Annina Peisa vastaamaan Rambollin Kiinteistöt ja rakentaminen -liiketoiminnasta Suomessa

Diplomi-insinööri Annina Peisa on nimitetty Ramboll Finland Oy:n Kiinteistöt ja rakentaminen -liiketoiminnan johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.8.2022 alkaen.
Annina Peisa

Annina Peisa ottaa vastuulleen yhtiölle tärkeän liiketoiminnan, johon kuuluvat arkkitehti-, rakenne-, LVIA- ja sähkösuunnittelu. Liiketoiminta teki 80 miljoonan euron liikevaihdon vuonna 2021.

- Anninan monipuolinen kokemus rakennusalalta ja muutosjohtamisesta auttaa meitä viemään eteenpäin liiketoimintaamme. Haluamme olla eturintamassa kehittämässä ja suunnittelemassa uudis- ja korjausrakentamiseen energiatehokkaita ja ilmastoviisaita ratkaisuja yhdessä asiakkaidemme kanssa sekä hyödyntämässä digitalisaation mahdollisuuksia, toimitusjohtaja Maija Jokela sanoo.

- Kestävyyshaasteita ratkotaan rakennusalalla yhteistyöllä, rohkeasti kokeillen ja vakiintuneita toimintatapoja muuttaen. Suunnittelulla on tässä merkittävä rooli, Peisa sanoo. - On hienoa päästä työskentelemään Rambollin osaajien kanssa ja kehittämään alaa yhteistyössä niin Suomessa kuin globaalisti.
Peisa siirtyy Rambolliin Vison Oy:stä. Hän on työskennellyt aiemmin muun muassa johtotehtävissä rakennusyhtiö Destiassa ja Lemminkäisellä sekä toiminut alan luottamustehtävissä kuten Rakennusalan insinöörien liiton RIL:n hallituksessa. Tehtävässään hän raportoi toimitusjohtaja Maija Jokelalle.

Maija Jokela
P: +358 40 7541345