auki normaalia pidempään, ja ostoksille pääsee monessa myymälässä aamuseitsemästä tai -kahdeksasta iltakymmeneen. Juhannusviikosta odotetaan vilkasta kauppaviikkoa.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme