Kempower vahvistaa asemaansa DACH-alueella - avaa uudet toimitilat Düsseldorfiin

Kempower avaa uudet toimitilat ja laajentaa yhtiön toimintaa DACH-alueella. Yhtiön suunnitelma on laajentaa jo vakiintunutta myynti-, palvelu- ja markkinointiliiketoimintaa Saksassa. Uudet toimitilat tulevat sijaitsemaan EUREF-kampuksella Düsseldorfissa.

Uusien toimitilojen viralliset avajaiset suunnitellaan alkuvuodelle 2025.

Laajentumisen myötä Kempower vahvistaa asemaansa latausinframarkkinoiden edelläkävijänä. Yhtiö tulee tulevaisuudessa olemaan osa EUREF-kampusta Düsseldorfissa ja siten osa elävää ekosysteemiä, joka keskittyy energiaan, vastuullisuuteen ja liikkuvuuteen. Kempowerin uudet toimitilat ja laajentuminen Saksassa seuraa yhtiön tärkeitä virstanpylväitä, kuten Eichrecht-sertifiointia.

“Düsseldorf on erinomainen paikka perustaa ensimmäinen toimistomme Saksassa, jossa myynnin-, palveluiden- ja markkinoinnin asiantuntijamme tukevat strategisesti tärkeää DACH-markkinaa”, sanoo Tomi Ristimäki, Kempowerin toimitusjohtaja.

“Uusien toimitilojen ja kasvaneen läsnäolon avulla haluamme palvella asiakkaitamme ja kumppaneitamme entistä paremmin DACH-alueella. EUREF-kampuksen keskittyminen energiaan, liikkuvuuteen ja vastuullisuuteen sopii hyvin visioomme tehdä planeetastamme puhtaampi ja hiljaisempi paikka meille kaikille”, Ristimäki jatkaa.

Uudet toimitilat tulevat sijaitsemaan Düsseldorfin lentokentän läheisyydessä, ja toimitilojen viralliset avajaiset suunnitellaan alkuvuodelle 2025. Uusien tilojen läheisyyteen suunnitellaan myös palvelukeskusta koulutusta ja huoltoa varten.

“Düsseldorfissa tulemme olemaan osa vakiintunutta ekosysteemiä, joka koostuu tärkeistä energia-alan ja liikenteen sähköistämiseen keskittyvistä yrityksistä. Odotamme innolla liikenteen sähköistämisen edistämistä ja vauhdittamista yhdessä”, sanoo Philipp Oppolzer, Kempowerin Keski-Euroopan liiketoiminnan kehitysjohtaja.

Lisätietoa:

Suunnittelemme ja valmistamme luotettavia ja käyttäjäystävällisiä DC-pikalatausratkaisuja sähköajoneuvoille. Visiomme on luoda maailman halutuimpia latausratkaisuja kaikille, kaikkialla. Tuotekehityksemme ja tuotantomme sijaitsevat Suomessa ja Yhdysvalloissa, ja suurin osa materiaaleista ja komponenteista hankitaan paikallisesti.  Keskitymme kaikkiin sähköisen liikkumisen alueisiin sähköautoista rekkoihin ja busseihin, sekä työkoneisiin ja merenkulkuun. Kempowerin modulaarinen ja skaalautuva latausjärjestelmä ja maailmanluokan ohjelmisto on suunniteltu sähköautoilijoiden toimesta sähköautoilijoita varten. Näin mahdollistamme parhaan käyttökokemuksen asiakkaillemme kaikkialla maailmassa. Kempower on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland – markkinapaikalla. www.kempower.com