VertaaEnsin.fi aloittaa yhteistyön Imatran Seudun Sähkön kanssa

VertaaEnsin.fi:n yhteistyökumppaneiden valikoima laajenee, kun Imatran Seudun Sähkö Oy:n kahden vuoden määräaikaiset sähkösopimukset ovat tilattavissa vertailupalvelun kautta 22. huhtikuuta alkaen.

VertaaEnsin.fi on auttanut jo yli 120 000 suomalaista kotitaloutta löytämään ja tekemään paremman sähkösopimuksen. Yritys tekee jatkuvaa yhteistyötä Suomen johtavien energiantoimittajien kanssa tarjotakseen asiakkailleen helppoa ja turvallista palvelua.

–  Olemme ylpeitä voidessamme tarjota asiakkaillemme entistä laajemman valikoiman luotettavia yhteistyökumppaneita, joiden sähkösopimukset voi vertailla ja tilata suoraan palvelumme kautta. Imatran Seudun Sähkö on perinteikäs ja asiakasläheinen energian edelläkävijä, sanoo Vertaa Ensin Suomi Oy:n Partner manager Oskar Blomqvist

Voima Joustava 24 kk ja Voima Yleis 24 kk -sähkötuotteet ovat tilattavissa erikoishintaan rajoitetun ajan yhteistyön aloituksen kunniaksi. Määräaikainen Voima Joustava -sähkösopimus on ns. hybridisopimus, jossa energian hinta muodostuu kiinteän hinnan osasta ja oman sähkönkäytön perusteella muodostuvasta kulutusvaikutuksesta. Voima Yleis 24 kk -sähkösopimus on täysin kiinteähintainen sähkösopimus.

Imatran Seudun Sähkö on vuonna 1928 perustettu energiayhtiö, joka palvelee Suomessa noin 25 000 asiakasta. Yhtiö tarjoaa asiakkailleen hyväntuulista karjalaista palvelua ja ratkaisuja tämän päivän energiatarpeisiin. Imatran Seudun Sähkö -konsernin muodostavat emoyhtiö Imatran Seudun Sähkö Oy, tytäryhtiöt Imatran Seudun Sähkönsiirto Oy, Imatra FNW Oy sekä Kaakon Energia Oy.

VertaaEnsin.fi on taloustuotteiden vertailuun erikoistunut verkkopalvelu. Missiomme on auttaa kuluttajia tekemään fiksuja ja tietoisia päätöksiä talousasioissa. Vuosittain yli 1,5 miljoonaa suomalaista kuluttajaa käyttää vertailupalveluamme edullisempien sähkösopimusten ja lainojen löytämiseen täysin ilmaiseksi.

Sähkömarkkinakatsaus Q1/2024: Kuluttajien siirtyminen määräaikaisiin ja fossiilittomiin sähkösopimuksiin jatkuu – jo joka neljäs tehty sopimus uusiutuva tai CO2-vapaa18.4.2024 07:23:00 EEST | Tiedote

Vertailupalvelu VertaaEnsin.fi:n tuoreen markkinakatsauksen mukaan sähkön hintaheilahtelut vaikuttivat merkittävästi kuluttajien kiinnostukseen sähkön kilpailuttamista kohtaan. Määräaikaisten sopimusten suosio on jatkanut kasvuaan viime vuodesta. Tammi-maaliskuussa 2024 pörssisähkön suosio puolittui ja määräaikaisten suosio kaksinkertaistui vuoden 2023 vastaavaan aikaan verrattuna.