BURGER KING® -RAVINTOLA SYKSYLLÄ MIKKELIN KESKUSTAAN

BURGER KING® -hampurilaisravintolaketju on avannut kolmessa vuodessa jo 32 ravintolaa ympäri Suomea. Mikkeliin on toivottu BURGER KING® -ravintolaa niin sosiaalisessa mediassa kuin perinteisissä asiakaspalautteissa. Uusi ravintola avataan kauppakeskus Stellaan syksyllä 2017.

Pikaruokaketjun suomalaisilla Burger King Suomi -Facebook-sivuilla on lähes 34 000 seuraajaa, ja juuri Facebookissa asiakkaat ovat toivoneet ravintolan avaamista Mikkeliin. Saman toiveen ovat esittäneet mikkeliläiset kuluttajat. Toistaiseksi Savon seudun ainoa BURGER KING® -ravintola sijaitsee Kuopiossa. Mikkeliin avattavaan ravintolaan tulee 80 asiakaspaikkaa.

– On hienoa saada kansainvälisesti tunnettu ravintolaketju Mikkelin keskustaan torin laidalle, aivan paraatipaikalle. Samalla olemme vastanneet kauppakeskus Stellan asiakkaiden toiveisiin, sillä juuri Burger Kingin toivottiin tulevan Mikkeliin, iloitsee Osuuskauppa Suur-Savon toimitusjohtaja Heikki Hämäläinen.

Liekillä grillatuista hampurilaisistaan tunnettu BURGER KING® ottaa haltuun Suomen pikaruokamarkkinoita kovalla vauhdilla. Kolmen toimintavuotensa aikana ravintolaketju on avannut yli 30 ravintolaa, ja kuluvan vuoden tavoitteena on avata vielä noin kymmenen lisää.

– Ravintolaketjumme kova kasvuvauhti on piristysruiske myös suomalaiselle työelämälle. Mikkelin-ravintolaan on luvassa työpaikkoja noin 30 henkilölle ja parhaillaan olemme rekrytoimassa koko tiimiä aina esimiehestä lähtien. Kannattaa laittaa pian hakemuksia tulemaan, BURGER KING® Suomen ketjujohtaja Mikko Mollberg vinkkaa.

Mikkeli sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella ja on vilkas läpikulkukaupunki. Näin ollen kauppakeskus Stellan BURGER KING® -ravintola tulee palvelemaan paikallisten lisäksi myös turisteja sekä mökkiläisiä.

Lue lisää avoimista työpaikoista: http://www.burgerking.fi/tyopaikat/hae-toihin

Lisätiedot:
Sari Laitinen, aluepäällikkö, Restel Fast Food Oy,
+358 50 337 4926 sari.laitinen@restel.fi

Heikki Hämäläinen, toimitusjohtaja, Osuuskauppa Suur-Savo
+358 500 553 765 heikki.hamalainen@sok.fi

Vuonna 1954 perustettu BURGER KING® on maailman toiseksi suurin hampurilaisravintolaketju. Ketjuun kuuluu yli 16 000 ravintolaa noin 100 maassa eri puolilla maailmaa. Suurin osa (n. 97 %) BURGER KING® -ravintoloista on itsenäisesti franchise-sopimuksilla toimivien yrittäjien pyörittämiä ravintoloita, joista monet ovat vuosikymmeniä toimineita perheyrityksiä. BURGER KING® -ravintolat palvelevat n. 11 miljoonaa asiakasta päivittäin. Lisätietoja Facebookista ja osoitteesta www.burgerking.fi.