Lidlit palvelevat normaalisti läpi pääsiäisen

Kaikki Lidl-myymälät ovat normaalisti auki pääsiäisen pyhien ajan. Kiirastorstaista odotetaan vilkasta kauppapäivää, mutta ruokaostoksille ehtii hyvin vielä pitkäperjantaina tai pääsiäisviikonloppunakin.

Ruokaostoksille pääsee tavalliseen tapaan tänäkin pääsiäisenä, sillä kaikki Lidl-myymälät ovat auki pääsääntöisesti normaalein aukioloin koko pääsiäisviikonlopun yli. Lidlissä on varauduttu vilkkaaseen pääsiäiskauppaan, ja erityisesti kiirastorstaista odotetaan kiireistä päivää. Rauhallisinta kaupassa on yleensä arkiaamujen ensimmäisinä tunteina.

– Suuri osa suomalaisista tekee pääsiäisen ostoksensa tyypillisesti kiirastorstaina, mutta asiakkaita riittää kyllä kaikille pääisäisviikonlopun päiville. Kauppa käy vauhdikkaasti myös koko pääsiäisviikolla ja ruuhkaisimmat hetket ajoittuvat iltaan. Kiireeseen on varauduttu hyvin: jakelukeskuksista toimitetaan isot määrät pääsiäisen sesonkituotteita kaikkiin myymälöihin, ja myös henkilökuntaa on myymälöissä tavallista enemmän, kertoo Lidlin myynnin ja tavaranhallinnan johtaja Akseli Mäkisalo.

Pääsiäisviikonlopun aukioloajat vaihtelevat myymälöittäin, ja myymäläkohtaiset aukioloajat voi tarkistaa kätevästi Lidl Plus -sovelluksesta tai Lidlin verkkosivuilta lidl.fi/myymalat.

Lidl-myymälät ovat auki myös vappuna, äitienpäivänä ja helatorstaina.

Lidl arpoo yli tuhannelle lapselle matkan jalkapallon EM-kisoihin saattamaan huippupelaajia kentälle2.4.2024 11:16:38 EEST | Tiedote