Hollolan McDonald’s-ravintola aloittaa kotiinkuljetusyhteistyön Woltin kanssa

Mäkkärin kotiinkuljetus laajenee Hollolaan, kun Hollolan McDonald’s-ravintola aloittaa kotiinkuljetusyhteistyön Woltin kanssa. Laajennuksen myötä McDelivery-kotiinkuljetus on tarjolla yhteensä 33 kaupungissa Suomessa.

Mäkkärin kotiinkuljetukset laajenevat Hollolaan torstaina 2. kesäkuuta, kun Hollolan McDonald’s-ravintola aloittaa kotiinkuljetusyhteistyön Woltin kanssa. Asiakas voi tilata kotiinkuljetuksen tuotevalikoimasta Mäkkärin tuttuja ruokia kotiinsa.

“Olemme erittäin iloisia siitä, että voimme tarjota jatkossa kotiinkuljetusta myös HollolanMcDonald’sista. Kuljetuspalvelut helpottavat asiakkaidemme arkea ja tarjoavat kätevän tavan tilata ruokaa itselle sopivaan aikaan ja sopivaan paikkaan”, sanoo yrittäjä Ari Taivalsaari.

”Olemme ilahtuneita siitä, että Woltin palvelut kattavat nyt myös McDonald’s-ravintolamme Hollolassa. Haluamme tarjota mahdollisimman monelle asiakkaalle mahdollisuuden tilata ruokaa suoraan kotiin”, kertoo Suomen McDonald’sin viestintäjohtaja Heli Ryhänen.

Asiakkaan tilaama ruoka valmistetaan McDonald’sissa, ja Woltin lähettikumppani noutaa ruoan. Asiakas voi seurata toimituksen etenemistä Woltin mobiilisovelluksessa. Kotiinkuljetus toimii Woltin kuljetusaikataulujen mukaisesti ja kotiinkuljetuksen hinta määräytyy Woltin hinnoittelun mukaan. Kaikki Wolt-tilaukset toimitetaan kontaktivapaasti.

McDelivery tarjoaa ruoan kotiinkuljetuspalvelua asiakkaille 33 kaupungissa yhteensä 62 ravintolassa.

Yrittäjä Ari Taivalsaari, puh. 040 715 9900, ari.taivalsaari (at) fi.mcd.com

Viestintäjohtaja Heli Ryhänen, puh. 040 501 7179, heli.ryhanen (at) fi.mcd.com

Kuljetusalue

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. Tuttu kaarikuvio kohoaa yli 100 maassa, yhteensä noin 37 000 ravintolan tunnuksena. McDonald’s palvelee päivittäin noin 70 miljoonaa asiakasta. Maailmanlaajuisesti ketjun palveluksessa työskentelee 1,7 miljoonaa työntekijää. Suomen ensimmäinen McDonald’s avattiin yli 35 vuotta sitten vuonna 1984. Tällä hetkellä Suomessa on 67 McDonald's-ravintolaa. McDonald’s-ravintoloiden yhteenlaskettu verollinen myynti oli 243 M€ vuonna 2021. Kasvua oli edelliseen vuoteen verrattuna yli 11 %. Ravintoloista 57 eli noin 85 % on yksityisten lisenssinhaltijoiden eli yrittäjien omistuksessa. Yrittäjiä on yhteensä 11.