Lidl Plus -etuohjelman uudistus jättimenestys – latausmäärät lähes nelinkertaistuneet

Lidl uudisti vuodenvaihteessa Lidl Plus -etuohjelmansa. Etuohjelman asiakkaat saavat muun muassa maan parhaan bonuksen. Uudistusten myötä sovelluksen latausmäärät ovat lähes nelinkertaistuneet ja sitä myötä myös asiakkaiden tekemät säästöt ovat kasvaneet.

Jo reilun 3,5 vuoden ajan käytössä ollut Lidlin etusovellus Lidl Plus on saanut kahden merkittävän ja toivotun uudistuksen myötä ennätysmäärän uusia latauksia ja käyttäjiä. Tammikuussa 2024 uusien latauksien määrä kasvoi lähes 300 prosenttia vuodentakaiseen tammikuuhun verrattuna. Sovellukseen tuli kaksi asiakkaiden toivomaa muutosta: kaikille yhteisten viikkotarjousten alennukset saa nyt ilman erillistä aktivointia ja samalla etuohjelman käyttäjät ryhtyivät ansaitsemaan kuukauden aikana kertyineistä ostoksistaan rahakuponkeja.

– Asiakkaat toivoivat etuohjelmaan uudistuksia ja me toteutimme ne. On todella ilahduttavaa nähdä lataus- ja käyttäjämäärien valossa, että muutokset ovat olleet kiinnostavia ja pidettyjä. Haluamme kehittää palveluitamme asiakkaita kuunnellen ja heitä ajatellen kehitimme myös tämän Suomen parhaan bonusjärjestelmän. Asiakkailta on myös tullut kovasti kiitosta näistä uudistuksista, avaa Lidlin kaupallinen johtaja Mikko Forsström.

Viikkotarjoukset ja rahakupongit hyödyttävät asiakasta

Lidl Plus -etuohjelman keskeinen ominaisuus on tarjoukset, joilla saa alennusta valikoiduista tuotteista. Tarjouksia hyödyntämällä Lidl Plus -asiakkaat tekevät kuukausittain ja vuosittain isot euromääräiset säästöt. Tarjousten lisäksi sovelluksessa on tarjolla asiakkaalle myös henkilökohtaisia kuponkeja.

Uuden bonusjärjestelmän myötä kaikille asiakkaille on tarjolla maan paras bonus. Asiakas ansaitsee tekemistään ostoksistaan ostorahaa Lidliin. Bonusjärjestelmän tasot ja ansaitut rahakupongit on rakennettu niin, että se on paras myös yhden hengen kotitalouksille ja pienemmän summan ostoksiinsa käyttävälle asiakkaalle. Ensimmäisen rahakupongin saa, kun ostokset ylittävät 60 euroa. Parhaimmillaan asiakas voi ansaita vuositasolla jopa 1200 euroa ostorahaa Lidliin ja tehdä näin merkittäviä säästöjä arjen ostoksista.

Tämä on todella iso panostus asiakkaisiimme. Tiedämme, että suomalaiset ovat kanta-asiakaskorttikansaa ja uskomme, että uuden bonusjärjestelmän myötä asiakkaat keskittävät ostoksiaan entistä vahvemmin Lidliin. Tammikuun tiedot näyttäisivät, että näin on myös tapahtunut, iloitsee Forsström.

Tammikuussa 2024 suomalaisten säästöt Lidl Plus -ohjelman etuja käyttämällä olivat lähes kolminkertaiset verrattuna viime vuoden tammikuuhun. Sovelluksen on ladannut nyt vajaa kaksi miljoonaa käyttäjää.

Kesän jäätelöissä trendinä raikkaus ja klassikkomaut – uutuudet saapuvat Lidliin23.4.2024 08:20:00 EEST | Tiedote

Lidl tuo kesän 2024 sesonkiin uusia jäätelöitä sekä aiempien vuosien suosikkeja. Tänä kesänä jäätelöiltä kaivataan raikkautta ja aitoja makuja. Lidlin viime kesän uutuustuote smoothiepuikko nappasi voiton kansainvälisessä kaupan omien merkkien kilpailussa, ja tänä kesänä vegaanisesta ja rasvattomasta smoothiepuikosta tuodaan myyntiin uusi virkistävä maku, päärynä. Kesän uutuusjäätelöt saapuvat Lidleihin lähiviikkoina.

Tutkimus paljastaa suomalaisten näkemykset ruoan hinnasta – näistä säästetään22.4.2024 08:15:00 EEST | Tiedote

Lidlin teettämästä tutkimuksesta selviää, että suomalaiset kokevat erityisesti elintarvikkeiden hintojen nousseen viimeisen puolen vuoden aikana, vaikka faktat puhuvat toista. Suurin osa kyselyyn vastanneista on muuttanut ostotottumuksiaan tehdäkseen säästöä ruokaostoksilla. Joulukuusta lähtien Lidl on laskenut lähes tuhannen tuotteen hintaa ja ostoskassin saa Lidlistä halvemmalla kuin puoli vuotta sitten.