Kvalitin kesän ja syksyn 2024 kirjat on julkaistu

Kvalitin Kesä ja syksy 2024 -katalogi on julkaistu.

KVALITIN KESÄ JA SYKSY 2024 >>>

Kvalitin loppuvuosi on täynnä värikkäitä kuvakirjoja, helppolukuisia lastenromaaneja ja mielenkiintoisia lasten tietokirjoja.

KUVAKIRJOJA PERHEEN PIENIMMILLE

Mikko Kunnaksen ja Markus Majaluoman Pikku Kakkosesta ja YLE Areenasta tuttu huippusuosittu Albi Lumiukko seikkailee jälleen kahdessa uudessa kirjassa: Albi ja kekkuli käkikello sekä Albi ja liukas luuta. Näitä ei voi lukea nauramatta!

Thomas Brunstrømin ja Thorbjørn Christoffersenin (kuv.) hulvaton Sallin isä -sarja jatkuu osalla, jossa Sallin isä sairastuu miesflunssaan. Tämän ratkiriemukkaan kuvakirjasarjan rinnalla alkaa samoilta tekijöiltä perheen pienimmille suunnattu Eetu-sarja, jonka päähenkilönä seikkailee Sallin pikkuveli. Sallin isä on myynyt Tanskassa jo yli miljoona kirjaa, ja sarja on valloittanut sydämet myös Puolassa, Norjassa ja Suomessa.

Tirri ja erakkorapu on Anu Holopaisen kirjoittama ja Emilia Almin kuvittama suloinen kuvakirja introverttiydestä. Kirja muistuttaa, että meistä jokainen saattaa toisinaan kaivata oman hetken ilman muiden seuraa – ja se on ihan sallittua.

LASTEN TIETOKIRJOJA

ENSIAPUA! Lasten ensiaputaidot tutuiksi riimitellen -kirjassa Pirjo Ilmasti pääsee yhdistämään lastenrunouden ja sairaanhoitajan ammattitaitonsa haaveilemallaan innovatiivisella tavalla. Innostavasta ja pirteän värikkäästä kuvituksesta vastaa työskentelyynsä intohimolla suhtautuva Venla Kainulainen, jolla on myös lähihoitajan koulutus.

Jade Haapasalon suomentamassa, laajasti kehutussa Mikä ihmeen eläin? -sarjassa päästään tällä kertaa arvailemaan, mikä ruumiinosa kuuluu millekin hyönteiselle.

LASTENROMAANEJA

Maami Snellmanin kirjoittama Tutta ja koiranpentuloma aloittaa uuden esi- ja alakouluikäisille suunnatun kirjasarjan, jossa käsitellään myös vaikeita ja kipeitä asioita koiran omistajan elämässä. Kuvittaja Sari Airolan lempeän humoristinen kuvitus ymmärtää pentuelämän monet puolet sekä pennun että perheen kannalta. Kuvat esittelevät elävästi Helmi-pennun valloittavan persoonan sekä visualisoivat koko perheen hassunkurisen seikkailun uutena koiraperheenä.

Marvi ja Merja Jalon suosittu Onnenkepparit-sarja jatkuu nyt Kvalitin kustantamana osalla Uusi ystävä. Reija Kiiski on piirtänyt kirjaan hurmaavan nelivärikuvituksen.

NUORTENKIRJOJA

Tittamari Marttisen Rakkausmyrsky-trilogiasta ilmestyy kolmas ja viimeinen osa: Myrskyn jälkeen aurinko. Säeromaanin muotoon kirjoitettu sarja käsittelee vakavia aiheita modernilla otteella.

Koko katalogin löydät täältä: KVALITIN KESÄ JA SYKSY 2024 >>>

Haastattelupyynnöt ja arvostelukappaleet: info@kvaliti.com