Helsingin seudun kauppakamarin kauppakamariyksiköiden hallitukset, aluejohtokunnat ja valiokunnat nimettiin vuodelle 2022

Helsingin seudun kauppakamarin valtuuskunta on nimennyt kokouksessaan Itä-Uudenmaan, Keski-Uudenmaan ja Luoteis-Uudenmaan kauppakamariyksiköiden hallitukset. Kauppakamariyksiköt toimivat vahvoina elinkeinoelämän vaikuttajina alueellaan. Tämän lisäksi valtuuskunta on nimennyt aluejohtokunnat ja valiokuntien edustajat.

Kauppakamarin valtuuskunta nimesi kauppakamariyksiköiden hallitukset, Espoon ja Vantaan aluejohtokunnat sekä valiokunnat vuodeksi 2022.

Kauppakamarin valtuuskunta on nimennyt kokouksessaan tiistaina 18. tammikuuta kauppakamariyksiköiden hallitukset, Espoon ja Vantaan aluejohtokunnat sekä valiokunnat vuodeksi 2022.

Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö

Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön hallituksen puheenjohtajaksi nimettiin toimitusjohtaja Katarina Enholm, Brunberg Oy ja varapuheenjohtajaksi nimettiin toimitusjohtaja Mathias Kivikoski, Osuuskauppa Varuboden-Osla Handelslag.

Keski-Uudenmaan kauppakamariyksikkö

Keski-Uudenmaan kauppakamariyksikön hallituksen puheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Ilmari Sjöblom, Riisula Oy ja varapuheenjohtajaksi jatkaa yrityspankin johtaja Raija Ruhanen, Nordea Bank Abp.

Luoteis-Uudenmaan kauppakamariyksikkö

Luoteis-Uudenmaan kauppakamariyksikön hallituksen puheenjohtajaksi nimettiin hallituksen puheenjohtaja Mikko Vesala, H. Vesala Oy ja varapuheenjohtajaksi nimettiin toimitusjohtaja Jari Eiro, Dicro Oy.

Aluejohtokunnat

Espoon aluejohtokunnan puheenjohtajana jatkaa johtaja Olli Huotari, Orion Oyj ja varapuheenjohtajana jatkaa tekninen johtaja Mikko Leppänen, Ramboll Finland Oy.

Aluejohtokunnan jäsenet löytyvät kauppakamarin verkkosivuilta:
Espoon aluejohtokunnan jäsenet.

Vantaan aluejohtokunnan puheenjohtajana jatkaa hallituksen puheenjohtaja Tomi Parmasuo, Meconet Oy ja varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Elina Karjalainen, Jetlife Oy.

Aluejohtokunnan jäsenet löytyvät kauppakamarin verkkosivuilta:
Vantaan aluejohtokunnan jäsenet.

Valiokunnat

Helsingin seudun kauppakamarin valiokunnat keskittyvät yritysten kilpailukyvyn ja elinkeinopolitiikan kannalta tärkeisiin asioihin. Valiokuntien jäsenet löytyvät kauppakamarin verkkosivuilta:

Alue- ja asuntoasiain valiokunta

ICT-valiokunta

Kaupan ja palvelujen valiokunta

Koulutus- ja työvoima-asiain valiokunta

Liikennevaliokunta

Satama- ja logistiikkavaliokunta

Talous- ja veroasiain valiokunta

Teollisuusvaliokunta

Yritysturvallisuusvaliokunta.

Helsingin seudun kauppakamari toimii 21 kunnan alueella Uudellamaalla ja on Pohjoismaiden suurin vapaaehtoiseen jäsenyyteen perustuva kauppakamari, jolla on yli 7 000 yritys- ja organisaatiojäsentä.

Pia Pakarinen, Helsingin seudun kauppakamari, toimitusjohtaja, p. 040 529 4989, pia.pakarinen@helsinki.chamber.fi.

Tiina Tikander, Helsingin seudun kauppakamari, viestintäpäällikkö, p. 046 878 7540, tiina.tikander@helsinki.chamber.fi

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.