Alko Oy

Alko oli Suomen toiseksi paras palveluyritys vuonna 2016

Jaa
Alko sai kaikkien aikojen parhaan arvosanansa ja oli kaupan alan vertailussa paras.

Taloustutkimuksen Kansallinen asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa Alkon palvelu sai asiakkailta arvosanan 8,55, joka oli kirjaston jälkeen toiseksi paras arvosana 30 tutkitusta yrityksestä. Mukana tutkimuksessa on pankkeja, kaupan alan yrityksiä, apteekkeja ja lääkäriasemia. 

Arvosana on Alkolle kautta aikojen paras. Vuonna 2015 Alkon arvosana oli 8,50.

Myös Alkon asiakkaiden nettosuositteluindeksi (40) oli kaupan alan vertailussa paras.

Alkon palvelun vahvuuksia myös vuonna 2016 olivat asiakaspalvelijoiden  huipputason palveluasenne ja asiantuntemus. Ensivaikutelma myymäläasioinnilla on erinomainen ja odotusaikoja kassalla ei koeta pitkiksi; asiakkaiden halu asioida Alkossa jatkossakin on vahvaa.

Kehityskohteina ovat tilojen viihtyisyys ja palvelun joustavuus sekä hinta–laatu-suhde.

Alueellisesti tarkasteltuna tyytyväisimmät Alkon asiakkaat ovat Pohjois-Suomessa (8,62) ja Helsingissä (8,61).

Yhteyshenkilöt

viestintäpäällikkö Ilari Ceder, 020 711 5449
viestintäasiantuntija Elina Tompuri, 020 711 5608

Tietoja julkaisijasta

Alko Oy
Arkadiankatu 2
00101 Helsinki

020 711 11http://www.alko.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Alko Oy

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye